Komentáře
článku: Zoufání v Loučné
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Vážená paní Halaxová,
děkuji za reakci a dovolte, abych i já napsal několik slov k tomu, co uvádíte. Na úvod se musím ohradit, svůj článek jsem rozhodně nepsal s úmyslem cokoliv poplivat, natož arogantně. Nemám to ve zvyku, ostatně z 58 článků, které jsem tu dosud uveřejnil, je drtivá většina pozitivních (negativní tuším jen dva). Stejně tak ovšem nemám ve zvyku chválit, pokud se mi někde nelíbilo.
Rozhodně neberu za vysvětlení, že kvůli uzavřené společnosti na zahradě nebyla obsluha dost plynulá a nabídka dost pestrá. Pokud nejste schopni zajistit hostům plnohodnostné služby, neotevírejte vůbec, anebo na to přinejmenším upozorněte dopředu. Pravda, tržba možná bude menší, ale také nespokojených zákazníků ubyde.
Prosím, nepodsouvejte mi něco, co jsem nenapsal. Tetování bylo to poslední, co mi na vaší "šikovné mladé dámě" vadilo. Co mi naopak vadilo značně byla její arogance od samého začátku, která nás skutečně šokovala. Netroufám si odhadnout, zda se takovému chování k hostu naučila v Číně či jinde, považuju ho nicméně za nepřijatelné. Nepřipadá mi profesionální, aby personál neseznámil hosta s faktem, že čekání na jídlo se může protáhnout a je vyloženě smutné, pokud na přímý dotaz po místním pivu zatají, že v nabídce jsou dvě různá. Výsledkem je nepsokojený host, který vážil dlouhou cestu částečně zbytečně.
Co se týká interiérové výzdoby, je bezpochyby zcela Vaší věcí. Stejně jako je mou věcí, zda něco podobného považuju za vkusné nebo naopak otřesné. Otázka vkusu je bezpochyby otázkou do značné míry subjektivní, přesto interiérový design určité zásady má, zvlášť při práci s historickým prostředím. Je jistě zcela na Vás, zda třeba doprostřed místnosti postavíte žebřiňák a od stropu k podlaze spustíte girlandy se zajíčky... jen prosím nečekejte, že Vám za to bude každý tleskat.
Na závěr mohu slíbit, že Vaše přání pravděpodobně splním a Váš podnik skutečně již nikdy nenavštívím. Nenacházím k tomu bohužel žádný důvod. Množství restauračních pivovarů v naší zemi je už naštěstí takové, že to není třeba. Jen bych byl rád, kdybyste se napříště vystříhala zakončování čehokoliv slovy "s úctou", neboť jakoukoliv úctu k zákazníkovi jsem z Vašeho textu ani v náznaku nezaznamenal.
děkuji za reakci a dovolte, abych i já napsal několik slov k tomu, co uvádíte. Na úvod se musím ohradit, svůj článek jsem rozhodně nepsal s úmyslem cokoliv poplivat, natož arogantně. Nemám to ve zvyku, ostatně z 58 článků, které jsem tu dosud uveřejnil, je drtivá většina pozitivních (negativní tuším jen dva). Stejně tak ovšem nemám ve zvyku chválit, pokud se mi někde nelíbilo.
Rozhodně neberu za vysvětlení, že kvůli uzavřené společnosti na zahradě nebyla obsluha dost plynulá a nabídka dost pestrá. Pokud nejste schopni zajistit hostům plnohodnostné služby, neotevírejte vůbec, anebo na to přinejmenším upozorněte dopředu. Pravda, tržba možná bude menší, ale také nespokojených zákazníků ubyde.
Prosím, nepodsouvejte mi něco, co jsem nenapsal. Tetování bylo to poslední, co mi na vaší "šikovné mladé dámě" vadilo. Co mi naopak vadilo značně byla její arogance od samého začátku, která nás skutečně šokovala. Netroufám si odhadnout, zda se takovému chování k hostu naučila v Číně či jinde, považuju ho nicméně za nepřijatelné. Nepřipadá mi profesionální, aby personál neseznámil hosta s faktem, že čekání na jídlo se může protáhnout a je vyloženě smutné, pokud na přímý dotaz po místním pivu zatají, že v nabídce jsou dvě různá. Výsledkem je nepsokojený host, který vážil dlouhou cestu částečně zbytečně.
