Komentáře
článku: První Zlatá Kovadlina otevřena
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Společnost Drinks Union se v médiích dost často chlubí tím, že podporuje regionální pivovary, které společnost vlastní. Ovšem výše zmiňovaná expanze Zlatopramenu toto tvrzení dle mého názoru poněkud zpochybňuje. A proč? Pronikání do nových regionů chápu, jako snahu společnosti prosadit svou značku na úkor značek jiných pivovarů, které v daném regionu působí. Většinou se jedná o piva regionálních značek, které vytlačují značky gigantů. Poslední dobou eviduji z různých zdrojů nepříjemné zprávy, o snaze prosazování Zlatopramenu na úkor dalších značek této společnosti. A když se dozvím, že vlajková restaurace Kovadlina má propagovat Zlatopramen, musím se zeptat co ostatní značky společnosti. Logické by bylo přece nabízet v celorepublikové síti vlajkových restaurací kompletní nabídku všech značek, které Drinks Union ve svých pivovarech vaří. Je to jen mylné zdání a nebo mám věřit jednomu prodejci kutnohorského piva, který na dotaz, zda si myslí, jestli obchodníci Drinks Union propagují Zlatopramen na úkor Dačického, jednoznačně odpověděl: „Ano snaží! A hodně!“ A poté ještě dodal hodně ošklivou vizi: „Koupí pivovar a po té ho zavřou!“
Vyhledávání