Komentáře
článku: Krušovice v bodě nula. Nebo mínus patnáct?
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé1 | 2 |
Zobrazit komentáře:
podle času
Zdravím, existuje nějaký přehled, na kterých místech v ČR se dají koupit celé sudy různého druhu piva. Např. kde seženu Krušovice Mušketýra v okolí Plzně :)
Ví někdo jakým způsobem se vaří Svijany?? Někdo tvrdí že klasickým způsobem a někdo že už jako europivo. Kde je pravda??
Před lety když svijany začali do svých tří značkových hospod dávat kvasničák, a my jsme do hospody taky začli brát tak říkali, že to je dvanáctapůlka. Na dotaz co udělají se zbytkem tanku řekli přidáme k jedenáctce a bude lepší pivo.- vyhýbavá a nesmyslná odpověď- jasné HGB, to znamená že již v té době se jedenáctka vařila jako dvanáctapůl a na závěr se ředila HGB technologií- naředění vodou a dosycení CO2. Dnes podle alkoholu v porovnání s jedenáctkou a baronem je kvasničák 13,75, takže se ředí trochu víc. Kromě toho používají podtlakové scezování a tlakový chmelovar. Již od začátku výroby při promoakcích nazývají Rytíře dvanáctkou, ale opakovaně v testech vyšel jako jedenáctka.
Svijanský Máz je "masovka" a bohužel už není co býval, no ale co chceme od "masovky" že? Pořád je ale o moc lepší nežli různé K,G nebo S. Další značky jsou stále dobře pitelné a patří k tomu lepšímu co lze z průmyslových pivovarů sehnat. Vynikající je např. Baron a i ten Kvasničák. Kdo má rád hořčí, tak mu bude chutnat Rytíř - mimochodem pivovar na svých stránkách neuvádí že jde o 12%, ale pouze o ležák. A jestli to tak prezentoval nějaký obchodní zástupce, tak je to samozřejmě špatně. Oni dealeři od Jihoafričanů také prezentují Plzeňský Prazdroj jako dvanáctku, ačkoliv pivovar sám to tak nikde neuvádí a i hospodští s klidem napíší Pilsner 12% ačkoliv točí 11%. Ale zpět ke Svijanům, přes svůj již dost velký výstav stále používají spilku, kterou rozšířili a nikoliv CKT.
Rytíř 12 se dělá klasicky, navíc používají trojího chmelení a zejména pak tzv. Dry Hopping -chmelení za studena, zatím jako jediný pivovar v CZ (možná kromě Poutníka Extra Hoppy Lager - zatím nepotvrzeno). Výborná je i Baron 15 - loňská sudová vánoční várka by se dala zařadit dokonce do kategorie Helles Bock. 10 a 11 jsou opravdu zcela jinde:) nedoporučuji.
Mozem potvrdit, Svijany Rytir som ochutnal na pivnom feste v Letnanoch a tak perfektne chmelene pivo nerobi ani vacsina minipivovarov.
Omnoho lepsi ako Svijany Kvasnicak, kde povodna chut je prilis potlacena kvasnicami.
Omnoho lepsi ako Svijany Kvasnicak, kde povodna chut je prilis potlacena kvasnicami.
S tou patnáctkou bych to tak slavně neviděl. Před pár lety byla jistě lepší. Loni na vánoce a i letos na velikonoce jsme ji u nás točili dohromady 40 malých sudů a porovnával jsem to s Konrádem čtrnáctkou, šestnáctkou od primátora patnáctkou Hlinsko a ty ji u mě všichni trumfli. Jinak Rytíř je opravdu zajímavý, ale když výrobu pivovaru přes devadesátprocent dělá svijanský máz, tak obraz pivovaru dělá ta masovka. my jsme rytíře na toči neudrželi, protože malý sud se nevypil ani za čtyři dny(měli jsme ho na kohoutu půl roku). A to za ty čtyři dny šlo z toho sudu přes deset piv na kanál při začátku směny.
