úvod
homepage

Komentáře

článku: Výměna reklamního portfolia "Zulukafrů" pokračuje - tentokrát "G"

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Pan Vašíček opět nezklamal, (Roman Holoubek, 16.09.2010 06:48) celé vlákno | reagovat
Pane Vašíčku, myslel jsem, že nebudu nikdy Vaše blogy komentovat, ale nedá mi to. Chtělo by to trochu sebereflexe.

Možná si o sobě myslíte, že máte talent na psaní, ale to co zde publikujete, je neohrabané, s občas špatným slovosledem, zmatečné a těžko čitelné.
Navíc vaše úvahy se mi zdají trochu mimo, jak to napsat, jde občas o pěkné bláboly.
To co jste předvedl nyní je kompilace několika myšlenek v jeden celek s naprosto nepochopitelnými vsuvkami.
A to je navíc Váš text doplněn o řadu nepřesností. Zde například "bílý Gambrinus, tehdy novinku (čili 12 s kvasinkami u dna)". Ono šlo o pšeničné svrchně kvašené pivo - nástupce značky Prior z Domažlic. Tak by se dalo pokračovat.
A ústup Starobrna z Prahy? Nehledejte v tom žádné složité spekulace. Společnost Heineken ČR si určila (a dle mne správně), že Starobrno budou obchodně prosazovat na Moravě a nebudou plýtvat financemi na celorepublikovou podporu. Důvodů je hned několik a ty jsou zcela zřejmé.
Doufám že se na mne za tuto zpětnou vazbu a otevřenost nezlobíte.

Tolik můj názor.
.., (Jan Kocián - pivní snob, 16.09.2010 16:05) celé vlákno | reagovat
Vždyť i ve svém sloganu mají, že Starobrno je nejlepší pivo na Moravě, neboť moc dobře vědí, že Prazdroj je prostě lepší a tudíž jim pšenka v Plzni a Praze nepokvete.
Vyhledávání