úvod
homepage

Komentáře

článku: Nepoctivá kampaň za poctivé pivo

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Globalize your beers!, (Míra Šmíra co rád Bíra, 09.12.2004 13:30) celé vlákno | reagovat
Nevím jak došel "pivař" k závěru o vazbě Večerníčka na Pilsner Prazdroj? Neni to tam ani mezi řádky, této konspiraci nevěřím. Kampaň je správná, že ji jede Budvar je trochu s podivem, ale přiznejme si, tomuto poslednímu rodinnému stříbru a státu skvěle vynášející fabrice je třeba leccos odpustit a mírně mu nadržovat. Až ho vláda prodá, budeme ještě vzpomínat, přes Samsona skončí v Anheuseru a to by z něj teprv tekly patoky, jestli ho vůbec pak amíci globalisticky neutlumí.
Ten žvejk chytrýho angličana o našem pivu je v podstatě pravda, protože mluvil o pivní velkoprodukci v ČR. Rozhodně tím nemínil produkty ze Svijan, Třeboně, Platanu, Montenegra, Chodova...a pododbně. Trefil se, řekl bych, od Zlatopramane výš.
Ani Budvar, ani Prazdroj, (Martin Borský, 08.12.2004 23:53) celé vlákno | reagovat
Ani Budvar, ani Prazdroj či Gambrinus už dneska svojí chutí nejsou zdaleka co bývaly ještě před několika lety. Bohužel nás snaha majitelů těchto pivovarů vydělat co nejvíce a přizpůsobit se tak světovému standardu v tomto průmyslovém odvětví obrala o skvělé chuťové zážitky, v minulosti s těmito značkami spojenými. Ještě, že se většina národa spokojí s náhradou chuťových zážitků zážitky z originální, všudypřítomné reklamy...
PR mágové, (Míra, 06.12.2004 08:41) celé vlákno | reagovat
Ve všech příspěvcích k několika posledním článkům týkajícím se kvality piva hezká prestřelka PR mágů hájících zájmy jednotlivých pivovarů a značek podepsaných pod svými příspěvky neznámými nicky.... :-)

Stejně jako různá sdružení a různé zájmové skupiny navenek tvářící se jako nestranná a fungující jako jiná, důvěryhodnější ústa, kterými hovoří jednotlivé pivovary...

To je jen informace pro skutečné konzumenty piva, neznalé těchto používaných praktik, na které jsou všechny tyto komunikační aktivity zaměřeny.

Pijte, co vám chutná a nenechte se ovlivnit důmyslně k vám dopravovanými sděleními.
Czech Beer in North America, (Jerry Kay, 05.12.2004 23:01) celé vlákno | reagovat
Absolutne oznaceni CZECH BEER zde plati pro vsechny piva STEJNE bez rozdilu jmena specifickeho pivovaru! North American kupujici ve vetsine pripadu nehledi na individualni znacku na priklad URQUELL,BUDVAR=CZECHVAR,STAROPRAMEN,KOZEL atd. Zde chybi ta jemna rozpoznavaci schopnost prumernych obcasnych konsumentu, z kterou se od sebe odlisuji mnoha regionalni piva se kterymi se setkavame na ceskem pivnim trhu,tudiz zde jednotlive pivovovary proti sobe "nebojuji" v tom KTERE PIVO JE LEPSI ale pouze cenou,kterou v mnoha pripadech nemohou nijak ovlivnit neb jeji vyse je stanovena poptavkou TRHU a v pripade CANADY ochranymi celnimi prirazkami a naprostym monopolem provincnimi vlastnene BEER STORES!Kampan za zachranu ceskeho piva ktera je zatim vedena na "domacim" kolbisti, muze pri vzrustajici intensite v budoucnosti uskodit CZECH BEER v celem svete!
Mediální hra, (Borowiec, 05.12.2004 14:23) celé vlákno | reagovat
Škodí vyšetřování korupce českému fotbalu ? Nikoli, jestliže se nepovleče několik let, tak mu pomůže samozřejmě narozdíl od některých rozhodčích a funkcionářů, kterým nešlo o kopanou, ale právě o tu korupci. Budvar nastolil otázku o poctivosti českého piva. Tato otázka je zcela legitimní a může poctivému českému pivo jenom prospět, samozřejmě některé pivovary možná čekají horší časy. Hru na Budvar.tv jsem si zahrál a za její jedinou vadu považují to, že se v ní objevily právě etikety respektive lahve Pilsner Urquell. Od SAB očekávám mediální odpověď odpovídající síle této tradiční značky a intencích vydařených reklamních spotů, byť tentokrát nemusí hořet Národní divadlo ani děkovat německy. Výše uvedený příspěvek z dílny "koho chleba jíš, toho píseň zpívej", však beru spíše jako medvědí službu.
PR SABMilleru..., (Zednář, 04.12.2004 13:02) celé vlákno | reagovat
Těžko mohu věřit článku, jehož autor v podstatě zkopíroval PR tiskovou zprávu zaměřenou proti Budvaru a doplnil ji nesmyslnými spekulaci o tom, že Budvar je snad dotován státem. Prosím vyhledejte si laskavě kolik peněz nám, tedy České republice, již Budvar vydělal. Od státu Budvar nedostal ikdy ani korunu, naopak sám velké peníze státu odvádí na daních i přímo na zisku.

