Komentáře
článku: U prince Miroslava
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé1 | 2 | 3 |
Zobrazit komentáře:
podle vláken
Sice ty dva bary fungují, ale už nemají spolu nic společného, každý ma jiného majitele i sortiment jest jiný.
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho portálu!
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho portálu!
Dobrý den poraďte mi prosím kde v brně točí pivo Opat. Děkuji za odpověď. David Blatný odpovědi me napište na email.
A ty víš? Pouč nás. Proč již delší dobu z různých zdrojů slýchávám, že Svijany šly s pitelností dolů? Že už to není co bývalo cca před 4roky.
Je vidět, že o vaření piva ve Svijanech víte úplný kulový.
Vážený pane Miloši. Všiml jste si, jak staré jsou příspěvky, na které reagujete?V té době byly piva ze Svijan ještě nadprůměrem.
Vážený pane Kočko.
Můžete mi zde napsat, co mají chemické sloučeniny ze Svijan,/ kterých se zde tak zastáváte / společného s pivem ??? Děkuji.
Můžete mi zde napsat, co mají chemické sloučeniny ze Svijan,/ kterých se zde tak zastáváte / společného s pivem ??? Děkuji.
Obsluha se mění k horšímu se zaplněním restaurace. Servírka posedává po klínech známých hostů a ostatním věnuje pouze minimum pozornosti. Výsledkem je 2x obsloužený stůl za 2,5 hod. s naším následným okamžitým odchodem. Aktuální nabídka piva není inzerovaných 13 druhů ale stěží 9. Tato restaurace mne jako hosta ztratila.
ještě doplním svijanský kvasničák je polotovar Mázu před naředěním HGB. Začínal jako 12,5ka a dnes je to necelá čtrnáctka.
Vozku nedávné doby můžeš hodnotit jako platana. Vozka dneška je nealkoprimátor. Rytíř je čistokrevná jedenáctka. Máz je jedenáctka dělaná z necelé čtrnáctky metodou HGB. Nejhorší u svijanskýho piva zvláště mázu je nepříjemná nasládlá pachuť stabilizátoru pěny, která kupodivu čím dýl je naražený sud tím víc se ztrácí.
Jaj boha, vy musíte být pane opravdovým pivním gurmánem. Špičková desítka? Vysvětlíte mi ten pojem? Haha, tenhle Váš rádoby moudrý výstup mě opravdu pobavil a jak se píše v článku: "Lidé tam chodí na pivo..." a ne na sračky, milý pane... :) Běžte si dát někam svojí "špičkovou" desítku (Vás odhaduju na Gambrinus - horší to bejt nemůže)a nemluvte o něčem, čemu vůbec nerozumíte :)
S pozdravem, Luboš Vrána
S pozdravem, Luboš Vrána
Re: Re: Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Děkan, 13.07.2009 08:13)
celé vlákno | reagovat
Pobýval jsem týden v severní Anglii a navštívil mnoho pubů - vždy na čepu 10-15 druhů vždy kvalitně ošetřených (včetně teploty pro příslušný druh piva), funguje zde velmi operativní distribuce, pivo se na hospodě dlouho nezdrží a jak píše Honza, lidé chodí do hospod především na pivo a ochutnávat, atmosféra vynikající, všude slušnost, pochopení, veselí a vtipný humor. Vím, že srovnávat anglické puby s našimi hospodami je trošku přistřižené za vlasy. Až na pár světlých výjimek stále u nás platí, že méně je někdy více a to z důvodů, které již byly napsány - nevybavenost hospod technologií, velmi často neinformovanost personálu a v některých případech doslova línost a neochota.
Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Děkan, 13.07.2009 07:55)
celé vlákno | reagovat
Pod tu Bláhovku se podepíši, opravdu není o co stát.
Tak pardon, přesně se jedná o tmavé speciální pivo Herold, které leží 70 dní, obsah alkoholu 5,3%.
Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Jiri.J, 06.07.2009 20:34)
celé vlákno | reagovat
Chápu asi jak to myslíte a v podstatě s Vámi i souhlasím. I mě jímá hrůza, když vidím v nabídce 15 piv. V mnoha případech jsou tyto pivnice v ČR, s nabídkou mnoha piv, spíše průserovou záležitostí. Mnoho hospodských prostě ve snaze získat klientelu nahrne 10 piv, bez patřičného technického zázemí, proškolení personálu atd. Jak píšete, piva jsou obvykle odebírána z velkoskladu (tam jsou složena velmi častop pod širým nebem), personál nevyškolený, uskladnění sudu katastrofální. V Brně je takových pivních barů několik (nebudu jemnovat, abych nedělal negativní reklamu). Přesto v tomto směru vidím postupné pomalé zlepšení. Třeba PKK v Praze má piva vzorově ošetřená. Je fakt, že v ČR jsme asi zatím k takové pivní kultuře "nedorostli", ale věřím, že se to zlepší.
Re: Re: Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Petr, 06.07.2009 18:16)
celé vlákno | reagovat
OK, jak jsem psal jiz v prvim prispevku, nehodnotim tento konretni podnik. Cely muj nazor je shrnut v titulku - tedy, ze "Nechapu fascinaci mnoha pivy najednou na cepu". Bylo to mozna zbytecne impulsivni. Ale prece jen, pro me stale plati jakesi zlate pravidlo, ktere rika, ze tim vetsi kontinualni vytoc piva, tim byva pivo lepsi. Pokud si tedy tech 30 pip predstavim v pivnici nemeckeho typu s kapacitou treba 3000 pijaku, pak je to OK. V pivnicich ceskeho typu, nebo v nejakem pivnim baru me tato predstava desi. Nechci jmenovat konkretni podniky, ale v Praze jich je vic, kde maji treba 5 a vice piv narazenych najednou, a snad nikdy jsem tam nedostal pivo v poradku. Mozna, kdybych byl znama tvar z pivniho prostredi ci stamgast, vycepni by pokorne odtocil odstaty obsah trubek, nebo by mi doporucil, co zrovna tece, ci ktere pivo je v dobre kondici. Ale takhle v podobnych podnicich obvykle dostavam pivo zoxidovane ci jinak poskozene.
OK, jak jsem psal jiz v prvim prispevku, nehodnotim tento konretni podnik. Cely muj nazor je shrnut v titulku - tedy, ze "Nechapu fascinaci mnoha pivy najednou na cepu". Bylo to mozna zbytecne impulsivni. Ale prece jen, pro me stale plati jakesi zlate pravidlo, ktere rika, ze tim vetsi kontinualni vytoc piva, tim byva pivo lepsi. Pokud si tedy tech 30 pip predstavim v pivnici nemeckeho typu s kapacitou treba 3000 pijaku, pak je to OK. V pivnicich ceskeho typu, nebo v nejakem pivnim baru me tato predstava desi. Nechci jmenovat konkretni podniky, ale v Praze jich je vic, kde maji treba 5 a vice piv narazenych najednou, a snad nikdy jsem tam nedostal pivo v poradku. Mozna, kdybych byl znama tvar z pivniho prostredi ci stamgast, vycepni by pokorne odtocil odstaty obsah trubek, nebo by mi doporucil, co zrovna tece, ci ktere pivo je v dobre kondici. Ale takhle v podobnych podnicich obvykle dostavam pivo zoxidovane ci jinak poskozene.
Re: Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Honza Kočka, 06.07.2009 17:34)
celé vlákno | reagovat
Stejnak mi to neda - ano, pivo se muze necitlivym zachazenim zhorsit. Ale jak moc? Je to poznatelne? Tedy pokud neuvazujeme o extremni variante sezeni piva nekde na slunicku po dobu jednoho mesice...
Je to poznatelne horsi chut? A napriklad u Prince Miroslava - Svijany jsou v Praze vsude, zavoz mozny hned z nekolika mist, Svijany na dohled Praze. Primator zavazi aspon jednou tydne, VO Krupicka ze Zizkova to nema do radlic take prilis daleko. Opat Broumov si zavazi Prahu sam, specialy vam privezou minipivovary temer kdykoliv. Maji velky sklep, delku vedeni v trubkach tak akorat...z toho mi vychazi, ze je to vhodne misto pro pivni pestrost.
