úvod
homepage

Komentáře

článku: NEJlepší, NEJpoctivější, NEJoblíbenější

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle vláken

Re: Reklama by neměla lhát, (jaroslav stofko, 28.05.2009 21:22) celé vlákno | reagovat
plne suhlasím Romanom Holubkom, je to predsa blbost že Starobrno je najlepšie pivo, zvlášt na Morave je mnoho omnoho lešieho piva, hlavne z minipivovarov ktorým tu je največšia hustota v Čechách, asi to chápete čo tým myslím.
Ja sám som ochutnal mnoho moravských pív z minipivovarov a ani jedno ma nesklamalo.
Etika reklamy, (Roman Holoubek, 27.05.2009 10:10) celé vlákno | reagovat
Chápu, že reklama, aby zaujala musí stavět na nápadu, nebo na humoru, zvláštnosti situace, nadsázce.
Vždy jsem říkal, buď musí být reklama vtipná, nebo hodně blbá - pak má šanci zaujmout.

Chtěl jsem jen tímto blogem vyjádřit názor, že by reklama měla být etická.
Re: Re: Reklama by neměla lhát, (hroch, 25.05.2009 09:44) celé vlákno | reagovat
Reklama zaujme, ale neosloví. Jinak krůta neb krocan na rožni je hodně zajímavý a má velkou výhodu že se dá odkrajovat. Ty prsa i horní stehna jsou hodně masitá a tak se dají již po čtyřicetiminutách odkrajovat. Když místo třicetikilovýho selátka jde na rožeň sedmnáctikilová krůta, masa je mnohem víc a více chutí, zcela odlišné chuťově prso, letky, horní stehno, dolní stehno. Ale ta neobraná kostra na ráno je ošklivá. Jinak krocana i třeba kamaráda bych si dal, ale toho staráče a ještě k tomu po těch minimálně šesti hodinách co se prochází než pije- na tržnici slunce nad hlavou beze stínu a pije až za tmy, bych si opravdu nedal.
Je to vsude , (Weetek, 25.05.2009 08:40) celé vlákno | reagovat
Jsem ted zrovna sluzebne na Kypru a prave kolem meho hotelu v Nikosii projelo auto s pivem a na plachte neskutecne pitomym sloganem: Heineken - the most enjoyable beer. Brrrrr....
Re: Reklama by neměla lhát, (Jiří Kaňa, 22.05.2009 20:08) celé vlákno | reagovat
Jak dlouho to může trvat, než se nad ohněm opeče tak velký kus ptáka?
Re: Reklama by neměla lhát, (Honza Kočka, 22.05.2009 14:24) celé vlákno | reagovat
A pokud me pamet nesali, tenhle "forek" mel uz pred lety myslim Rencin zpracovany v kratkem filmu...
Reklama by neměla lhát, (Weetek, 22.05.2009 14:14) celé vlákno | reagovat
Pohled Romana Holoubkla v tomto ohledu naprosto sdílím. Jsem na superlativy dost alergický a slogan Starobrna mi připadá absolutně nesmyslný. Podobně jako v celosvětovém měřítku heslo Carlsbergu "Probably the best beer in the world".
Mimochodem, s tím krocanem si Staráč podle mě moc nepomohl, už jsem zaznamenal, že hlavně ženy reagují na tuhle reklamu vyloženě odmítavě. Poukazujína to, že ten chlápek je parchant, když toho roztomilého krocana, prakticky svého kamaráda, nakonec upeče. Dávám jim za pravdu, ani mně se ta reklama za mák nezamlouvá.
Reklama je prostě reklama , (Kuba, 21.05.2009 13:36) celé vlákno | reagovat
Od reklamy nečekám, že by byla naprosto objektivní. Stojí spoustu peněz a vždy jde o trh a obchod. Nicméně, neměla by ze spotřebitelů dělat hlupáky. To každý rychle vycítí. Teď třeba běží reklamy o spolehlivém Gambrinusu. Koneckonců, proč ne?, když vlastník cítí, kde je jeho slabina a kde je třeba přidat... I když sám si říkám, že ještě nějaký čas potrvá, než se k tomu jeho výrobce dokope. A jestli vůbec. A tak by se dalo pokračovat. Třeba reklamou na Staráče, završenou rožněním "kamaráda" krocana, s nímž si pivař vykračuje městem. Lehce trapné, ale třeba to někoho osloví...
Vyhledávání