Komentáře
článku: Heineken a Drinks Union jedna rodina jsou
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Rekl bych, ze budeme mit takove pivo, jake si zaslouzime - konzumenti a trh rozhodnou, ale jelikoz znam par lidi co si vozi polskeho rudocha domu a spokojene u nej vrni, zacneme premyslet na hombrewingem a hlasme se do kurzu vareni piva (Honzo, takhle musite na tu reklamu :-) ). Myslim, ze cesi bohuzel nejsou narodem pivaru, ale pouhych chlemtacu a dle toho dopadne i nabidka piva v nasi pivovarsky "slavne" zemi. Doufam jen, ze se mylim.
Dělám v branži třináct let a musím tě zklamat. Nemýlíš se. Masy tzv.pivařů pijí logo a reklamu, ne pivo. Zažil jsem točení určité značky do jiných sklenic a nadšení pivařů? z toho, že konečně mají to pivo z reklamy, atd.atd. Většina Čechů jsou konzumenti piva, ale nikoliv znalci. Většina znalců z hospod je u degustace zoufalá.
Souhlas. Ale i s tím, že tady vesměs chybí opravdová pivní kultura. A pravdou je, že většina konzumentů se ptá na "volty". Ale i hostinští. Podle hesla: Je mi jedno, co piju, hlavně, když se motám."
Vyhledávání