Staci urobit jednoduchu statistiku - kolko ludi bolo z blizkeho okolia a kolko bolo z daleka, kolko ludi doniesli piva viac nez 3 dni dopredu a kolki doniesli az na akciu alebo vecer pred akciou. Z takehoto prehladu bude uplne jasne, kolko ludi sa zucastni osobne, ked by bolo treba dorucit piva tyzden dopredu. Okamzite bude jasne, ci vobec organizovat nejake prednasky. 2x v priebehu 1 tyzdna nikto do prahy z daleka nepojde. A ked budem vediet, ze tam osobne pride minimum ludi a vacsina posle vzorky postou/kurierom, tak sa mi tam neoplati chodit, pretoze nikoho nestretnem osobne a neochutnam co maju nove. Poslem postou vzorky a na webe si o 2 dni precitam vysledok.
Ak ma PIHA byt o osobnom stretnuti homebrewarov z CEE, ktore sa kona raz rocne, tak nutnost dorucit piva tyzden dopredu je v rozpore s touto mission-vision. Prihlasovanie a platba za vzorky tyzden dopredu je uplna samozrejmost a nemyslim, ze by s tym mal niekto problem.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Ak ma PIHA byt o osobnom stretnuti homebrewarov z CEE, ktore sa kona raz rocne, tak nutnost dorucit piva tyzden dopredu je v rozpore s touto mission-vision. Prihlasovanie a platba za vzorky tyzden dopredu je uplna samozrejmost a nemyslim, ze by s tym mal niekto problem.