úvod
homepage

Komentáře

článku: 3-3-3

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
1234
 Zobrazit komentáře: podle času

pro Martina Štrose a pány JJ a PŽ, (Tomáš Semrád, 15.02.2008 15:30) celé vlákno | reagovat
Martine Štrosi, i když s tebou v mnohém souhlasím, jedno si vyprošuji, nehaž prosím do jednoho pytle všechny Brňáky...
děkuji

PS: Pánové Juro a Petře, máte velké pivní znalosti, to je super, ale jak to dáváte všem najevo to je teda unikát. To vaše neustálé pohrdání vším co Vám není po Vašem názoru už mě dávno přestalo bavit, hlavně díky Vám jsem přestal na tyto stránky pravidelně chodit, to aby se bál člověk něco napsat, abyste ho nesmetli a ještě mu nenakopali prdel...Ve vašich příspěvcích v diskusi je plno arogance, agrese, pohrdání a dávání všem až na pár výjimek najevo co jsou za blbce. Taková sebestřednost a sebedůvěra se málokdy vidí. Jen Vy a Vy a zase Vy jste ti nej, máte vždy pravdu apod. To vaše pivní ego, to teda musí bejt.
Sorry hoši, ale ne trochu, ale dost pokory a sebereflexe byste potřebovali a k tomu i těch pár kopanečků do zadnice.
Bohužel Vaše účinkování na těchto stránkách má víc negativ než kladů, alespoň pro mne, ještě, že existují jiné pivní weby! Škoda!
..., (Chody, 14.02.2008 14:23) celé vlákno | reagovat
Tak na tohle bych nedostal snad ani chuť ...
V pivu nehledám kandované ovoce, banány, pomeranč, rozinky, datle, koření či čokoládu. A vlastně 10% alkoholu také ne.

Pánové degustátoři jistě hodnotili podle nejlepšího svého vědomí a svědomí a je vidět, že nemají žádné předsudky jako jiní.

Pokud bych mohl zhodnotit svátečního Bernarda, tak mu moc "chyb" vyčíst nemohu, tedy hodnocení kolem 3 ...

