úvod
homepage

Komentáře

článku: Zoufání v Loučné

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Re: reakce na článek, (Weetek, 19.07.2012 16:46) celé vlákno | reagovat
Vážená paní Halaxová,
děkuji za reakci a dovolte, abych i já napsal několik slov k tomu, co uvádíte. Na úvod se musím ohradit, svůj článek jsem rozhodně nepsal s úmyslem cokoliv poplivat, natož arogantně. Nemám to ve zvyku, ostatně z 58 článků, které jsem tu dosud uveřejnil, je drtivá většina pozitivních (negativní tuším jen dva). Stejně tak ovšem nemám ve zvyku chválit, pokud se mi někde nelíbilo.
Rozhodně neberu za vysvětlení, že kvůli uzavřené společnosti na zahradě nebyla obsluha dost plynulá a nabídka dost pestrá. Pokud nejste schopni zajistit hostům plnohodnostné služby, neotevírejte vůbec, anebo na to přinejmenším upozorněte dopředu. Pravda, tržba možná bude menší, ale také nespokojených zákazníků ubyde.
Prosím, nepodsouvejte mi něco, co jsem nenapsal. Tetování bylo to poslední, co mi na vaší "šikovné mladé dámě" vadilo. Co mi naopak vadilo značně byla její arogance od samého začátku, která nás skutečně šokovala. Netroufám si odhadnout, zda se takovému chování k hostu naučila v Číně či jinde, považuju ho nicméně za nepřijatelné. Nepřipadá mi profesionální, aby personál neseznámil hosta s faktem, že čekání na jídlo se může protáhnout a je vyloženě smutné, pokud na přímý dotaz po místním pivu zatají, že v nabídce jsou dvě různá. Výsledkem je nepsokojený host, který vážil dlouhou cestu částečně zbytečně.
Co se týká interiérové výzdoby, je bezpochyby zcela Vaší věcí. Stejně jako je mou věcí, zda něco podobného považuju za vkusné nebo naopak otřesné. Otázka vkusu je bezpochyby otázkou do značné míry subjektivní, přesto interiérový design určité zásady má, zvlášť při práci s historickým prostředím. Je jistě zcela na Vás, zda třeba doprostřed místnosti postavíte žebřiňák a od stropu k podlaze spustíte girlandy se zajíčky... jen prosím nečekejte, že Vám za to bude každý tleskat.
Na závěr mohu slíbit, že Vaše přání pravděpodobně splním a Váš podnik skutečně již nikdy nenavštívím. Nenacházím k tomu bohužel žádný důvod. Množství restauračních pivovarů v naší zemi je už naštěstí takové, že to není třeba. Jen bych byl rád, kdybyste se napříště vystříhala zakončování čehokoliv slovy "s úctou", neboť jakoukoliv úctu k zákazníkovi jsem z Vašeho textu ani v náznaku nezaznamenal.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání