Pardál a Echt Pardál jsou skutečně více výplodem PR než výstup vůle samotných pijáků. Přesto se u Budvaru nejedná o vyloženou boudu na spotřebitele jako u Bazala. Stejně tak jako se jejich pivo výrazně odlišuje od jiných chemoproduktů velkých průmyslových vývařoven, tak i ten marketingový tah Budvaru je postaven na reálných ochutnávkách reálných "neherců", a v tom je u nás průlomový.
Nic na tom nemění, že "samotní pijáci" ochutnávali pouze ze vzorků chuťově oscilujících kolem Gambrinu. Neboť tak znělo zadání: vyrobit v Budvaru pivo, které ubere část z nechutného monopolu Géčka v tzv. pivním mainstreamu, potažmo z rostoucího segmentu jedenáctek v případě Echta.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Nic na tom nemění, že "samotní pijáci" ochutnávali pouze ze vzorků chuťově oscilujících kolem Gambrinu. Neboť tak znělo zadání: vyrobit v Budvaru pivo, které ubere část z nechutného monopolu Géčka v tzv. pivním mainstreamu, potažmo z rostoucího segmentu jedenáctek v případě Echta.