úvod
homepage

Komentáře

článku: Zlý časy

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
123456
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Re: Re: opravdu zlé, (Jiří Kaňa, 05.05.2011 14:24) celé vlákno | reagovat
Ehm, zato tohle není blábol ani trochu...
Re: opravdu zlé, (g-a-f, 05.05.2011 13:52) celé vlákno | reagovat
Tak to je zase blábol. No tak na vás prděli, no a? Do zlých časů se evidentně chodí za pivem, za vyjímečným pivem. A když tam lezu, tak neřeším obsluhu nebo pár kroků k baru, ale to pivo. O pivě v tom vašem blábolu není ani zmínka a jen tak mimochodem, o pivu je tenhle server - o pivu, a ne o obsluze!
opravdu zlé, (MS, 03.05.2011 08:15) celé vlákno | reagovat
fakt hrozné. byli jsme dole, což nevím, jestli má být s obsluhou nebo bez - měli jsme rezervaci, seděli přímo u výčepu a patnáct minut čekali, až nás poctí svou návštěvou někdo z obsluhy (k ostatním stolům chodili, narváno rozhodně nebylo). když jsme si tedy chtěli vybrat něco z těch xx piv, které tam mají, tak nám paní v umatlaném tričku vysvětlila, že nám nepomůže, že se máme jít podívat na vývěsku k výčepu a tam si máme vybrat. opravdu hrozný pajzl, což by tak nevadilo, kdyby se obsluha aspoň chovala slušně, případně si vás alespoň všimla. prostě už nikdy.
Re: Zlý časy, (Zlý Časy, 14.02.2011 19:53) celé vlákno | reagovat
Omlouvám se, informaci o tom, že je tato část hospůdky bez obsluhy Vám měl personál sdělit již při rezervaci. Je to naše velká chyba a tuto informaci uvedeme na našich stránkách.
Zlý časy, (Mrk, 14.02.2011 09:09) celé vlákno | reagovat
Tak hospodu zlý časy už asi nikdy, děkuji.
To že je část hospody bez obsluhy jsme zjistili až na místě a ne při rezervaci či na webu. A chodit si pro každý pivo o patro níž s peněženkou jak na nádraží ? ... ne díky na to už jsem asi starej.
Re: Re: Poslední slovo k tématu, (Luděk, 21.11.2010 20:29) celé vlákno | reagovat
Dobrá, Otto. Vezmi si s sebou i Ottův slovník naučný, když ti chybí fištrón nejen v psaní i/y u slova putika. Ve Zlých časech je i nekuřácká část.
Tedy pokud zase nejsi přetransformovaný Gunar, což se mi vtírá neodbytně na mysl...
Re: Poslední slovo k tématu, (Otto, 21.11.2010 11:48) celé vlákno | reagovat
Pro mě to je třeba podnětné, že do zahulené putiky Zlý časy nevkročím a kvůli ochutnávce výborných piv si nebudu ničit plíce a zasmrďovat svoje šaty jen kvůli ubohým závisláckým chcípákům na nikotýnových sračkách. Radši si zajdu ochutnávat piva tam, kde budu moci dýchat čistý vzduch.
,,, (Jan Kocián - pivní snob, 25.07.2010 23:31) celé vlákno | reagovat
Máš teď hezkej krámek. I nadále mám zájem o podpultové zboží schované hluboko v trezoru: Sink the Bismarck. Bylo by ještě za těch 1 500 Kč?

