úvod
homepage

Komentáře

článku: Nepoctivá kampaň za poctivé pivo

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

žasnu, (Míra, 03.12.2004 09:10) celé vlákno | reagovat
Žasnu nad tím, co tady čtu. Opravdu Budvar nepoužívá klasický způsob výroby piva varna-spilka-sklep? Nepoužívají klasické spilky? Tak v tom případě si připadám jako Alenka v říši divů. Rozjedou takovouhle kampaň a rozpoutají takovouhle diskuzi s cílem po**at všechny hlavní konkurenty a přitom celá kampaň je založena na lži? Neuvěřitelná naivita těch, kdo kampaň naplánovali...
...Mimochodem zmiňovaný dvakrát krátce po sobě uveřejněný článek nejen ve Večerníku Praha ale i ve všech regionálních mutacích Deníků Bohemia není "dobrá práce PR agentury", ale placený reklamní článek, který není označen jako reklama. Na to není potřeba žádnou dobrou práci PR agentury, stačí pouze peníze utržené za prodej "jediného poctivého českého piva".
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání