Komentáře
článku: První Zlatá Kovadlina otevřena
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit komentáře:
podle vláken
Tak si tak jedu z Kolína do Čáslavy a musím uznat, že billboardy na podporu Dačického se u hlavní silnice vyskytují často. Začínám věřit, že Dačický není v ohrožení. Ale pak se v Čáslavi stavím na oběd v lidové hospodě Na Fortně a ejhle, vedle Dačické dvanáctky se místo dačické desítky do hospody vecpal Zlatopramen. Tak nevím?
A co Dačický? Dačický se má výborně a bude se mít ještě lépe.,
(Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen, 10.08.2004 16:22)
celé vlákno | reagovat
Regionální pivovary, které patří do naší rodiny, podporujeme a staráme se o ně, jak nejlépe umíme. Jak je vidět na výsledcích všech našich regionálních pivovarů, daří se nám to dobře. Expanze Zlatopramenu toto tvrzení o podpoře regionálních pivovarů nijak nezpochybňuje, ale naopak ho potvrzuje. Zlatopramen přeci byl původně také regionální značkou. Z této původně regionální značky se nám daří postupně budovat značku celorepublikovou, která se úspěšně prosazuje na domácím trhu i v zahraničí.
Na základě mnoha náročných analýz, průzkumů a testování trhu jsme si ze všech našich regionálních značek vybrali pro současnou celorepublikovou expanzi právě Zlatopramen. Naším cílem je tedy vybudovat jedinou silnou celorepublikovou značku. To ale samozřejmě neznamená, že bychom ji prosazovali na úkor ostatních našich regionálních značek.
Kovadlina je profilová restaurace na Zlatopramen a proto preferuje pouze Zlatopramen 11 (tmavé a světlé).
Ani jiné pivovarnické skupiny provozující celorepublikové sítě vlajkových restaurací v nich nenabízí kompletní nabídku všech svých značek, natožpak aby nabízely všechny své regionální značky.
Všechny naše regionální značky zůstávají v naší nabídce a jsou její nedílnou součástí. Jako regionální značky je nabízíme především v regionu, kde jsou známé a kde mají svou tradici. Zde je také intenzivně podporujeme. Samozřejmě jednotlivé značky mají odlišné způsoby komunikace, reklamy, mají odlišné ceny i své spotřebitele. Navíc, Zlatopramen se rozšiřuje do celé republiky jako jedenáctka, což ho také odlišuje od regionálních značek. I tato odlišnost nám umožňuje řídit jednotlivé značky odlišně a přitom je vzájemně podporovat.
Konkrétně značku Dačický jsme vzali pod svá křídla v době, kdy to s ní vypadalo opravdu velice špatně. Spotřebitelé si stěžovali na nevyrovnanou kvalitu piva, rapidně klesaly prodeje. Značku intenzivně podporujeme a budujeme. Nainvestovali jsme nemalé prostředky do lepší technologie výroby, v důsledku čehož rapidně stoupla kvalita piva. Byl kompletně změněn vizuál značky, došlo k repositioningu značky, realizují se reklamní akce na provozovnách i v obchodech, nyní probíhá reklamní soutěž pro spotřebitele o výhry. Snažíme se stabilizovat prodeje, což se nám u sudového piva letos podařilo. Dle průzkumů značka Dačický výrazně za dva roky zvedla svou image v očích spotřebitelů (je vysoce hodnocena jak po stránce produktové, tak z hlediska komunikace – nejrůznější akce, soutěže atd.).
Naši zákazníci na Kutnohorsku jsou podle jejich ohlasů nyní spokojeni s nabídkou a sortimentem reklamního materiálu včetně tzv. prvotního vybavení (nové ubrusy, sklenice, slunečníky atd.) oproti tomu, co bývalo před naším vstupem do kutnohorského pivovaru a naším převzetím značky Dačický.
Na základě mnoha náročných analýz, průzkumů a testování trhu jsme si ze všech našich regionálních značek vybrali pro současnou celorepublikovou expanzi právě Zlatopramen. Naším cílem je tedy vybudovat jedinou silnou celorepublikovou značku. To ale samozřejmě neznamená, že bychom ji prosazovali na úkor ostatních našich regionálních značek.
Kovadlina je profilová restaurace na Zlatopramen a proto preferuje pouze Zlatopramen 11 (tmavé a světlé).
Ani jiné pivovarnické skupiny provozující celorepublikové sítě vlajkových restaurací v nich nenabízí kompletní nabídku všech svých značek, natožpak aby nabízely všechny své regionální značky.
Všechny naše regionální značky zůstávají v naší nabídce a jsou její nedílnou součástí. Jako regionální značky je nabízíme především v regionu, kde jsou známé a kde mají svou tradici. Zde je také intenzivně podporujeme. Samozřejmě jednotlivé značky mají odlišné způsoby komunikace, reklamy, mají odlišné ceny i své spotřebitele. Navíc, Zlatopramen se rozšiřuje do celé republiky jako jedenáctka, což ho také odlišuje od regionálních značek. I tato odlišnost nám umožňuje řídit jednotlivé značky odlišně a přitom je vzájemně podporovat.
Konkrétně značku Dačický jsme vzali pod svá křídla v době, kdy to s ní vypadalo opravdu velice špatně. Spotřebitelé si stěžovali na nevyrovnanou kvalitu piva, rapidně klesaly prodeje. Značku intenzivně podporujeme a budujeme. Nainvestovali jsme nemalé prostředky do lepší technologie výroby, v důsledku čehož rapidně stoupla kvalita piva. Byl kompletně změněn vizuál značky, došlo k repositioningu značky, realizují se reklamní akce na provozovnách i v obchodech, nyní probíhá reklamní soutěž pro spotřebitele o výhry. Snažíme se stabilizovat prodeje, což se nám u sudového piva letos podařilo. Dle průzkumů značka Dačický výrazně za dva roky zvedla svou image v očích spotřebitelů (je vysoce hodnocena jak po stránce produktové, tak z hlediska komunikace – nejrůznější akce, soutěže atd.).
Naši zákazníci na Kutnohorsku jsou podle jejich ohlasů nyní spokojeni s nabídkou a sortimentem reklamního materiálu včetně tzv. prvotního vybavení (nové ubrusy, sklenice, slunečníky atd.) oproti tomu, co bývalo před naším vstupem do kutnohorského pivovaru a naším převzetím značky Dačický.
Společnost Drinks Union se v médiích dost často chlubí tím, že podporuje regionální pivovary, které společnost vlastní. Ovšem výše zmiňovaná expanze Zlatopramenu toto tvrzení dle mého názoru poněkud zpochybňuje. A proč? Pronikání do nových regionů chápu, jako snahu společnosti prosadit svou značku na úkor značek jiných pivovarů, které v daném regionu působí. Většinou se jedná o piva regionálních značek, které vytlačují značky gigantů. Poslední dobou eviduji z různých zdrojů nepříjemné zprávy, o snaze prosazování Zlatopramenu na úkor dalších značek této společnosti. A když se dozvím, že vlajková restaurace Kovadlina má propagovat Zlatopramen, musím se zeptat co ostatní značky společnosti. Logické by bylo přece nabízet v celorepublikové síti vlajkových restaurací kompletní nabídku všech značek, které Drinks Union ve svých pivovarech vaří. Je to jen mylné zdání a nebo mám věřit jednomu prodejci kutnohorského piva, který na dotaz, zda si myslí, jestli obchodníci Drinks Union propagují Zlatopramen na úkor Dačického, jednoznačně odpověděl: „Ano snaží! A hodně!“ A poté ještě dodal hodně ošklivou vizi: „Koupí pivovar a po té ho zavřou!“
Vyhledávání