S jídlem roste chuť, takže pak už budu chtít jedině a pouze 55% The End of History.
Re: BrewDog a Jan Kocián ve Zlejch Časech?, (Jan Kocián - pivní snob, 23.06.2010 03:05) celé vlákno | reagovat
Ano. Možná přijde i kouzelník... Jan Kocián... a Karel Gott... :-D
BrewDog a Jan Kocián ve Zlejch Časech?, (Zlý Časy, 22.06.2010 20:59) celé vlákno | reagovat
V pátek 25.6.2010 bude ve Zlejch Časech od 20ti hodin setkání s představiteli pivovaru BrewDog.Na čepu budou Punk IPA, Hardcore IPA a 5am Saint. Pro pana Kociána je u mne jedna láhev Sink The Bismarck. Čus Hanz.
Poslední slovo k tématu, (Luděk, 18.06.2010 17:29) celé vlákno | reagovat
Jinak jako pochroumané ego se to nedá nazvat, protože Váš permanentní slovní smog a barnumská reklama psaná velkým písmem na pivních webech není ani k smíchu, ani k pláči. Fakt se raději věnujte cele podnikání v pohostinství, trvalému zlepšování služeb a chuti piva a ti, co budou mít zájem, ať k Vám k radnici rádi chodí.
Nic víc, nic míň.
Howgh
pro Luďka, (SVĚT PIVA ORIGINÁL, 18.06.2010 16:42) celé vlákno | reagovat
Pochroumané ego ? Já slušně požádal o vymazání. A reakce stejná jako Vaše že jsem pochroumaný?? Vidíte já na ten chat mohu. Požádejte majitele serveru ať Vám to umožní.
Návrh , (Weetek, 18.06.2010 12:21) celé vlákno | reagovat
Hnzo, co kdyby se začalo s tím, že příspěvky, které jsou mimo téma, budou prostě smazány? Vlezlá a parazitní prezentace knajpy U Šulínka pod články o jiných, jí konkurujících hospodách jako jsou Zlý časy, prostě nemá co dělat. A teď se nebudu radši zamýšlet nad tím, kdo že ji sem zase napsal, když tentýž OFICIÁLNÍ příspěvek se objevil na PI...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (Luděk, 18.06.2010 11:03) celé vlákno | reagovat
Ježíšmarjá, na BB kvůli Vašemu pochroumanému egu skončil chat viditelný i pro nečleny, na PI jste se kupodivu (možná dočasně, kdoví?) trochu uklidnil, tak teď se to zase mele na SP? Přihlouplé seriály bez obětí nemám rád. Nic víc, nic míň.
P.S. Máme čekat podobné legrandy i na serveru Tomáše Macha nebo Marka Kodedy?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (Honza Kočka, 18.06.2010 08:42) celé vlákno | reagovat
ano, par prispevku se zde tykalo Vasi pivnice. A treba nebyly uplne pivni, nekomu muzou prijit naopak zase velice pivni. Kdo to zacal, ted uz opravdu resit nebudu. Dalsi stovky az tisice prispevku se tykaji PIVA. A tak by to melo i zustat. Vase lapalie jinde mi sem prosim netahejte. DIKY
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (SVĚT PIVA ORIGINÁL, 18.06.2010 00:52) celé vlákno | reagovat
Líbí se mi jaký jste optimista že jim jde o pivo. Celá kauza se točí kvůli webu který není součástí Vašeho. Uznejte, že mě je jedno v jakém koliv místě republiky se jmenuje jaká hospoda a válka vnikne že si jí přejmenuji? Kdyby to řešili místní tak se to dá pochopit, pane bože proč to řeší lidi kteří u nás ani nikdy nebyli? Tak když nadávali na jedno přejmenování tak jsem udělal další. No a co?? Pochopte že jsme ve svobodné zemi a mohu si měnit název jak chci. Nebo mi chcete říct že ne? To že se to pak nabalovalo jinam to je druhotný efekt díky lidem kterých se to netýkalo. Kdyby jim šlo o pivo neřeší otázku názvu podniku kde ho vypijí. Asi jsem tedy jiný když jdu do podniku i tam kde mi chutná a nepamatuji si jeho název a přesto se tam rád vracím? Nevím jsem v klidu a zase někdo něco rozvýří. Ale Vy jako ostatní řeknete a to je nejednodušší že za to mohu já. Věříte že mi to je jedno ale už? Jen si zde udělejte pořádek a vynechte mě z toho. I na Beerborci pochopili že když oni dají pokoj mají klid. A tak to zasviňují jinde no. Když pan Procházka uměl sjednat pořádek tak proč ne tady. Věřím že když chvíli budete hlídat komentáře a mazat ty které budou jednostraně směřovány tak to někoho přestane bavit a bude klid.
Re: Re: Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (Honza Kočka, 17.06.2010 23:33) celé vlákno | reagovat
Myslim ze pozde neni.
Podobnych "kauz" jako je ta VAse, tu bylo celkem dost malo na to, aby se prihlasovani muselo resit podrobneji ci jinak.

Ano IP adresa neresi, jestli nekdo dotycny, treba Vas priznivce/odpurce pujde do ruznych netovych kavaren prispivat. Ale domnivam se, ze takovych lidi je opravdu minimum. drtive vetsine ctenaru jde o pivo...
Re: Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (SVĚT PIVA ORIGINÁL, 17.06.2010 23:21) celé vlákno | reagovat
Gratuluji a cením si toho jen vyvstává otázka, NENÍ TROCHU POZDĚ? Sám vidíte že mohu dát příspěvek pod Vaším nickem a nic se neděje. Dá se totiž říct že všechny servery kde jsou diskuze a hodnocení podniků by měli být chráněny a mělo by být jasno kdo píše a věřím že víc jak polovina příspěvků by nebyla. A kdo ví jak by vypadali kritiky restaurací kdyby se vědělo že to napsal Franta a ne kdo ví kdo, třeba konkurence tím se nechci nikoho dotknout byl to jen příklad. Ve velikosti takového serveru by mělo být jasno kdo je kdo a IP také nic neřeší. již na jiném serveru někdo podotkl že jsou internetové kavárny, KFC a další veřejné sítě. Problém je že mohu napsat příspěvěk jako kdo chci to je špatné! Ať se registrují a pak píší. Tam začněte! Pak budu mít klid i já. Co já vím kdo ke mě chodí a řekne hele četl jsem tohle tam a tam a nenapsal to on sám?? Udělejte s tím něco prosím nechci být už nikde tahán a poslouchat že jsem za vším sám. Pane Kočka prosím Vás udělejte s tím něco. Děkuji
Re: Re: Re: Nekuřácká restaurace SVĚT PIVA, (Honza Kočka, 17.06.2010 23:06) celé vlákno | reagovat
Takze nekdo VAs prispevek z PI zde zkopiroval? Protoze na PI je identicky prispevek.

Asi opravdu bude nutne nechat dodelat vypis IP adres. Aspon se uvidi, odkud priznivci/nenavistci vuci pivnici U radnice/suvinky/Gunar puvu/svetu piva prispivaji...
Co tím chtěl Weetek říci? , (SVĚT PIVA ORIGINÁL, 17.06.2010 22:39) celé vlákno | reagovat
Připomeň vše ne jen takové banality, řekni proč to vytahuješ? Tady se každý schovává jen za nick, může tu psát pod jakým koliv nickem chce a co chce. Myslím že jen toto škodí a dochází k napadání. Nikdo nemá odvahu přijít osobně tady píšeš že doufáš, doufej že až si necháš takové připomínky tak bude klid a kdo vlastně jsi? Nejsi provozovatel Radnice Ty? Kdo jsi?? Třeba jsi tu celou kampaň udělal Ty!! Snad jsi viděl co jsem napsal jako Henri jak to tu funguje. Hm tak jak?
123456
Vyhledávání