úvod
homepage

Krušovice v bodě nula. Nebo mínus patnáct? vytisknout článek

Přidáno: 14. srpna 2008  •  Autor: Martin Charvát
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 4066x

Po déle trvajícím marketingovém kómatu, kdy to užuž vypadalo, že pacient bude odpojen od přístrojů, koupil Krušovice Heineken a hle - pacient se nám probral.

Po lehce rozcvičkové reklamě na akci „Výherní pivo v každém balení“ uspořádal pivovar Krušovice regulérní soutěž o novou reklamní agenturu a začal konečně skutečně komunikovat se spotřebiteli, tedy s námi. Jejich nová reklamní kampaň se vrátila k samým základům, k potvrzení kvality. Žatecký chmel, voda z křivoklátských lesů... Zní to logicky.

 

Zatímco ostatní značky mají silné pozice - Plzeň je tradiční, Gambrinus se baví s přáteli, Kozel chválí poctivou práci, Staropramen se chce bavit jinak, Bernard jde svou cestou - Krušovice se za léta své komunikace-nekomunikace úplně rozplizly a jako značka v zásadě přestaly existovat. Takže zpátky ke kořenům. Když nic nemáme, musíme začít od nuly. Když si o nás lidé nic nemyslí (nebo nic dobrého), musíme jim říci, že to děláme poctivě. Jenže je tu jedno veliké ale.

 

Trh nestojí, trh se mění a vyvíjí. Ostatní pivovary si tuhle fázi odbyly někdy před patnácti lety, začátkem devadesátých let („Pilsner Urquell, smetana mé vlasti“). V té době všechny pivovary jak o sto šest komunikovaly chmely, slady, vody, sládky a kdo ví co ještě. Gambrinus, který si tuto linii podržel dodnes, ji vždy kombinoval i se vzkazem z oblasti životního stylu, tedy s onou zábavou s přáteli (teď mluvím o strategii značky, nikoli o úrovni provedení jednotlivých reklam).

 

Reklama Krušovic se sice vrátila logicky k bodu nula, avšak trh je už někde jinde. Takže se naskýtá otázka, jestli se nevrátila trochu moc dozadu. Když jsem asi tak dvacátý v řadě, kdo říká: „Já to dělám taky takhle dobře,“ tak tím nikoho neohromím. V takovém případě musím říci: „Já to dělám lépe,“ a mít pro to důkazy. Reklamní vkaz Krušovic tak působí, jako by byl z jiné doby. Když to vezmeme podle kalendáře, tak z minulého tisíciletí.


vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 24 komentářů, poslední komentář: 28.08.2009 12:04 Komentovat
Dotaz - chci koupit sud.. Mušketýr28.08.2009 12:04
Zdravím, existuje nějaký přehled, na kterých místech v ČR se dají koupit celé sudy...
Re: Re: Re: SVIJANY Petr Ž.22.06.2009 11:23
Nevím, měli jsem jen jednu várku loňské Baron 15 - předvánoční a ta byla fantastická!...
Re: Re: SVIJANY hroch22.06.2009 07:14
S tou patnáctkou bych to tak slavně neviděl. Před pár lety byla jistě lepší. Loni na...
Re: Re: SVIJANY Marian Hudak20.06.2009 15:34
Mozem potvrdit, Svijany Rytir som ochutnal na pivnom feste v Letnanoch a tak perfektne chmelene...
Re: SVIJANY Petr Ž.20.06.2009 13:36
Rytíř 12 se dělá klasicky, navíc používají trojího chmelení a zejména pak tzv. Dry...
Re: Re: SVIJANY Henri18.06.2009 15:21
Svijanský Máz je "masovka" a bohužel už není co býval, no ale co chceme od "masovky" že?...
Re: SVIJANY hroch18.06.2009 13:56
Před lety když svijany začali do svých tří značkových hospod dávat kvasničák, a my...
SVIJANY Dvořák Pavel18.06.2009 12:31
Ví někdo jakým způsobem se vaří Svijany?? Někdo tvrdí že klasickým způsobem a někdo...
Vyhledávání