úvod
homepage

Komentáře

článku: Heineken a Drinks Union jedna rodina jsou

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
123
 Zobrazit komentáře: podle času

Minoritní akcionář, (Zdeněk, 09.04.2008 00:30) celé vlákno | reagovat
Mám několik akcií pivovaru Louny.Já je neprodám! Nejsem vlastizrádce.Ale pokud máme zákon o vyvlastnování malých(minoritních)akcionářů,máme proti těmto nadnárodním kolosům mizivé procento naděje na svou obhajobu.Klidně ho zbourají,aby neněli konkurenci.Náš antimonopolní ůřad jen tupě souhlasí.Příklad:Papírny Štětí.
Mame co si zaslouzime, (Njorloj, 28.03.2008 16:34) celé vlákno | reagovat
Rekl bych, ze budeme mit takove pivo, jake si zaslouzime - konzumenti a trh rozhodnou, ale jelikoz znam par lidi co si vozi polskeho rudocha domu a spokojene u nej vrni, zacneme premyslet na hombrewingem a hlasme se do kurzu vareni piva (Honzo, takhle musite na tu reklamu :-) ). Myslim, ze cesi bohuzel nejsou narodem pivaru, ale pouhych chlemtacu a dle toho dopadne i nabidka piva v nasi pivovarsky "slavne" zemi. Doufam jen, ze se mylim.
Re: Mame co si zaslouzime, (lemmy2, 30.03.2008 12:54) celé vlákno | reagovat
Dělám v branži třináct let a musím tě zklamat. Nemýlíš se. Masy tzv.pivařů pijí logo a reklamu, ne pivo. Zažil jsem točení určité značky do jiných sklenic a nadšení pivařů? z toho, že konečně mají to pivo z reklamy, atd.atd. Většina Čechů jsou konzumenti piva, ale nikoliv znalci. Většina znalců z hospod je u degustace zoufalá.
Re: Re: Mame co si zaslouzime, (Myrek, 01.04.2008 21:32) celé vlákno | reagovat
Souhlas. Ale i s tím, že tady vesměs chybí opravdová pivní kultura. A pravdou je, že většina konzumentů se ptá na "volty". Ale i hostinští. Podle hesla: Je mi jedno, co piju, hlavně, když se motám."
Dvojjediná role pana K, (Adam, 31.03.2008 22:48) celé vlákno | reagovat
Když tak pročítám články o prodeji DU Heinekenu, přijde mi úsměvná dvojjediná role ing. Krakeše - jako prezidenta Českého svazu pivovarů a sladoven a jako generálního ředitele Starobrna, patřícího rovněž Heinekenu. To se pak, byť obecné, zájmy českého pivovarnictví těžko hájí.
A kruci! , (Weetek, 31.03.2008 11:31) celé vlákno | reagovat
Ledva jsem vytáhnul paty z domu, už se semele tohle. No toto . . . Na druhou stranu, to se dalo čekat, bohužel. V dnešní globální ekonomice jde o jediné: zisk. DU nemohl odolávat do nekonečna. Mám o následné budoucnosti pivovarů a značek v područí Heinekenu ty nejčernější představy z jednoho prostého důvodu: Heineken se tak prostě chová všude. Korporátní plky o úctě k tradici, výrobním procesům a lokálním značkám jsou skutečně jen korporátní plky, vhodné na oblbování na firemním webu. Realita je přesně opačná a diktovaná jedinou, výše zmíněnou premisou: dobré je to, co přináší zisk. Pokud to znamená propouštění lidí, propustíme je. Pokud to znamená zavírání pivovarů, budeme je zavírat a likvidovat, jak to jen půjde. Toto a pevná víra v blud, že pivo jakékoliv značky se dá uvařit kýmkoliv kdekoliv, bude diktovat osud "drinksunionovských" značek.
Napadá mě v téhle souvislosti jedna věc. V ČR zkrátka není silná organizace, zastřešující lidi se skutečným zájmem o pivo. Jsem teď ovlivněn sérií pobytů v Anglii, kde CAMRA provozuje po celé zemi desítky lokálních sdružení, vede řadu úspěšných (a samozřejmě i neúspěšných) kampaní za zachování britské pivovarnické a pivařské tradice, je když ne rovnocenným, pak alespoň respektovaným či dokonce obávaným partnerem i pro nadnárodní giganty a leccos dobrého se jí daří. U nás podobné sdružení, pánové z SPP prominou, neexistuje. A důvod se skrývá v příspěvku Njorloje pode mnou. Drtivá většina českých konzumentů bohužel jsou jen chlemtači, posuzující své zájmy podle ceny z hypermarketu a dementní reklamní masáže. Jako ovce budou pít cokoliv, jen když to bude levné a doporučované. I když weby jako tento a podobné tvoří "ostrůvky pozitivní deviace", nemá cenu si lhát do kapsy. Český pivař dostane, co si zaslouží. Bohužel.
