úvod
homepage

Komentáře

článku: Pivní normálnost se vrací do Česka

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
12
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Re: dotaz, (Shimmy, 15.10.2010 19:25) celé vlákno | reagovat
Jo, to by mě taky zajímalo. Doufám, že aspoň částečně ano.
Re: Re: Re: Nadnárodní firmy české tradici moc nepomáhají , (Myrek, 15.09.2010 06:35) celé vlákno | reagovat
Pak nám nezbývá nic jiného, než vynechat fázi poslední. Ať se nepoctivými patoky zahltí a chcípnou.
Re: Re: Re: Nostalgie a realita, (Myrekl, 15.09.2010 06:33) celé vlákno | reagovat
Na chlumeckou desítku vzpomínám s nostalgií - chutnala mi. Mostecké ze starého pivovaru bylo hodně dobré, ze Sedlece už nikoli.
Re: Zase tak hrozné to nebylo, (Myrek, 15.09.2010 06:29) celé vlákno | reagovat
Trochu souhlasím. A trochu zase ne. Každý rub má totiž i svůj líc, jak zpívali už V+W. Hygiena výroby, manipulace i výčepu se velice zlepšila. Kvalita? Jak kde. V Gambrinusu, v Popovicích, ale hlavně v Krušovicích dnes vaří pěkné hnusy. Totalitní "krušovičky" ... joj to bývalo pivko! (Také díky panu Mášovi.) Každá doba má holt svoje. A když žehráme, že nám nejede to a někomu zase ono pivko? Výběr je široký a nemusíme přece vypít všechno.
Re: zkušenost, (Luděk, 10.09.2010 21:48) celé vlákno | reagovat
Chtěl jsem navštívit tenhle podnik dneska a pokud avizujou otvíračku ve 12:00 a přitom ještě ve 14:00 je zavřeno a na dveřích žádné vysvětlení a omluva, proč mají holenkové zavříno, tak ať si jde Si Páprda a jeho "podnik" klidně do prdele...
zkušenost, (Tomáš, 10.09.2010 08:15) celé vlákno | reagovat
Navštívil jsem tenhle podnik včera, kdy to tam hučelo jak v úle. Byla to otvírací akce, takže je to pochopitelné, ale jak to bude vypadat dál, o to mám trochu obavu. Výběr piv úžasný, všechna, která jsem okusil, velmi dobrá, ale hospoda je to hodně malá na to, aby se tam udrželo trvale 30 naražených piv:-( Obávám se, že to bude neudržitelné, že možná polovina značek bude mít příliš malou výtoč na to, aby se nekazila. Systém rotujících piv, jaký mají například v Pivovarském klubu v Křižíkově, je nepochybně schůdnější a ekonomicky udržitelný.
Fandím jakémukoli projektu, který dává prostor menším pivovarům, ale bojím se, že tohle v této podobě dlouho nevydrží. Rád bych se mýlil...
dotaz, (Daník, 07.09.2010 08:16) celé vlákno | reagovat
Skromný dotaz > bude hospůdka nekuřácká ?
Re: Re: Re: Re: Re: Prague Beer Museum, (Honza Kočka, 30.08.2010 13:06) celé vlákno | reagovat
Jo, to je dobry uhel pohledu:)

