Komentáře
článku: Výměna reklamního portfolia "Zulukafrů" pokračuje - tentokrát "G"
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Vyhledávání
článku: Výměna reklamního portfolia "Zulukafrů" pokračuje - tentokrát "G"
Možná si o sobě myslíte, že máte talent na psaní, ale to co zde publikujete, je neohrabané, s občas špatným slovosledem, zmatečné a těžko čitelné.
Navíc vaše úvahy se mi zdají trochu mimo, jak to napsat, jde občas o pěkné bláboly.
To co jste předvedl nyní je kompilace několika myšlenek v jeden celek s naprosto nepochopitelnými vsuvkami.
A to je navíc Váš text doplněn o řadu nepřesností. Zde například "bílý Gambrinus, tehdy novinku (čili 12 s kvasinkami u dna)". Ono šlo o pšeničné svrchně kvašené pivo - nástupce značky Prior z Domažlic. Tak by se dalo pokračovat.
A ústup Starobrna z Prahy? Nehledejte v tom žádné složité spekulace. Společnost Heineken ČR si určila (a dle mne správně), že Starobrno budou obchodně prosazovat na Moravě a nebudou plýtvat financemi na celorepublikovou podporu. Důvodů je hned několik a ty jsou zcela zřejmé.
Doufám že se na mne za tuto zpětnou vazbu a otevřenost nezlobíte.
Tolik můj názor.