Nevím, měli jsem jen jednu várku loňské Baron 15 - předvánoční a ta byla fantastická!
Konráda a Primátor opravdu nemusím, samé svaly, žádný rozum, jak žíká MJ :).
Hlinsko 15 je spíš Extra Strong Lager, naví v italském stylu, ale celkem pitelné. Ovšem pouze loňský Baron 15 se blížil svým charakterem jako první české pivo chmelenějšímu Helles Bocku (bohaté sladové aroma, žvýkačková sladovost skloubená s výrazným chmelovým akcentem čerstvého a voňavého chmele se suchým a hřejivým alkoholovým závěrem. Navíc průzračně čisté a freshující).
Ale říkám, je možné, že se zrovna extrémně povedla várka, protože cca před 3 lety to s tímto nemělo nic společného.
Konráda a Primátor opravdu nemusím, samé svaly, žádný rozum, jak žíká MJ :).
Hlinsko 15 je spíš Extra Strong Lager, naví v italském stylu, ale celkem pitelné. Ovšem pouze loňský Baron 15 se blížil svým charakterem jako první české pivo chmelenějšímu Helles Bocku (bohaté sladové aroma, žvýkačková sladovost skloubená s výrazným chmelovým akcentem čerstvého a voňavého chmele se suchým a hřejivým alkoholovým závěrem. Navíc průzračně čisté a freshující).
Ale říkám, je možné, že se zrovna extrémně povedla várka, protože cca před 3 lety to s tímto nemělo nic společného.
Bydlím v Krušovicích, pivo se dělá z granulátu z dovozu a voda není z křivoklátských lesů, ale z vrtu u Krušovic, tu samou bere i obec...voda je na chuť výborná, ale je dost tvrdá..."křivoklátská voda" je stejný blábol "jako sklepy u Želetavy"....blábol. Ale lidi to chtějí slyšet, chtějí vidět, že konzumují "krajovou" specialitu. Ostatně i termín "křivoklátské lesy" je zavádějící....
Krušovickou dvanáctku piju dlouho ale v poslední době je u nás v restauraci(PRAŽANKA v Kladně)problém že to asi ředí.Protože jinde je stále skvělá.Jak to tak dokázat? Poradí mi někdo? PIVU ZDAR!!!!
Martine, dokázat to bohužel nemůžeš, při svých obavách jsi na to měl jít úplně jinak. Takhle jsi jen neoprávněně pohanil tuto restauraci a to není pěkné, myslím že je na místě omluva. Pivu zdar!!!
Při vzpomínce na reklamu Satropramenu "u nás ležák leží 80 dní", kdy následovala kompletní přestavba Staropramenu na CKT, vidím odkaz zmíněné Krušovické reklamy jenom jeden.
"jen tady se vaří Krušovice" platí v době vzniku reklamy. A nyní se nejspíš dodistribuce připravuje pro Moravu krušovické v Brně nebo ve Znojmě.
"jen tady se vaří Krušovice" platí v době vzniku reklamy. A nyní se nejspíš dodistribuce připravuje pro Moravu krušovické v Brně nebo ve Znojmě.
Anebo ve Schwechatu :-)
Jenom doplním, že v té reklamě bylo "pravý ležák zraje 70 dní". 80 dní by bylo na klasický ležák až moc, navíc by se zvyšovala pravděpodobnost autolyzačních procesů a tudíž nežádoucí ovlivnění chuti či senzorických vlastností piva.
Jinak reklama na Krušovice skutečně nijak neupoutá.
Mně osobně se v poslední době nejvíc libila reklama na Starobrno. Vadí mi pouze ty neustálé kecy o nejlepším pivu na celé Moravě. Je to vůbec v souladu s reklamní morálkou?
Jinak reklama na Krušovice skutečně nijak neupoutá.
Mně osobně se v poslední době nejvíc libila reklama na Starobrno. Vadí mi pouze ty neustálé kecy o nejlepším pivu na celé Moravě. Je to vůbec v souladu s reklamní morálkou?
Tuším, že se ve Starobrnu odkazují na nejvyšší počet získaných ocenění z Moravských pivovarů a tím zdůvodňují skutečně na můj vkus nemorální slogan "nejlepší pivo na celé Moravě".
Docela se divím, že to někdo ještě nenapadl - nebo ano?
Docela se divím, že to někdo ještě nenapadl - nebo ano?
Napadnout to? To by se asi muselo nějakým nezpochybnitelným vědeckým způsobem (tedy opakovatelně) změřit, jak moc je to které pivo "dobré", aby se pak mohlo říct, které je nejlepší. A kdyby to zrovna nebylo Starobrno, byla by to klamavá reklama.
Jirko, nic se nemusí měřit. Něco málo o reklamách tuším a myslím si, že tato kampaň by se mohla dát do stejného pytle jako srovnávací reklama a to už je napadnutelné.
Mimochodem, vzpoměl jsem si na pamětnický film s Vlastou Burianem - "Nejlepší člověk" - kdo je nejlepší člověk v obci? Hezká sranda jak se vážení občané mezi sebou bili - naskočila mi paralela jak se mezi sebou perou marketéři ze Starobrna s chlapci od Nošovic.
Mimochodem, vzpoměl jsem si na pamětnický film s Vlastou Burianem - "Nejlepší člověk" - kdo je nejlepší člověk v obci? Hezká sranda jak se vážení občané mezi sebou bili - naskočila mi paralela jak se mezi sebou perou marketéři ze Starobrna s chlapci od Nošovic.
Njeprve bych chtěl podakovat a pochválit blog - marketing je velice zajímavá a dnes důležitá věc, takže tohle je článek trochu z jiného soudku a moc dobrý, autor se nejspíš vyzná...
Jinak se skoro divím, že značku Krušovice vůbec heineken rozvíjí. Ta značka totálně ztratila jméno v nedávné minulosti, lidé ji dnes vnímají jako patok. Osobně se divím, se na to Heineken nevykašle. Já bych z Krušovic udělal low-cost, za běžnou značku bych nasadil Zlatopramen a za prémiovou, tedy pivo znalců, zvolili správně Březňáka. Mimochodem chut Březňáka je vynikající a pokud se udrží na stávající kvalitě, můžu jeho rozšíření kvitovat s povděkem.
Jinak se skoro divím, že značku Krušovice vůbec heineken rozvíjí. Ta značka totálně ztratila jméno v nedávné minulosti, lidé ji dnes vnímají jako patok. Osobně se divím, se na to Heineken nevykašle. Já bych z Krušovic udělal low-cost, za běžnou značku bych nasadil Zlatopramen a za prémiovou, tedy pivo znalců, zvolili správně Březňáka. Mimochodem chut Březňáka je vynikající a pokud se udrží na stávající kvalitě, můžu jeho rozšíření kvitovat s povděkem.
Krusovice sice nemusim, obcas je bohuzel musim ochutnat (maji dost hospod v okoli koupenych), ale se zkazenou znackou nemuzu souhlasit. Z celeho tuzemskeho sortimentu Heinekena je nejznamejsi a urcite neni vice zprofanovana nez konkurencni Gambrinus a Staropramen. Naopak Zlatopramen a Starobrno tipuji v budoucnu na regionalni znacky pro Cechy respektive Moravu a Slezsko. A Breznak skonci podle me jako celorepublikovy diskontni lowend. Za pet let se k diskusi vratime a uvidime, kdo jak tipoval. Davam do zalozek :-)
PS: Ochutnal jsem nedavno lahvovy "jubilejni lezak" a na takoveho giganta mi to prislo pitelne.
PS: Ochutnal jsem nedavno lahvovy "jubilejni lezak" a na takoveho giganta mi to prislo pitelne.
Byl jsem na testování nové krušoviské reklamy na vzorku zákazníků. Nepovím o čem bude, ale jestli do telky pustí to, co jsem viděl na skicách, tak to je nnuda a šeď...ale třeba to bude nakonec úplně jiné...
1 | 2 |
Vyhledávání