úvod
homepage

Komentáře

článku: Nepoctivá kampaň za poctivé pivo

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Nesmysly, (Raf, 03.12.2004 10:55) celé vlákno | reagovat
Pár poznámek k článku:

"Budějovický pivovar je vybaven nejmodernějšími technologiemi."

Co je na tom podle autora špatného? Domívám se,že "ruční" výrobu piva lze dělat pouze do jisté výše výstavu, poté je nemožné bez haněných "nejmodernějších technologií" rozumně vyrábět.

"Pokud Budvar používá dražší suroviny, než většina jeho konkurence, pak je třeba říct, že Budvar má nižší náklady jinde. Je to státní podnik, ostatní pivovary mají soukromí investoři, kteří musí splácet náklady na investici do pivovaru."

Nevidím rozdíl v tomto případě mezi státním a soukromým. Myslíte, že ale investice Budvaru hradí stát?

"Kampaň je ovšem nejvíce zaměřená proti Prazdroji. Jeho značka Urquell je v zahraničí největším konkurentem Budvaru."

Nesmysl. Všechna česká piva jsou zatím považována za zástupce zajímavé produkce (všechna svorně používají označení Czech Beer, konkrétně aktuální kampaně ve Státech na Pilsner, Budvar a Rebel), největším konkurentem pro Budvar je však ze známých důvodů Anheuser Busch.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání