Komentáře
článku: NEJlepší, NEJpoctivější, NEJoblíbenější
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit komentáře:
podle času
A pokud me pamet nesali, tenhle "forek" mel uz pred lety myslim Rencin zpracovany v kratkem filmu...
Jak dlouho to může trvat, než se nad ohněm opeče tak velký kus ptáka?
Reklama zaujme, ale neosloví. Jinak krůta neb krocan na rožni je hodně zajímavý a má velkou výhodu že se dá odkrajovat. Ty prsa i horní stehna jsou hodně masitá a tak se dají již po čtyřicetiminutách odkrajovat. Když místo třicetikilovýho selátka jde na rožeň sedmnáctikilová krůta, masa je mnohem víc a více chutí, zcela odlišné chuťově prso, letky, horní stehno, dolní stehno. Ale ta neobraná kostra na ráno je ošklivá. Jinak krocana i třeba kamaráda bych si dal, ale toho staráče a ještě k tomu po těch minimálně šesti hodinách co se prochází než pije- na tržnici slunce nad hlavou beze stínu a pije až za tmy, bych si opravdu nedal.
plne suhlasím Romanom Holubkom, je to predsa blbost že Starobrno je najlepšie pivo, zvlášt na Morave je mnoho omnoho lešieho piva, hlavne z minipivovarov ktorým tu je največšia hustota v Čechách, asi to chápete čo tým myslím.
Ja sám som ochutnal mnoho moravských pív z minipivovarov a ani jedno ma nesklamalo.
Ja sám som ochutnal mnoho moravských pív z minipivovarov a ani jedno ma nesklamalo.
Chápu, že reklama, aby zaujala musí stavět na nápadu, nebo na humoru, zvláštnosti situace, nadsázce.
Vždy jsem říkal, buď musí být reklama vtipná, nebo hodně blbá - pak má šanci zaujmout.
Chtěl jsem jen tímto blogem vyjádřit názor, že by reklama měla být etická.
Vždy jsem říkal, buď musí být reklama vtipná, nebo hodně blbá - pak má šanci zaujmout.
Chtěl jsem jen tímto blogem vyjádřit názor, že by reklama měla být etická.
Jsem ted zrovna sluzebne na Kypru a prave kolem meho hotelu v Nikosii projelo auto s pivem a na plachte neskutecne pitomym sloganem: Heineken - the most enjoyable beer. Brrrrr....
Od reklamy nečekám, že by byla naprosto objektivní. Stojí spoustu peněz a vždy jde o trh a obchod. Nicméně, neměla by ze spotřebitelů dělat hlupáky. To každý rychle vycítí. Teď třeba běží reklamy o spolehlivém Gambrinusu. Koneckonců, proč ne?, když vlastník cítí, kde je jeho slabina a kde je třeba přidat... I když sám si říkám, že ještě nějaký čas potrvá, než se k tomu jeho výrobce dokope. A jestli vůbec. A tak by se dalo pokračovat. Třeba reklamou na Staráče, završenou rožněním "kamaráda" krocana, s nímž si pivař vykračuje městem. Lehce trapné, ale třeba to někoho osloví...
Vyhledávání
Mimochodem, s tím krocanem si Staráč podle mě moc nepomohl, už jsem zaznamenal, že hlavně ženy reagují na tuhle reklamu vyloženě odmítavě. Poukazujína to, že ten chlápek je parchant, když toho roztomilého krocana, prakticky svého kamaráda, nakonec upeče. Dávám jim za pravdu, ani mně se ta reklama za mák nezamlouvá.