Komentáře
článku: Pivní svět podle gigantů
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
A napadá mne analogie s jiným českobudějovickým podnikem: tužky Koh-i-Noor Hardtmuth už jsou taky "Made in China", protože tam to jde snáze a levněji...
Vyhledávání
Jenomže věc může mít i druhý rozměr: práci a takový nesmysl jakým je tradice nebo pivní kultura. Nemám pocit, že jde o prázdný pojem. Což si uvědomili i mnozí Američané, když InBev kupoval jejich Anheusera. Bylo jim totiž jasné, že hlavně v St. Louis tím přijdou o kus historie. A stalo se. O (kvůli "optimalizaci" zavřených závodech nemluvě). Globalizace je pěkná mrcha - a bojím se, aby nám jednou nesežrala i Budějovický Budvar. Značka Budweiser se globalizuje - a proč pak tohle pivo vyrábět v Budějicích, když to snadno jde i v Číně...