Co se týká interiérové výzdoby, je bezpochyby zcela Vaší věcí. Stejně jako je mou věcí, zda něco podobného považuju za vkusné nebo naopak otřesné. Otázka vkusu je bezpochyby otázkou do značné míry subjektivní, přesto interiérový design určité zásady má, zvlášť při práci s historickým prostředím. Je jistě zcela na Vás, zda třeba doprostřed místnosti postavíte žebřiňák a od stropu k podlaze spustíte girlandy se zajíčky... jen prosím nečekejte, že Vám za to bude každý tleskat.
Na závěr mohu slíbit, že Vaše přání pravděpodobně splním a Váš podnik skutečně již nikdy nenavštívím. Nenacházím k tomu bohužel žádný důvod. Množství restauračních pivovarů v naší zemi je už naštěstí takové, že to není třeba. Jen bych byl rád, kdybyste se napříště vystříhala zakončování čehokoliv slovy "s úctou", neboť jakoukoliv úctu k zákazníkovi jsem z Vašeho textu ani v náznaku nezaznamenal.
Vidím,že jste odborník na pravém místě!
Možná bych s Váma mohla konzultovat,jestli restauraci zavřít,či nikoli!
Možná by jste mi mohl příště poradit,kam co pověsit,nebo možná vyhodit.
Možná by jste mohl dávat lekce slušného chování.
Jo,takových je u nás málo!
Víc nemám co říct.
Michaela Halaxová
Možná bych s Váma mohla konzultovat,jestli restauraci zavřít,či nikoli!
Možná by jste mi mohl příště poradit,kam co pověsit,nebo možná vyhodit.
Možná by jste mohl dávat lekce slušného chování.
Jo,takových je u nás málo!
Víc nemám co říct.
Michaela Halaxová
Tohle je už vyloženě dětinská reakce ublíženého školáka. Škoda, umění přijmout kritiku a nepředpojatě se nad ní zamyslet je holt umění, kterým nevládne každý.
Recenze sice vyznívá velmi negativně, ale určitě by mi nezabránila vytvořit si vlastní zkušenost.
Po přečtení reakce paní majitelky však vím, že o návštěvu podniku vedeného takovými lidmi zájem opravdu nemám - ona reakce je pro mě pouze potvrzením recenze.
A vy, milá zlatá, jste pouze živým příkladem toho mylného českého názoru, že hospodu může mít opravdu každej (stejně jako vkus) :-p
Po přečtení reakce paní majitelky však vím, že o návštěvu podniku vedeného takovými lidmi zájem opravdu nemám - ona reakce je pro mě pouze potvrzením recenze.
A vy, milá zlatá, jste pouze živým příkladem toho mylného českého názoru, že hospodu může mít opravdu každej (stejně jako vkus) :-p
Také jsem zvažoval, že tento podnik s pivem navštívím, neboť plánumeme po těchto oblastech "pivní výlet".
Ale po reakci paní majitelky se rozhodně velkým obloukem podniku vyhnu :-(. Škoda.
Ale po reakci paní majitelky se rozhodně velkým obloukem podniku vyhnu :-(. Škoda.
Vyhledávání
Možná také trochu na obranu, ale hlavně proto, že se mi tento článek zdá "sprostý" vůči lidem, kteří tu pracují.
V letních měsících máme u nás restauraci zavřenou a otevřenou pouze zahradní restauraci. Bohužel jste nás navštívil v den, kdy na terase byla uzavřená společnost - svatba a my jsme měli na naléhání hostů,kteří tady byli na prodloužený víkend otevřeno pouze na omezený provoz od 12 - 17:00 hod. Proto také nebyl obvyklý výběr piv na čepu, ale rozhodně jsme ten den neměli polotmavé pivo, ale tmavé a světlou mandarinku. Co se týká piva, chtěla bych říct, že je na každém z nás, aby ochutnal. Jestliže vám naše pivo nechutná, nevadí - ale rozhodně si nemyslím, že by bylo špatné. A asi by nebylo několikrát oceněno v soutěži. (Rodinný pivovar sbírá jedno ocenění za druhým – Novinky.cz
www.novinky.cz)A nehledě na to, že si své příznivce našlo a je jich víc a víc.