U velkokapacitnich pubu v cizine se jedna o velky chladach, kratky trubky a velkou vytoc. Lidi tam chodi hlavne kvuli pivu a ochutnavat ruznorodost...
Je to poznatelne horsi chut? A napriklad u Prince Miroslava - Svijany jsou v Praze vsude, zavoz mozny hned z nekolika mist, Svijany na dohled Praze. Primator zavazi aspon jednou tydne, VO Krupicka ze Zizkova to nema do radlic take prilis daleko. Opat Broumov si zavazi Prahu sam, specialy vam privezou minipivovary temer kdykoliv. Maji velky sklep, delku vedeni v trubkach tak akorat...z toho mi vychazi, ze je to vhodne misto pro pivni pestrost.
U velkokapacitnich pubu v cizine se jedna o velky chladach, kratky trubky a velkou vytoc. Lidi tam chodi hlavne kvuli pivu a ochutnavat ruznorodost...
Re: Re: Nechápu fascinaci mnoha pivy najednou na čepu,
(Petr, 06.07.2009 13:47)
celé vlákno | reagovat
Chapu ironicky ton Vasi odpovedi, samozrejme nelze generalizovat na 100%, i kdyz tak moje reakce mohla vyznit, za to se omlouvam. Nerekl jsem, ze pro poradne pivo musite az k lezackemu tanku do pivovaru. Jen si troufam rict, ze dalsimi kroky se pivo uz muze jen zkazit - MUZE: tzn. dale je stejne nebo horsi. Sam jsem nekolikrat do tydne hostem pivnic zamerenych na pivni rozmanitost, tedy minipivovaru ci vseobecne znamych pivnic s vice znackami na soutoci, ovsem moje spokojenost ci nespokojenost s kvalitou osetreni a cepovani piva je tak 30:70. Prosim, nezacnete oponovat specialitami jako je dokvaseni v lahvich, vysoce alkoholicka piva jako je imperial stout apod., bavim se o typicke situaci vetsiny ceskych piv. Samozrejme, ze cerstve stocene pivo do sudu, spravne skladovane, je naprosto v poradku. Ale koupim-li sud, ktery prosel pres ruzna distribucni mista, stal nekde na palete venku pred skladem na slunci, nebo prosel jinymi teplotnimi soky, navic uz ma za sebou treba pulku doby trvanlivosti, se sudy obvykle navic skladnici ruzne hazi apod.,...jednoduse tech veci je hodne. A stojim si za tim, ze cim delsi pivni vedeni, cim vice kohoutu, cim vice moznosti kontamice, cim vice ruznych piv na soutoci, cim starsi pivo, tim je pravdepodobnost zhorseni kvality piva vetsi. Nutno predevsim pocitat s lidskym faktorem, tedy lenosti.
Znam Vase aktivity v oblasti piva, vim, ze se v tomto oboru hodne vyznate. Proto bych si dovolil rict, ze se bavime kazdy o necem jinem. Vy propagujete ideal pivni rozmanitosti. Ja s tim souhlasim a jsem rad, ze takovi lide jsou, ale namitam, ze realizace pivni rozmanitosti tohoto typu, tedy nejakych 10 piv na soutoci, je u nas ve vetsine pripadu spise na skodu.
Znam Vase aktivity v oblasti piva, vim, ze se v tomto oboru hodne vyznate. Proto bych si dovolil rict, ze se bavime kazdy o necem jinem. Vy propagujete ideal pivni rozmanitosti. Ja s tim souhlasim a jsem rad, ze takovi lide jsou, ale namitam, ze realizace pivni rozmanitosti tohoto typu, tedy nejakych 10 piv na soutoci, je u nas ve vetsine pripadu spise na skodu.
1 | 2 | 3 |
Vyhledávání