Re: A kruci! , (davidas, 31.03.2008 20:37) celé vlákno | reagovat
naprosto souhlasim, i kdyz se asi i v SPP blyska na lepsi casy, neco je zatim v nekolika hlavach a musi se to vypilovat. Ale clenu SPP je neco kolem tisice a skutecne aktivnich tak 80-150 a to hodne prehanim...a mimo SPP, o tom ani nemluvim - viz poslednich pet radku v prispevku. I osviceny hospodsky makonec musi tocit to, co proda a tudiz to lide chteji, jinak by neprezil. Pokud je opravdu osviceny ma neco i na soutoci...
už je to tu už je to hotovo..., (jaro stofko, 28.03.2008 19:17) celé vlákno | reagovat
máte pravdu chlapi, predsa sa to stalo skutočnostou,určite vite,že na Slovensku sú všetky Heinekenácke pivá na prd (Corgon,Zlatý Bažant,Martiner)výnimku tvorí pivo Kelt 10°,12°,vyrábané v Zlatom Bažante.Viacej to už nebudem komentovať
Předpis o poctivosti piva ! , (Tomas Mach, 25.03.2008 20:28) celé vlákno | reagovat
Bude zajímavý sledovat , kdy v tichosti zmizí dnešní zásady: http://www.drinksunion.cz/pivo/predpis-o-cistote-piva/
HGB a CK know-how Heinekenu se s tím moc neslučuje. A jak nám to pivařův potom vysvětlí např.výrobní ředitel p.Váša, někdejší novopacký pivovarník-echt tradicionalista a bojovník proti velkopivovarům .
Re: Předpis o poctivosti piva ! , (Honza Kočka, 25.03.2008 21:53) celé vlákno | reagovat
On uz nikomu nic vysvetlovat nemusi. Pan Vasa uz v Drinsku od podzimu neni...
Re: Předpis o poctivosti piva ! , (Njorloj, 28.03.2008 16:23) celé vlákno | reagovat
...ale plastaky v Pace to je jeho dilo :-)
DU vers. Budvar, (Martin Štros, 27.03.2008 16:05) celé vlákno | reagovat
soukromá firma byla koupena jinou soukromou firmu, za to nevím proč někomu přát "chcípnutí bídnou smrtí" teď zrovna dneska jsem četl, že Hamé bylo koupeno nějakou islandskou společností. Taky by měli chcípnout bídnou smrtí? Asi by nám tu moc obyvatel nezbylo...
Že jsem tolerantní k soukromým aktivitám, neznamená, že nemám rád pivo. A Březňáka ani Louny z Krušovic pít nebudu, už ze zásady... to kje maximum co můžu dělat.
Zato si myslím že bychom neměli nechat vládu prodat Budvar Anheuseru! Tam je podle mě důvod i pro petici lidí nebo něco takového. Je to stát a akcionáři státu jsme my všichni, takže tady máme právo se ozvat! Myslím že by někdo trochu vlivnější měl zorganizovat petici. Majitelé pivních serverů, nebo sdružení přátel piva... proč ne, zkusit by se to mělo a skoro nic by to nestálo. Na stát tlačiot můžem, na soukromou firmu ale ne...
Re: DU vers. Budvar, (Jiri.J, 28.03.2008 07:33) celé vlákno | reagovat
Vy mě dokážete vždy pobavil. Už vidím, jak vláda dumá nad peticí občanů. Možná, že vyhlásí k tomuto tématu referendum:-)).
Jinak nemohu, než nesouhlasit s M.Jaroškem. Možná to bylo jen tím, že jsme neměli ještě tak rozšířeny pivní obzory (myslím světová piva), ale piva jako Březňák a Dačický byla začátkem 90. let skutečně o něčem jiném. Stejně tak Louny. Do KH jsme jezdili z Brna o víkendech na pivo, jak nám chutnalo! Návštěvy v pivovaru ve Velkém Březně v r. 1992-1993 jsou nezapomenutelnými zážitky.
Re: Re: DU vers. Budvar, (Martin Štros, 28.03.2008 13:42) celé vlákno | reagovat
No pane pobavený, aspoň by se dalo nějak najevo, že s tim lidi nesouhlasí. Píšou se petice proti daleko větším kravinám. Ale chápu, že pro vás je Budvar výrobcem typické české srágory, která si nezaslouží vůbec nazvat pivem.
ubohost, (Neptun, 27.03.2008 10:46) celé vlákno | reagovat
Tak se nějak nedokážu zbavit pocitu, že když někdo nedokáže uspět na trhu svým výrobkem a řeším to tím, že si prostě koupí výrobek, značku druhého, takje ubožák,který na to prostě nemá. Kupujete/pijete někdo Heineken? (ten s logem Heineken...)..Pevně věřím a doufám, že alespoň Svijany zůstanou dlouhou dobu v rukách, v kterých nyní jsou..
Re: ubohost, (antihnusák, 27.03.2008 10:52) celé vlákno | reagovat
Myslíte v rukách K Brewery Group? Ale kde celá tahle firma se všemi svými pivovary nakonec skončí?
123
Vyhledávání