Globalizace je pěkná mrcha ,
(mandis, 22.06.2009 22:55)
celé vlákno | reagovat
Samozřejmě,že vzato čistě přes byznys, se Heineken chová standardně: zavře, co nevynáší a basta. Vždyť smyslem podnikání je zisk, žádná charita. Úspěch je klíčový a všechno se mu podřizeje. U Heinekenu, InBevu, SABMilera.
Jenomže věc může mít i druhý rozměr: práci a takový nesmysl jakým je tradice nebo pivní kultura. Nemám pocit, že jde o prázdný pojem. Což si uvědomili i mnozí Američané, když InBev kupoval jejich Anheusera. Bylo jim totiž jasné, že hlavně v St. Louis tím přijdou o kus historie. A stalo se. O (kvůli "optimalizaci" zavřených závodech nemluvě). Globalizace je pěkná mrcha - a bojím se, aby nám jednou nesežrala i Budějovický Budvar. Značka Budweiser se globalizuje - a proč pak tohle pivo vyrábět v Budějicích, když to snadno jde i v Číně...
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jenomže věc může mít i druhý rozměr: práci a takový nesmysl jakým je tradice nebo pivní kultura. Nemám pocit, že jde o prázdný pojem. Což si uvědomili i mnozí Američané, když InBev kupoval jejich Anheusera. Bylo jim totiž jasné, že hlavně v St. Louis tím přijdou o kus historie. A stalo se. O (kvůli "optimalizaci" zavřených závodech nemluvě). Globalizace je pěkná mrcha - a bojím se, aby nám jednou nesežrala i Budějovický Budvar. Značka Budweiser se globalizuje - a proč pak tohle pivo vyrábět v Budějicích, když to snadno jde i v Číně...