Komentáře
článku: Heineken a Drinks Union jedna rodina jsou
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé1 | 2 | 3 |
Zobrazit komentáře:
podle vláken
Ten pivni muzikal bych rad videl.. O co jde?
Ten pivni muzikal bych rad videl.. O co jde?
Nevěděla byste, kterého dne byla uvařena poslední várka? A pokud ano, tak jakého piva? Díky za odpověď.
dnes pivovar ukoncil vareni piva v Lounech.Takže konec lounskeho piva co dodat
Jeden blog na idnes: http://pnovotny.blog.idnes.cz/c/109311/Tak-nam-zavreli-pivovarek.html
Po delší době jsem ochutnal Lounské lahvové pivo 10°koupenou v pivovarské prodejničce. Můj dojem je,že se jeho chut změnila na výbornou. V tom musím společnost Heineken pochválit. A navíc,nevěřím,že by Heineken pivovar Louny do budoucna zavřel. Jsou to jen hloupé řeči,kterým jsem dříve věřil.
Toto se týká exportního Březňáku a nikoliv tuzemska. Český Březňák se stáčí do nových láhví zvaných "České pivo", zatímco na export odchází v lahvi NRW a tam je to možné.
Heinekene heinekene..do tri let pujdeš..zase pryč..,
(Lada třiska, 11.04.2008 10:08)
celé vlákno | reagovat
firma co ji zajima jen a pouze zisk..jsou velci jsou svetovi ..ale v čechach..pivni zemi..maji smulu.neumi se pivne chovat..velke oci..a nic.budou placat nesmysly mozna neco zavrou .presunou vyrobu atd..ale konecnej vysledek nic a v roce 2012..zase pujdou o dum dal..
Myslím, že jediní dobře informovaní lidé nejsou z Ústí... :-)
hmm, až na to, že se již delší dobu stáčí Březňák do lahve "České pivo" (namísto NRW), která se v Lounech zatím nestáčí, takže nevím, jak by se to dělalo - žeby se pivo stočilo ve VB a převezlo do LN k odatumování?
:-))))
:-))))
Je to pravda, že Březňák není vždycky z Velkého Března. Na lahvi se to dá poznat, kromě jiné chuti, také podle datumky. Louny mají datumku jinak uspořádanou než Velké Březno, takže se stačí podívat a máte jasno...
Vím to od pár dobře informovaných lidí z ústeckého pivovaru a zbytek informací jsem čerpal z obchodního rejstříku.
Mám několik akcií pivovaru Louny.Já je neprodám! Nejsem vlastizrádce.Ale pokud máme zákon o vyvlastnování malých(minoritních)akcionářů,máme proti těmto nadnárodním kolosům mizivé procento naděje na svou obhajobu.Klidně ho zbourají,aby neněli konkurenci.Náš antimonopolní ůřad jen tupě souhlasí.Příklad:Papírny Štětí.
Odkud ta jistota?
Obava je bohužel oprávněná. Loni v květnu proběhla slučovací valná hromada DU v Ústí nad Labem a Kutná Hora byla přidána do portfolia celá i s pivovarem, který byl od města odkoupen. Takže uzavírka je jistá. Rozhoduje se mezi Zlatopramenem a Březňákem, ale podle dění ve VB bude uzavřen pivovar Zlatopramen, protože jej nelze nikam rozšiřovat a nadto pan Hagan, vlastník likérky Granette (dříve KB Likér),bude chtít rozšiřovat areál a jediná možnost je probourat se do pivovaru. Takže zbydou Louny a Velké Březno.
Souhlas. Ale i s tím, že tady vesměs chybí opravdová pivní kultura. A pravdou je, že většina konzumentů se ptá na "volty". Ale i hostinští. Podle hesla: Je mi jedno, co piju, hlavně, když se motám."
Když tak pročítám články o prodeji DU Heinekenu, přijde mi úsměvná dvojjediná role ing. Krakeše - jako prezidenta Českého svazu pivovarů a sladoven a jako generálního ředitele Starobrna, patřícího rovněž Heinekenu. To se pak, byť obecné, zájmy českého pivovarnictví těžko hájí.
naprosto souhlasim, i kdyz se asi i v SPP blyska na lepsi casy, neco je zatim v nekolika hlavach a musi se to vypilovat. Ale clenu SPP je neco kolem tisice a skutecne aktivnich tak 80-150 a to hodne prehanim...a mimo SPP, o tom ani nemluvim - viz poslednich pet radku v prispevku. I osviceny hospodsky makonec musi tocit to, co proda a tudiz to lide chteji, jinak by neprezil. Pokud je opravdu osviceny ma neco i na soutoci...
Ledva jsem vytáhnul paty z domu, už se semele tohle. No toto . . . Na druhou stranu, to se dalo čekat, bohužel. V dnešní globální ekonomice jde o jediné: zisk. DU nemohl odolávat do nekonečna. Mám o následné budoucnosti pivovarů a značek v područí Heinekenu ty nejčernější představy z jednoho prostého důvodu: Heineken se tak prostě chová všude. Korporátní plky o úctě k tradici, výrobním procesům a lokálním značkám jsou skutečně jen korporátní plky, vhodné na oblbování na firemním webu. Realita je přesně opačná a diktovaná jedinou, výše zmíněnou premisou: dobré je to, co přináší zisk. Pokud to znamená propouštění lidí, propustíme je. Pokud to znamená zavírání pivovarů, budeme je zavírat a likvidovat, jak to jen půjde. Toto a pevná víra v blud, že pivo jakékoliv značky se dá uvařit kýmkoliv kdekoliv, bude diktovat osud "drinksunionovských" značek.
Napadá mě v téhle souvislosti jedna věc. V ČR zkrátka není silná organizace, zastřešující lidi se skutečným zájmem o pivo. Jsem teď ovlivněn sérií pobytů v Anglii, kde CAMRA provozuje po celé zemi desítky lokálních sdružení, vede řadu úspěšných (a samozřejmě i neúspěšných) kampaní za zachování britské pivovarnické a pivařské tradice, je když ne rovnocenným, pak alespoň respektovaným či dokonce obávaným partnerem i pro nadnárodní giganty a leccos dobrého se jí daří. U nás podobné sdružení, pánové z SPP prominou, neexistuje. A důvod se skrývá v příspěvku Njorloje pode mnou. Drtivá většina českých konzumentů bohužel jsou jen chlemtači, posuzující své zájmy podle ceny z hypermarketu a dementní reklamní masáže. Jako ovce budou pít cokoliv, jen když to bude levné a doporučované. I když weby jako tento a podobné tvoří "ostrůvky pozitivní deviace", nemá cenu si lhát do kapsy. Český pivař dostane, co si zaslouží. Bohužel.
Napadá mě v téhle souvislosti jedna věc. V ČR zkrátka není silná organizace, zastřešující lidi se skutečným zájmem o pivo. Jsem teď ovlivněn sérií pobytů v Anglii, kde CAMRA provozuje po celé zemi desítky lokálních sdružení, vede řadu úspěšných (a samozřejmě i neúspěšných) kampaní za zachování britské pivovarnické a pivařské tradice, je když ne rovnocenným, pak alespoň respektovaným či dokonce obávaným partnerem i pro nadnárodní giganty a leccos dobrého se jí daří. U nás podobné sdružení, pánové z SPP prominou, neexistuje. A důvod se skrývá v příspěvku Njorloje pode mnou. Drtivá většina českých konzumentů bohužel jsou jen chlemtači, posuzující své zájmy podle ceny z hypermarketu a dementní reklamní masáže. Jako ovce budou pít cokoliv, jen když to bude levné a doporučované. I když weby jako tento a podobné tvoří "ostrůvky pozitivní deviace", nemá cenu si lhát do kapsy. Český pivař dostane, co si zaslouží. Bohužel.
Dělám v branži třináct let a musím tě zklamat. Nemýlíš se. Masy tzv.pivařů pijí logo a reklamu, ne pivo. Zažil jsem točení určité značky do jiných sklenic a nadšení pivařů? z toho, že konečně mají to pivo z reklamy, atd.atd. Většina Čechů jsou konzumenti piva, ale nikoliv znalci. Většina znalců z hospod je u degustace zoufalá.
1 | 2 | 3 |
Vyhledávání