úvod
homepage

Komentáře

článku: První Zlatá Kovadlina otevřena

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

A co Dačický? Dačický se má výborně a bude se mít ještě lépe., (Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen, 10.08.2004 16:22) celé vlákno | reagovat
Regionální pivovary, které patří do naší rodiny, podporujeme a staráme se o ně, jak nejlépe umíme. Jak je vidět na výsledcích všech našich regionálních pivovarů, daří se nám to dobře. Expanze Zlatopramenu toto tvrzení o podpoře regionálních pivovarů nijak nezpochybňuje, ale naopak ho potvrzuje. Zlatopramen přeci byl původně také regionální značkou. Z této původně regionální značky se nám daří postupně budovat značku celorepublikovou, která se úspěšně prosazuje na domácím trhu i v zahraničí.

Na základě mnoha náročných analýz, průzkumů a testování trhu jsme si ze všech našich regionálních značek vybrali pro současnou celorepublikovou expanzi právě Zlatopramen. Naším cílem je tedy vybudovat jedinou silnou celorepublikovou značku. To ale samozřejmě neznamená, že bychom ji prosazovali na úkor ostatních našich regionálních značek.

Kovadlina je profilová restaurace na Zlatopramen a proto preferuje pouze Zlatopramen 11 (tmavé a světlé).
Ani jiné pivovarnické skupiny provozující celorepublikové sítě vlajkových restaurací v nich nenabízí kompletní nabídku všech svých značek, natožpak aby nabízely všechny své regionální značky.

Všechny naše regionální značky zůstávají v naší nabídce a jsou její nedílnou součástí. Jako regionální značky je nabízíme především v regionu, kde jsou známé a kde mají svou tradici. Zde je také intenzivně podporujeme. Samozřejmě jednotlivé značky mají odlišné způsoby komunikace, reklamy, mají odlišné ceny i své spotřebitele. Navíc, Zlatopramen se rozšiřuje do celé republiky jako jedenáctka, což ho také odlišuje od regionálních značek. I tato odlišnost nám umožňuje řídit jednotlivé značky odlišně a přitom je vzájemně podporovat.

Konkrétně značku Dačický jsme vzali pod svá křídla v době, kdy to s ní vypadalo opravdu velice špatně. Spotřebitelé si stěžovali na nevyrovnanou kvalitu piva, rapidně klesaly prodeje. Značku intenzivně podporujeme a budujeme. Nainvestovali jsme nemalé prostředky do lepší technologie výroby, v důsledku čehož rapidně stoupla kvalita piva. Byl kompletně změněn vizuál značky, došlo k repositioningu značky, realizují se reklamní akce na provozovnách i v obchodech, nyní probíhá reklamní soutěž pro spotřebitele o výhry. Snažíme se stabilizovat prodeje, což se nám u sudového piva letos podařilo. Dle průzkumů značka Dačický výrazně za dva roky zvedla svou image v očích spotřebitelů (je vysoce hodnocena jak po stránce produktové, tak z hlediska komunikace – nejrůznější akce, soutěže atd.).

Naši zákazníci na Kutnohorsku jsou podle jejich ohlasů nyní spokojeni s nabídkou a sortimentem reklamního materiálu včetně tzv. prvotního vybavení (nové ubrusy, sklenice, slunečníky atd.) oproti tomu, co bývalo před naším vstupem do kutnohorského pivovaru a naším převzetím značky Dačický.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání