Komentáře
článku: Bernard a ti druzí
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit komentáře:
podle vláken
A kde jste vzali tu blbost, že Krušovice o surovinách lžou???Proč by neměly používat Křivoklátskou vodu, Moravský slad a Žatecký chmel?Krušovice by si rozhodně netroufly používat klamavou reklamu a co označení České pivo??
No jak jsem zmiňoval ty svijany, tak ty taky dělali reklamu, oni to podporovali vrámci regionu, podpora sportovních a kulturních akcí. První větší masová reklama probíhající asi tři roky, je dodávání piva do rokové pípy radia Beat a stím spojené reklamy na Beatu na tuto každotýdenní akci.
Za prvé - jsem zastáncem, že v tržní ekonomice ve které se nalézáme se nelze spoléhat na prodej výrobku, aniž bych se nevěnoval jeho propagaci v jakékoli vhodné podobě podle charakteru výrobku. Tato cesta prostě neexistuje - a pokud ji někdo razí, pak se domnívám, že nemá takovýto podnik budoucnost.
Za druhé - těch možností jak přistupovat k reklamě, jako k jedné z cest propagace je mnoho a mně osobně je velmi blízký způsob vyjadřování a komunikace se zákazníkem právě pivovar Bernard. A to pro originální, vtipnou a specificky svou formu. Navíc formu, která nedělá z lidí ani hlupáky, ani stádo nechající sebou vláčet na vlnách "líbivosti", kýče a nuceného hloupého humoru.
Za druhé - těch možností jak přistupovat k reklamě, jako k jedné z cest propagace je mnoho a mně osobně je velmi blízký způsob vyjadřování a komunikace se zákazníkem právě pivovar Bernard. A to pro originální, vtipnou a specificky svou formu. Navíc formu, která nedělá z lidí ani hlupáky, ani stádo nechající sebou vláčet na vlnách "líbivosti", kýče a nuceného hloupého humoru.
Dle mého názoru se prodej značky piva reklamou dá rozdělit dvěma způsoby- 1.vybudováním si klientely masivní reklamou, 2.vybudováním si klientely stálou vysokou kvalitou a slovní reklamou mezi konzumenty. První varianta znamená masivní reklamní kampaň a neustále udržovací kampaně, protože stádo, které dá na reklamu, může zítra dát na reklamu jiné značky. Druhá varianta je dlouhodobá- příklad Svijany, jejich pivo před dejme tomu osmi lety nasadilo vysokou laťku okolo komína, co se týče kvality. Pivovar se postupně rozjížděl a tempo zvyšování poptávky odpovídalo i možnostem pivovaru na obnovu a růst. Několik let mě oslovovali známý z celé republiky co že piju za pivo a já jim odpovídal Svijany. To před čtyřmi lety téměř nikdo kromě region neznal. Jak pivovar postupně rostl, víc se o něm mluvilo víc se našlo vzdálených hospodských, kteří Svijany chtěli. Téměř bez reklamy vstoupily i do Tesca jako prvního řetězce. A pivovar začal neúměrně navyšovat výstav a přišel úpadek kvality. Ale jak dlouho trvalo rozrůstání se bez reklamy do celé republiky tak podobná setrvačnost asi bude i v úbytku. "vždyť s nám již před pěti lety řikal že to je super pivo, a asi je dobrý když je už skoro všude". Pivovar si vybudoval jméno na tom, že jejich jedenáctka je o korunu levnější než výčepní G, ale lepší. To stále platí, ale jen kvuli tragickému G- lepší by však bylo i na úkor lehkého zdražení zachovat kvalitu. Při kapacitě varny nejde dál navyšovat výrobu bez úsporných metod.
