První Zlatá Kovadlina otevřena
Hodnocení: 1,53 Hodnotících: 15 Zobrazeno: 7888x
Zlatopramen 11 začal s projektem budování sítě vlastních profilových restaurací. První z nich byla slavnostně otevřena na náměstí ve staré části Mladé Boleslavi.
Zlaté Kovadliny na sebe budou upozorňovat kovaným písmem na robustní dřevěné desce zavěšené přímo nad vstupem
Všechny profilové restaurace Zlatá Kovadlina budou mít jednotný styl exkluzivního interiéru. Prostředí připomíná kovárnu. Každá profilová restaurace ponese jak prvky z kovářského prostředí, tak i prvky vztahující se přímo k lokalitě, kde bude restaurace vystavěna. Dominantu tvoří exkluzivní výčep, výčepní zařízení ve tvaru kovadliny a kovářská výheň. Všechny profilové restaurace konceptu Zlatá Kovadlina budou mít v interiérech další typické prvky, mezi které patří dřevěné stoly, lavice a židle, dobové fotografie a kovářské náčiní. Zlaté Kovadliny budou na sebe upozorňovat kovaným písmem na robustní dřevěné desce zavěšené přímo nad vstupem.
Všechny profilové restaurace konceptu Zlatá Kovadlina budou mít v interierech další typické prvky, mezi které patří dřevěné stoly, lavice a židle a kovářske náčiní.
Z plánů celého konceptu brandových restaurací Zlatá Kovadlina poodhaluje roušku tajemství Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen: „V minulém roce se nám úspěšně podařilo rozšířit původně regionální značku Zlatopramen do všech významných obchodních řetězců. U lahvového piva se nám to podařilo zalistováním. V segmentu gastro jsme nyní zvolili strategii vlastních profilových restaurací. Chceme je v první fázi otevírat všude tam, kde značka Zlatopramen ještě není příliš známá v segmentu točeného piva. Profilové restaurace chápeme jako referenční místo jak pro zákazníka, tak i pro spotřebitele. Je to jedna z cest, jak expandovat v gastro sektoru po celé republice. Nenabízíme provozovateli jenom peníze, aby točil naše pivo. Nabízíme vždy něco navíc. Nabízíme celý koncept, který zajistí provozovateli spokojené návštěvníky, kteří se k němu opět rádi vrátí. Budeme postupně otevírat na vhodných místech po celé ČR další restaurace. Otevření další profilovky připravujeme na srpen v Liberci. Pak bude následovat Praha. Kovadliny budou i na Moravě“.
„Nápad vznikl již v minulosti v souvislosti s uvedením našeho věrnostního programu s naším platidlem Zlaťáky, které si bude moci návštěvník vyrazit na kovadlině. Tvarově a materiálově vychází návrh z možností kovářské práce a ze vzhledu a vybavení kovářské dílny. Právě pocit sounáležitosti by zde měli nalézt všichni návštěvníci restaurace, tak jako kdysi, když kovárna byla důležitým centrem každé vesnice nebo městské čtvrti. Dominantním prvkem je bar s výčepním stojanem ve tvaru kovadliny a původní kovářské náčiní“, dodal Boris Rajdl.
Dominantu Zlatých Kovadlin tvoří exkluzivní stylový výčep s kovaným nápisem Zlatopramen 11 a výčepní zařízení ve tvaru kovadliny.
Na čepu bude vždy točené pivo Zlatopramen 11 světlé a tmavé. Zlatá Kovadlina nabídne svým zákazníkům nadstandardní gastronomické služby. Základ tvoří tradiční staročeská kuchyně. Nabídku tvoří ale i mezinárodní kuchyně obohacená o místní speciality. Ve Zlaté Kovadlině si tak budete moci objednat například na Zlaťáckou polévku, pochutnat si na Tajemství Země Zlatopramen, na Kovářském špízu nebo na Žebírku na Zlaťáku.
Restaurace Zlatá Kovadlina je koncipována tak, aby zdůrazňovala pocit lidské sounáležitosti. Hospoda připomíná náves s útulnými zákoutími, která lákají k usednutí. Je určena všem generacím, především pak lidem, kteří si chtějí vychutnat jídlo a pivo ve stylovém prostředí.
Zdi Zlatých Kovadlin jsou zdobeny dobovými fotografiemi připomínajicími historii a tradici pivovarnictví.
Profilové restaurace budou provozovány na základě trojstranné smlouvy mezi majitelem objektu, provozovatelem restaurace a společností Drinks Union, výrobcem piva Zlatopramen. Provozovatel se zavazuje dodržovat nejvyšší standardy. Provozovatel musí dále dodržovat gastronomická pravidla při sestavování jídelního a nápojového lístku.
Na naší otázku, zda Zlatopramen hodlá propojit věrnostní program Země Zlatopramen s novým brandovým řetězcem restaurací, nám Boris Rajdl odpověděl:„Do budoucna připravujeme i propojení našich profilových restaurací s naším věrnostním programem Země Zlatopramen. Občané Země Zlatopramen by v budoucnu měli získávat nejrůznější výhody v síti těchto profilových restaurací“.
Boris Rajdl na závěr ještě dodává:„Zlatopramen 11 je stále oblíbenějším českým pivem. Svědčí o tom jak ocenění pravidelně udělovaná odborníky na nejrůznějších prestižních degustačních soutěžích, tak i jeho rostoucí obliba mezi českými pivaři, ale i rekordní úspěchy ve vývozu do zahraničí. Stále rostoucí úspěchy a obliba Zlatopramenu nás nyní přiměly k tomuto kroku. Rozhodli jsme se vybudovat pro všechny příznivce lahodného zlatavého moku síť profilových restaurací, kam jistě vždy rádi vyrazí za oblíbeným Zlatopramenem. Chceme našim zákazníkům přinášet stále více hodnoty a neustále zvyšovat kulturu pití výborného českého piva“.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 3 komentáře, poslední komentář: 24.08.2004 21:09 | Komentovat |
Dačický II Petr Sitař | 24.08.2004 21:09 |
---|---|
Tak si tak jedu z Kolína do Čáslavy a musím uznat, že billboardy na podporu Dačického se u... | |
A co Dačický? Dačický se má výborně a bude se mít ještě lépe. Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen | 10.08.2004 16:22 |
Regionální pivovary, které patří do naší rodiny, podporujeme a staráme se o ně, jak... | |
A co Dacicky? Petr | 06.08.2004 00:48 |
Společnost Drinks Union se v médiích dost často chlubí tím, že podporuje regionální... |