úvod
homepage

Komentáře

článku: PIHA 2012 – pár dní poté...

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

PIHA2012, (DenisaBílkováPiRo, 06.12.2012 13:37) celé vlákno | reagovat
Připojím se i já k níže uvedeným komentářům.
Jelikož jsem se podílela na organizaci, byla u předávání vzorků a dávala dohromady seznam účastníků, platby, vzorky, tak si myslím, že k tomu mám co napsat.
Když se začalo avizovat, kdy, kde a podmínky PIHY2012 tak jsem se snažila prosadit, aby vzorky, registrace a placení proběhlo před konáním celé akce. Nakonec jsem dala na slovo Honzy na základě podnětů homebrevařů, že z různých důvodů vzorky, peníze atd. dopředu je nereálné. A závěr byla to chyba!Jak se může začít včas a jak vše může jít podle plánu, když samotný seznam účastníků, vzorků, placení je k dispozici až kolem 10 hodiny dopolední před začátkem degustace? Když se potom musí vzorky rozhodit do kategorií a následně přiřadit k degustátorům? Když i přes upozornění bylo několik vzorků špatně označeno,někteří na poslední chvíli vzorky ubírali a nebo přidávali, některé vzorky měly jinou kategorii a podobně??? Tolik jen k samotnému průběhu akce. A že se souběžně konala další akce? při normálním průběhu by to bylo realizovatelné, takto nikoli. Jestli nějaká z těchto dvou akcí na to doplatila, tak to nebyla PIHA, nýbrž Ale Festival...
Takže za mě a příští ročník PIHY 2013, podmínky budou sice pro homebreváře složitější (registrace max. týden předem, vzorky maximálně tři dny předem, peníze placeny účtem, či hotově předem....), ale organizace a následné celé hodnocení vyjde lépe pro nás.
souhlas s předem uzavřenou soutěží, (hroch, 06.12.2012 19:44) celé vlákno | reagovat
Je opravdu nutné uzavřít soutěž přesně podle daných pravidel. Přihláška např.týden před soutěží, peníze převodem nebo hotově při předání vzorků v Pivní rozmanitosti a samozřejmě pro ty co jedou zdáli možnost přinést vzorky např.do devíti hodin před soutěží. Je naprosto nezbytné nekompromisní vyřazení vzorků správně neoznačeného, nepřihlášeného, nezaplaceného, dodaného pozdě- jinak se ostatní nenaučí to dělat pořádně.
Ano vím, někdy nemusím ještě týden před soutěží vědět, co se nejvíc povedlo, tak holt přihlásím vzorků víc s rizikem že tam pošlu něco trochu horšího a nebo jen to za čím si stojím, ale to je riziko každého soutěžení.
A že vím že to nemusí vyjít-příklad z loňského roku- přihlásil jsem vzorky dostatečně včas podle toho jak jsem měl plán vaření a nebo již uvařeno, zaplatil převodem a těsně před soutěží jsem zjistil, že mám problém se všemi vzorky. Stejně sem je dovezl na soutěž a rozhodně nelitoval zaplacených peněz. Jediné co mě bylo líto že jsem se před ostatními musel holt prezentovat špatnými výtvory. Ale zase jsem mohl říct něco o zmutování kvasinek, vyzkoušeným v praxi- stará plastová nádoba několik let používaná na spodní kvašení a pak jsem v ní udělal ale, a pšenici a už v téhle nádobě nešlo vykvasit nic, kvasinky se úžasně zmutovali a nepomohla žádná desinfekce. Jinak to že je problém se začlo projevovat až po delším ležení takže akorát na soutěž.
Věřím tomu, že minimálně osmdesát procent přihlášených a osmdesát procent vzorků bylo přesně přihlášeno a přesně označeno. Tak nevím proč těch možná dvacet procent by mělo vše zdržovat, znervozňovat a unavovat pořadatele svojí nedůsledností-přísnost musí být.
Ještě bych se přimlouval pro to aby možnost poslat vzorky do laborky pivovaru byla dobrovolná, je mě opravdu líto, že tam jde litr piva na zkoušky na které jim stačí deci a které zas tak důležité pro mě nejsou.
Jinak všem co se podíleli na organizaci soutěže a srazu děkuji, my znalí jsme si časový harmonogram již dokázalo Kočkovsky upřesnit a mě osobně lehký skluz programu nijak nepřekvapil ani nevadil. Dík za PIHU2012 a nashledanou na PIHA2013. Hroch
Re: souhlas s předem uzavřenou soutěží, (Petr REZIDENT Šlezar, 08.12.2012 22:05) celé vlákno | reagovat
Díky za organicaci i trpělivost při ní, ale pro mezinárodní účast bych se přimlouval i pro zapsání vzorků v den realizace soutěže. I z Moravy může být problém dodat vzorky týden předem. :-) Tady se Honzovi i Denise znovu omlouvám, za dodání vzorků včas ale nezaslání registračního emailu. Děkuju za možnost zúčastnit se panelu hodnotitelů, zvlášť toho na chodbě s Honzou Šuráněm a doufám, že příští rok dostanu novou příležitost. Petr. :-)
Re: Re: souhlas s předem uzavřenou soutěží, (Petr Franěk, 10.12.2012 11:34) celé vlákno | reagovat
Já bych chtěl také poděkovat za organizaci, sice to někde zaskřípalo ale dokonale se to v tomto rozsahu povede asi málokdy.
Po příští rok zde padlo plno připomínek tak přidám něco i já. Uzávěrka přihlášek piv by měla být týden před akcí. To už každej ví jak na tom jeho piva jsou. Platba za piva - na účet současně s přihláškou. Dodání piv - tady bych volil obě možnosti. Buď to poslat předem nebo přivézt v den akce např. do 9.hod. Po této hodině to uzavřít a být nekompromisní. Zda se ještě příště zůčastním teď nevím protože jsem vaření zatím přerušil ale tohle je můj názor. Také chci poděkovat všem co ocenili mé pivo a musím se přiznat, že mě vítěztví v soutěži a v takové konkurenci překvapilo. Takže díky.
Re: PIHA2012, (hudis, 12.12.2012 15:01) celé vlákno | reagovat
Staci urobit jednoduchu statistiku - kolko ludi bolo z blizkeho okolia a kolko bolo z daleka, kolko ludi doniesli piva viac nez 3 dni dopredu a kolki doniesli az na akciu alebo vecer pred akciou. Z takehoto prehladu bude uplne jasne, kolko ludi sa zucastni osobne, ked by bolo treba dorucit piva tyzden dopredu. Okamzite bude jasne, ci vobec organizovat nejake prednasky. 2x v priebehu 1 tyzdna nikto do prahy z daleka nepojde. A ked budem vediet, ze tam osobne pride minimum ludi a vacsina posle vzorky postou/kurierom, tak sa mi tam neoplati chodit, pretoze nikoho nestretnem osobne a neochutnam co maju nove. Poslem postou vzorky a na webe si o 2 dni precitam vysledok.

Ak ma PIHA byt o osobnom stretnuti homebrewarov z CEE, ktore sa kona raz rocne, tak nutnost dorucit piva tyzden dopredu je v rozpore s touto mission-vision. Prihlasovanie a platba za vzorky tyzden dopredu je uplna samozrejmost a nemyslim, ze by s tym mal niekto problem.
Re: Re: PIHA2012, (maroche, 12.12.2012 15:18) celé vlákno | reagovat
vzorky tyzden dopredu nie je problem, to by vsak dotycna osoba ktora ich mala odviezt z miesta odovzdania /kaltenecker/ do neho vobec dorazila ;-)
Vyhledávání