Ono stačí ochutnat a člověk pozná, kde je pravda. Budvar je o mnoho kvalitnější pivo, než ty stále větší břečky ostatních velkopivovarů (o malých pivovarech nemluvím, některé jsou skutečně kvalitní).
Potrefená husa nejví kejhá, (pivař, 03.12.2004 18:47) celé vlákno | reagovat
Autor článku usvědčuje sebe z naprostého diletantství jak v oblasti piva, tak v oblasti marketingu. Navíc se dopouští nesmyslné spekulace "kampaň je namířena proti Prazdroji". Zajímalo by mne, podle čeho tak autor soudí? Jestli podle známého pořekadla "potrefená husa nejvíce zakejhá...(nic proti velmi kvalitním pivnicím Staropramenu)", tak tomu rozumím. Zároveň by mne na základě článku velmi zajímalo, jaký existuje vztah mezi autorem článku a Prazdrojem.
Nevěřte žádným kampaním!, (Zbyněk, 03.12.2004 17:48) celé vlákno | reagovat
Zásada číslo jedna: nevěřte kampaním, jsou podezřelé, vždy a všude.

Zásada číslo dvě: věřte kampaním, jsou myšleny vždy a všude upřímně.

Zásada číslo tři: věrte nebo nevěřte čemu chcete.
Nesmysly, (Raf, 03.12.2004 10:55) celé vlákno | reagovat
Pár poznámek k článku:

"Budějovický pivovar je vybaven nejmodernějšími technologiemi."

Co je na tom podle autora špatného? Domívám se,že "ruční" výrobu piva lze dělat pouze do jisté výše výstavu, poté je nemožné bez haněných "nejmodernějších technologií" rozumně vyrábět.

"Pokud Budvar používá dražší suroviny, než většina jeho konkurence, pak je třeba říct, že Budvar má nižší náklady jinde. Je to státní podnik, ostatní pivovary mají soukromí investoři, kteří musí splácet náklady na investici do pivovaru."

Nevidím rozdíl v tomto případě mezi státním a soukromým. Myslíte, že ale investice Budvaru hradí stát?

"Kampaň je ovšem nejvíce zaměřená proti Prazdroji. Jeho značka Urquell je v zahraničí největším konkurentem Budvaru."

Nesmysl. Všechna česká piva jsou zatím považována za zástupce zajímavé produkce (všechna svorně používají označení Czech Beer, konkrétně aktuální kampaně ve Státech na Pilsner, Budvar a Rebel), největším konkurentem pro Budvar je však ze známých důvodů Anheuser Busch.
žasnu, (Míra, 03.12.2004 09:10) celé vlákno | reagovat
Žasnu nad tím, co tady čtu. Opravdu Budvar nepoužívá klasický způsob výroby piva varna-spilka-sklep? Nepoužívají klasické spilky? Tak v tom případě si připadám jako Alenka v říši divů. Rozjedou takovouhle kampaň a rozpoutají takovouhle diskuzi s cílem po**at všechny hlavní konkurenty a přitom celá kampaň je založena na lži? Neuvěřitelná naivita těch, kdo kampaň naplánovali...
...Mimochodem zmiňovaný dvakrát krátce po sobě uveřejněný článek nejen ve Večerníku Praha ale i ve všech regionálních mutacích Deníků Bohemia není "dobrá práce PR agentury", ale placený reklamní článek, který není označen jako reklama. Na to není potřeba žádnou dobrou práci PR agentury, stačí pouze peníze utržené za prodej "jediného poctivého českého piva".
Vyhledávání