P.S. Mám rád pivo, nikoliv "pivní likér"
Re: ..., (Jiri.j, 14.02.2008 14:49) celé vlákno | reagovat
Zase ta stará známá písnička,... Pivo je ležák (nejlépe z Čech a Moravy) a to ostatní jsou buď nepitelné europiva nebo nesmyslné, excentrické, ba přímo dekadentní výrobky, hodné veřejného opovržení a zavržení (pod petici se podepsala řada poctivých pracujících). Vzhledem k tomu, že je to pořád dokola, tak už ztrácím sílu reagovat...
Re: Re: ..., (Chody, 14.02.2008 15:06) celé vlákno | reagovat
Já jsem termín "pivní likér" neuvedl první ... Vyřkl jsem jen, že dle Vašeho popisu bych na tohle pivo nedostal chuť, nic víc, nic míň. Uvědomte si, že to, co je podle Vás lahůdka, může být pro druhého pěkný humus. Myslím si, že "porota" byla docela objektivní, což jednomu z Vás, pánové, leží v žaludku - jak si jen mohli dovolit hodnotit stejně české pivo a trapistu, proboha!
No nic, jdu si z Vás spravit chuť na točený Lipan. Mimochodem nic pro Vás, pochází z jižních Čech ...
Re: Re: Re: ..., (Dalibor Hanzel, 14.02.2008 18:12) celé vlákno | reagovat
nenašiel by som asi lepšie slová...
vetou: "jak si jen mohli dovolit hodnotit stejně české pivo a trapistu, proboha!" si trafil klinec po hlavičke na 1 000 000%
Re: Re: Re: Re: ..., (Jiri.j, 15.02.2008 07:04) celé vlákno | reagovat
Během včerejšího večera jsem šel konečně do sebe. Už nebudu pít zahraniční pivo, kromě Urpiner.
Re: Re: Re: Re: Re: ..., (Dalibor Hanzel, 15.02.2008 08:05) celé vlákno | reagovat
Pán Jiri.J - vy ste naozaj divný človek... Prečo stále provokujete? Mne od začiatku o nič iné nešlo, len o to, aby ste napr. toho Urpinera ochutnali a potom ho zhodnoťte. Hodnotiť na základe cudzích výrokov z ratebeer je predsa pod Vašu úroveň....
PS: nerobím si nádeje, že Vám bude čokoľvek zo Slovenska chutiť (z princípu)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..., (Jiri.j, 15.02.2008 09:14) celé vlákno | reagovat
Dalibore, Rusko jsem záměrně nejmenoval (Baltika Porter je skutečně vynikající a dokonce i jejich běžný ležák je pitelný). Z Ukrajiny jsem pár desítek piv měl a žádné mě nepřesvědčilo, dokonce bych řekl, že horší piva jsem neměl (Lvivskije, Oboloň, Rogaň ad.), uvidíme, jak bude chutnat jejich Porter, který je prozatím u Petra.Ž. ve spíži.
Máte pravdu, dost emocí. Ale prostě má zkušenost se slovenským pivem (75 značek) je špatná. Ale jak jsem psal jsou i výjimky, např. Palatín z Bytče je vynikající pivo typu Bock. Nedovedu si ale představit, že by se Urpín proměnil v něco fantastického. Už jsem napsal bratrancovi, aby se mi v Blavě po něm kouknul, ale očekávám zklamání. Jak jsem psal Slovensko mám rád, jsou tam fajn lidi, tamní víno je skvělé, slovenskou kuchyni také miluji, ale to pivo...prostě ne. Ale necháme to až po degustaci toho Urpineru:-)). Všiml jsem si, že sám pivo vaříte, tak Vám přeji hodně štěstí do toho počínání, třeba nakonec vybudujete nějaký minipivovárek. Také mám chuť na léto začít vařit, tak si třeba časem vyměníme pár zkušeností.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..., (Dalibor Hanzel, 15.02.2008 10:23) celé vlákno | reagovat
Ale o tom mi celý čas ide! Ochutnajte a potom podebatíme.... Najlepšia skúsenosť je vlastná...
Môžem Vás ubezpečiť že Urpiner pred 7 rokmi a teraz sú 2 rozdielne pivá....
Len otázka k tým 75 značkám - môžete mi vysvetliť ako to bolo myslené? Lebo tolko značiek u nás nemáme ani sme nemali... (pre mňa je 1 pivovar = 1 značka
Leda že by ste to brali tak, že čo pivo a stupne to iná značka.... Potom možno áno
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..., (jiri.j, 15.02.2008 11:08) celé vlákno | reagovat
tak 75 drhů piv SR z 20 pivovarů. některé jsou už dávno zaniklé (Trnava, Ilava, Martin, Námestovo...Košice ad.)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..., (Dalibor Hanzel, 15.02.2008 12:40) celé vlákno | reagovat
Mysleli ste to teda takto:

príklad:

Kaltenberg Trenčín 11,5 sv
Kaltenberg Trenčín 13 tm
Konbier 10
Konbier 12

= dohromady 4 značky ?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..., (jiri.j, 15.02.2008 12:55) celé vlákno | reagovat
Jo, přesně tak. Asi jsem se předtím špatně vyjádřil, měl jsem napsat druhy a ne značky. Je jasné, že pod značkou může být i více druhů.
vivat zlatý bažant, (jiri.j, 15.02.2008 07:54) celé vlákno | reagovat
Už jsem Honzovi Ch. (majitel a provozovatel) U hluché zmije několikrát navrhoval, aby začal konečně točit Zlatého bažanta. Nerozumím tomu, proč na to nechce slyšet. Prosím Dalibora o to, zda by nám nemohl zajistit pravidelnou dodávku nějaké slovenské lahůdky. Ty Svijany jsou už nuda, tak snad dostane pan majitel rozum a bude točit to fantastické banskobystrické.
Nějaká belgická, německá a anglická piva tady nechceme! maximálně Ukrajinu, Bulharsko, Rumunsko, Albánii a samozřejmě Sr.
Re: vivat zlatý bažant, (Dalibor Hanzel, 15.02.2008 08:15) celé vlákno | reagovat
Zase tá istá pesnička. Pil ste ukrajinské,ruské, bulharské, rumunské,... pivá? Keď máte o nich také poznámky.
Ja som už nejaké pil a poviem Vám, že aj tam majú dobré pivo. Napríklad Persha Stare Misto Bile (pšenica)- je podľa mňa jedna z najlepších "pšeníc".
Takisto Porter od Baltiky je skvelý....

S Bažantom ma nevytočíte, to nie je dobré pivo ani pre mňa, toho by som Vám "nenútil"

Mimochodom správne je SR, to len tak pre istotu....
Re: vivat zlatý bažant, (Dwarf, 15.02.2008 10:12) celé vlákno | reagovat
mno, doufám, že tohle byl jen nepovedený ftip :-) včera jsem Hluchou zmiji navštívil a moc se mi tam líbilo, Sklepák a Polička v nekuřácké restauraci se skoro rovná snu obyčejného českého milovníka dobrého piva :-)
Re: Re: vivat zlatý bažant, (jiri.j, 15.02.2008 11:03) celé vlákno | reagovat
No a o víkendu bývají pravidelně Svijany 13 a 12. Občas jsou i tmavé Svijany 13.
Re: Re: vivat zlatý bažant, (jiri.j, 15.02.2008 11:04) celé vlákno | reagovat
No a o víkendu bývají U zmije pravidelně Svijany 13 a 12. Občas jsou i tmavé Svijany 13.
Rochefort 10 - exlusiv likér, (Petr Žalio, 14.02.2008 13:30) celé vlákno | reagovat
Tak tomu nerozumím. Při hodnocení Bernarda a jednoho z nejlepších pivních "likérů" světa jste dali stejné známky 3-4b. Dle mého názoru je s podivem, jak může dostat Bernard stejné ohodnocení, jako je tato trapistická lahůdka. Nebo možná nechápu Váš systém hodnocení? Nebylo by lépe hodnotit sytémem jako na Ratebeer? 1-5,kde 5 je best?
Pokud by se mělo hodnotit vaším, kde 1 je nej pak by musel dostat Rochefort známku někde mezi 1,5-2 a bernard 8-9. Tak nevím...
Jinak souhlasím s chuť. charakter J.J. Vaše ohodnocení,snad kromě H.Šuráně, mi připadá celkem strohé a málo rozvinuté, na to jak je toto pivo složité a komplexní(převažuje zde neuvěřitelná paleta různých senzorických vlastností) a snad i trochu nepochopené?
_
Re: Rochefort 10 - exlusiv likér, (Dwarf, 14.02.2008 14:05) celé vlákno | reagovat
nějak pořád nechápu p. PŽ, na co si vlastně hrajete?? (Bernard 8-9)
Re: Re: Rochefort 10 - exlusiv likér, (Dwarf, 14.02.2008 21:02) celé vlákno | reagovat
malý dodatek = přirovnání: Na soutěži sadařů se jeden den hodnotí odrůdy jablek - jedna odrůda je hodnocena známkou 3. Druhý den se hodnotí odrůdy hrušek. Opět je jedna z nich hodnocena známkou 3. Myslíte, pane PŽ, že hrušky a jablka se dají srovnávat?? Já myslím, že moc ne. Proto chápu hodnocení jednoho z českých ležáků za 3 i hodnocení jednoho z trapistů za 3, aniž bych je musel srovnávat vzájemně. Ne nadarmo se říká, že nelze sčítat jablka a hrušky. HOWGH
1234
Vyhledávání