Njeprve bych chtěl podakovat a pochválit blog - marketing je velice zajímavá a dnes důležitá věc, takže tohle je článek trochu z jiného soudku a moc dobrý, autor se nejspíš vyzná...
Jinak se skoro divím, že značku Krušovice vůbec heineken rozvíjí. Ta značka totálně ztratila jméno v nedávné minulosti, lidé ji dnes vnímají jako patok. Osobně se divím, se na to Heineken nevykašle. Já bych z Krušovic udělal low-cost, za běžnou značku bych nasadil Zlatopramen a za prémiovou, tedy pivo znalců, zvolili správně Březňáka. Mimochodem chut Březňáka je vynikající a pokud se udrží na stávající kvalitě, můžu jeho rozšíření kvitovat s povděkem.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jinak se skoro divím, že značku Krušovice vůbec heineken rozvíjí. Ta značka totálně ztratila jméno v nedávné minulosti, lidé ji dnes vnímají jako patok. Osobně se divím, se na to Heineken nevykašle. Já bych z Krušovic udělal low-cost, za běžnou značku bych nasadil Zlatopramen a za prémiovou, tedy pivo znalců, zvolili správně Březňáka. Mimochodem chut Březňáka je vynikající a pokud se udrží na stávající kvalitě, můžu jeho rozšíření kvitovat s povděkem.