Bernard, který měl zezačátku taky způsob vybudování si jména kvalitou a podpořené lehce šokujicí reklamou se stal premiovým pivem sehnatelným po celé ČR, ale díky prémiové ceně, má nijak extrémě se nenavyšující výstav a kvalita se relativně nemění. Jejich způsob reklamy sice taky potřebuje neustále oživování, jako u reklamy masivní kamarádské. Natočit šokujicí reklamu můžu s přeháňkou udělat i mobilním telefonem, ale minutový příběh na pardála a nebo G, lži o surovinách Kr, to bude trvat extra týmu týden s obrovský castingem. Já Bernardímu postupu marketingu plně fandím, pro jejich příjemnou kombinaci reklamy a budování jména stálou kvalitou, a novátorským přístupům (nebo se vracením do minulosti-patentní uzávěrm dřevěné bedny).
Bernard, který měl zezačátku taky způsob vybudování si jména kvalitou a podpořené lehce šokujicí reklamou se stal premiovým pivem sehnatelným po celé ČR, ale díky prémiové ceně, má nijak extrémě se nenavyšující výstav a kvalita se relativně nemění. Jejich způsob reklamy sice taky potřebuje neustále oživování, jako u reklamy masivní kamarádské. Natočit šokujicí reklamu můžu s přeháňkou udělat i mobilním telefonem, ale minutový příběh na pardála a nebo G, lži o surovinách Kr, to bude trvat extra týmu týden s obrovský castingem. Já Bernardímu postupu marketingu plně fandím, pro jejich příjemnou kombinaci reklamy a budování jména stálou kvalitou, a novátorským přístupům (nebo se vracením do minulosti-patentní uzávěrm dřevěné bedny).
ahojte , ten Roman má ozaj pravdu, Bernard je určite stokrát lepší než nejaký Pardál.
reklama ?????????????? nekomentujem, ak pozeráte na slovenské programy, tak tam je reklama na Zlatého Bažanta, iba sa zasmejem,už to nie je tak dobré pivo
reklama ?????????????? nekomentujem, ak pozeráte na slovenské programy, tak tam je reklama na Zlatého Bažanta, iba sa zasmejem,už to nie je tak dobré pivo
to: Albi: Ty jsi misionářem Budějovického pivovaru? To že ta reklama dostala ocenění, ještě neznamená, že je také tak vnímána veřejností. Ta reklama byla bez diskuse nejubožejší reklama za posledních dvacet let.
U mně osobně si to Budvar touto reklamou a novým "pivem" definitivně rozházel.
Reklama pro tupce, cílená na skupinu chlemtačů vodového piva. Jejím konkurentem je reklama na G s přihlouplými zoufalci, chladícími si pivo v telém moři...
Co se týká reklam od Bernarda, tak jednoznačně jsou dobré, viditelné, vtipné a díky tomu osloví.
U mně osobně si to Budvar touto reklamou a novým "pivem" definitivně rozházel.
Reklama pro tupce, cílená na skupinu chlemtačů vodového piva. Jejím konkurentem je reklama na G s přihlouplými zoufalci, chladícími si pivo v telém moři...
Co se týká reklam od Bernarda, tak jednoznačně jsou dobré, viditelné, vtipné a díky tomu osloví.
Jo jo, Vlastni cestou, to je hezky slogan:)
A oni opravdu vlastni cestou jdou. Od patentnich lahvi, pres drevene basy atd...i v komunikaci s medii. Ne nahodou jsou dlouhodobe jediny z mensich pivovaru, ktery u novinaru boduje...
A oni opravdu vlastni cestou jdou. Od patentnich lahvi, pres drevene basy atd...i v komunikaci s medii. Ne nahodou jsou dlouhodobe jediny z mensich pivovaru, ktery u novinaru boduje...
Jasně, Bernardovi nelze reklamní originalitu upřít. Nápaditou pivní reklamu ale umí třeba i Budějovický Budvar, který si teď odnesl za spot na pivo Pardál (v kategorii Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje) „stříbrnou “ z mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple v Moskvě. Mimochodem v konkurenci 1500 reklamních spotů ze třiceti zemí. Oceněná „pardálí“ reklama je k vidění na webu Pardal.cz. Je to ta, jak se pijáci jednoho dne sjeli do Budějc, aby tam ladili pivo - a manželky na ně doma čekají :) Musím říct, že nezkrácená verze, která je tady k vidění, se mi líbí ještě víc než kratší varianta známá z českých televizí.
Vyhledávání