K jídlu musím říct, že bohužel, jestliže je plná restaurace a běží souběžně provoz i venku, není možné stihnout dnes již zažitý přežitek, že jídlo dostasnete do 20ti min., možná v bufetu, ale to každý soudný člověk uzná.Co se týká ceny, nevím kde berete tu jistotu dané lokality. I když jsme v Jeseníkách, což byl chudý kraj, takže to zůstane dodnes. My také pracujeme, jakož i jiné restaurace se surovinami které jsou čerstvé a které kupujeme od místních farmářů a to se také odráží na ceně pokrmů. Nikoho do našich jídel nenutíme. Host vždy dostane jídelní lístek, na kterém jsou ceny uvedeny a může se svobodně rozhodnout, jestli si jídlo dá, či nikoliv. Co se týká varny, prostor a dispozice restaurace nám nedovoluje umístit ji dovnitř. Nedhledě na to, že restaurace vznikla dávno před pivovarem.
Dále bych se chtěla ohradit, co se týká personálu. Ona " unylá blondýna" je velmi šikovná mladá dáma, která je velmi příjemná a vždy se snaží všem vyjít vstříc. Pracovala mimo jiné v Číně, Anglii, Novém Zélandě, Kanadě atd. Ale Vám asi stačí, že je potetovaná,tak je vhodná akorát do herny! Zdá se mi to? Možná právě ona, odhadla Vás a Vaše arogantní chování které také čiší z Vašeho příspěvku. Ale jestli Vás její tetování pohoršilo, tak se " hluboce omlouváme".
Také bych se chtěla zmínit o interiéru restaurace. Nevím, proč by jste měl chápat, že u stropu visí malý žebřiňák s pluhem a že v koutě je starý šicí stroj. Zrovna,ten šicí stroj mi přivezli jedni starší manželé, kterým zemřela maminka a protože vědí, že mi tyto věci, nejsou lhostejné, přivezli ho a já jsem ho vyčistila a našla jsem mu místo v rohu restaurace kde by nemohl být žádný stůl. Oni manželé jezdí tady na chatu a pokaždé se u nás zastaví. Mají radost, že něco, na čem jejich babička šila, neleží někde na smeťáku. Takže, možná není na místě hodnotit věci, o kterých nevíte vůbec nic. Možná mají věci příběh a vy nemusíte chápat. Stačí, že to tak je.
To, com máme v resturaci je myslím, jen a jen moje věc a Vám do toho vůbec nic není.A ještě jsou u nás také lidé, což Vám asi uniká, kteří přijedou do naší restaurace ne jen ochutnat pivo, ale také se podívat na hezké věci a zvykli si nato, že se iteriér restaurace mění s každým ročním obdobím. Možná jsem ztratila soudnoust a mám úplnou absenci vkusu, ale rozhodně mi nechybí úcta a pokora k práci a snažení jiných lidí.
Koukám, jak je snadné, někam přijet a bez jakýhkoli znalostí okolností poplivat všechno kolem. Nechutnalo Vám pivo? Nebaví Vás? Tak fajn. Mě taky lecos nechutná a nekřičím to do světa. Nakonec jsme rádi, že jste se do naší zahradní restaurace nedostal, protože, by byl trávník možná málo posekaný, tráva málo zelená a svatebčané měli nevhodně oblečeni. Ještě jsem to snad nikdy neřekla, ale upřímně doufám, že nás takový "odborník" na všechno, již nikdy nenavštíví.
S úctou Michaela Halaxová a Evžen Hacvlíček - majitelé restaurace Na staré poště. www.nastareposte.cz