Jinak jsem cekal, ze zde Thomas odhali svoji totoznost, tedy vlastne ze zde odhali ono misto, kde ma byt vic jak tricet kohoutu. Na webu jedne nejmenovane pivnice( o ktere se zde take nekolikrat psalo),ktera me napadla a kam jsem myslel ze Thomas miri, maji uvedeno, ze toci pivo z 29 kohoutu. Navic kdyz jsem tam nedavno byl, u nekterych cisel nemeli uvedeno, co toci. Mozna nic a pipa byla prazdna...
Re: Re: Re: Re: Prague Beer Museum, (phrabina, 26.08.2010 16:40) celé vlákno | reagovat
Buďme objektivní. Ať se kdokoliv staví na hlavu, teoreticky drží rekord v počtu kohoutů hala Sazka, nebo jak se to tam teď jmenuje. Z hlediska počtu píp na hosta kraluje Donald. Obě dvě štace vhodné spíše pro sběratele kuriozních zážitků, kvalitní pivo teče jinde.
Re: Re: Re: Prague Beer Museum, (Kejna, 23.08.2010 12:56) celé vlákno | reagovat
Slezte z toho lustru Donalde, vidím Vás!!! Váš nezaměnitelný sloh Vás opět prozradil a můžete si klidně říkat třeba Fun-Thomas. Mimochodem v článku je zcela zřetelně napsáno "Tolik kohoutů v jedné řadě zatím žádná česká(moravská či slezská) pivnice nemá" .. ale o to Vám ani nejde že?
Re: Re: Prague Beer Museum, (Thomas, 23.08.2010 07:52) celé vlákno | reagovat
A jak je to s Vaším článkem a republikovým rekordem o počtu kohoutů? Vy jste opravdu neobjektivní člověk a propagujete co Vám se hodí a ne fakta. Nebo se člověk spokojí s Vaší informací? Jsou opravdu restaurace kde masjí víc jak 30 kohoutů které Vy propagujete jako rekord republiky!
Re: Re: Prague Beer Museum, (Jan Kocián - pivní snob, 22.08.2010 14:52) celé vlákno | reagovat
Super nápad! :-D
:-D
Re: Re: Nadnárodní firmy české tradici moc nepomáhají , (Jan Kocián - pivní snob, 22.08.2010 14:46) celé vlákno | reagovat
České pivo se vždy vařívalo ekonomicky velmi neefektivními metodami. Teď to vyřešili tak, že šidí všechny fáze výroby... některé rovnou přeskočí.
Re: Nadnárodní firmy české tradici moc nepomáhají , (Honza Kočka, 22.08.2010 13:50) celé vlákno | reagovat
A co kdyby nebylo ery komunistu a jejich planovaneho hospodarstvi. Treba by ceske pivovary byly ekonomicky silnejsi a naopak by oni kupovaly pivovary zahranicni. Treba ne, kdo vi...
Re: Prague Beer Museum, (Honza Kočka, 22.08.2010 13:48) celé vlákno | reagovat
jo jo, v pripravovane mape Hospod pro znalce budou nad vsema mistama vyscnivat pivnice, kde toci Kocoura. To by bylo, abych nezved vystav Kocoura o polovicku:)
Re: Nadnárodní firmy české tradici moc nepomáhají , (Martin Jarošek, 22.08.2010 11:08) celé vlákno | reagovat
Nechci malovat zlověstného čerta na zeď pivního sklepa, ale kdo ví co bude s naším Budvarem za pár let. Naše politická elita národa je za mrzký bakšiš schopná prodat vlastní matky a vylízat z mrtvého psa oko (případně z umakartového stolu rozlitý gambáč).
Prague Beer Museum, (Thomas, 21.08.2010 20:42) celé vlákno | reagovat
Rekord s 30 kohouty? Vždyť to není pravda. To je hezký článek ale 30 kohoutů není rekord, jedině že jsou v řadě. Ještě neotevřeli a jsou druzí. Ale pravda pane Kočka děláte jim reklamu aby jste měl odbyt. Tom
Re: Re: Nostalgie a realita, (Martin Jarošek, 19.08.2010 10:10) celé vlákno | reagovat
HK jsem jmenoval jen namátkou, zřejmě jsem měl při svých několika degustacích oné značky smůlu. Kolín však měl obecně špatnou pověst a údajně byl zejména z důvodů konstantní nízké kvality výrobků (Furiant, Perla) kolem roku 1987 uzavřen. Stejně tak mne tenkrát nikterak neoslovilo Vysokochlumecké (dnešní Lobkowitz) či pivo z Mostu. Možná však v té době někomu tyto značky chutnaly.Myslím, že to byl nektar proti tomu co z našich moků udělaly chemické koncerny typu SAB Miller, InBev nebo Heineken.
Re: Zase tak hrozné to nebylo, (krutohlt, 18.08.2010 10:06) celé vlákno | reagovat
Socialistická éra ublížila pivovarům a to dost likvidačním způsobem - žádné investice, likvidace soukr.vlastnictví, již uvedená rajonizace, zrušení desítek pivovarů.
Re: Nostalgie a realita, (krutohlt, 18.08.2010 09:59) celé vlákno | reagovat
Nevím proč jste uvedl i pivovar Hradec Králové. Světlá dvanáctka Hradečan se pravda moc nepovedla, ale nevařila se zase tak dlouho. Pracoval jsem v těch letech v n.p. Východočeské pivovary (později s.p. a k.p.) a například velikonoční nebo vánoční Kalich 14 přímo z tanku byla vynikající, ale i standardní tanková 12 byla velmi dobrá. Hradec si zkazil jméno na zač. 90. let a potom už mu hradečáci nevěřili i když to pivo bylo velmi dobře pitelné.Já sám jsem ho pil až do zavření pivovaru.
12
Vyhledávání