Dle mého názoru se prodej značky piva reklamou dá rozdělit dvěma způsoby- 1.vybudováním si klientely masivní reklamou, 2.vybudováním si klientely stálou vysokou kvalitou a slovní reklamou mezi konzumenty. První varianta znamená masivní reklamní kampaň a neustále udržovací kampaně, protože stádo, které dá na reklamu, může zítra dát na reklamu jiné značky. Druhá varianta je dlouhodobá- příklad Svijany, jejich pivo před dejme tomu osmi lety nasadilo vysokou laťku okolo komína, co se týče kvality. Pivovar se postupně rozjížděl a tempo zvyšování poptávky odpovídalo i možnostem pivovaru na obnovu a růst. Několik let mě oslovovali známý z celé republiky co že piju za pivo a já jim odpovídal Svijany. To před čtyřmi lety téměř nikdo kromě region neznal. Jak pivovar postupně rostl, víc se o něm mluvilo víc se našlo vzdálených hospodských, kteří Svijany chtěli. Téměř bez reklamy vstoupily i do Tesca jako prvního řetězce. A pivovar začal neúměrně navyšovat výstav a přišel úpadek kvality. Ale jak dlouho trvalo rozrůstání se bez reklamy do celé republiky tak podobná setrvačnost asi bude i v úbytku. "vždyť s nám již před pěti lety řikal že to je super pivo, a asi je dobrý když je už skoro všude". Pivovar si vybudoval jméno na tom, že jejich jedenáctka je o korunu levnější než výčepní G, ale lepší. To stále platí, ale jen kvuli tragickému G- lepší by však bylo i na úkor lehkého zdražení zachovat kvalitu. Při kapacitě varny nejde dál navyšovat výrobu bez úsporných metod.
Bernard, který měl zezačátku taky způsob vybudování si jména kvalitou a podpořené lehce šokujicí reklamou se stal premiovým pivem sehnatelným po celé ČR, ale díky prémiové ceně, má nijak extrémě se nenavyšující výstav a kvalita se relativně nemění. Jejich způsob reklamy sice taky potřebuje neustále oživování, jako u reklamy masivní kamarádské. Natočit šokujicí reklamu můžu s přeháňkou udělat i mobilním telefonem, ale minutový příběh na pardála a nebo G, lži o surovinách Kr, to bude trvat extra týmu týden s obrovský castingem. Já Bernardímu postupu marketingu plně fandím, pro jejich příjemnou kombinaci reklamy a budování jména stálou kvalitou, a novátorským přístupům (nebo se vracením do minulosti-patentní uzávěrm dřevěné bedny).
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Bernard, který měl zezačátku taky způsob vybudování si jména kvalitou a podpořené lehce šokujicí reklamou se stal premiovým pivem sehnatelným po celé ČR, ale díky prémiové ceně, má nijak extrémě se nenavyšující výstav a kvalita se relativně nemění. Jejich způsob reklamy sice taky potřebuje neustále oživování, jako u reklamy masivní kamarádské. Natočit šokujicí reklamu můžu s přeháňkou udělat i mobilním telefonem, ale minutový příběh na pardála a nebo G, lži o surovinách Kr, to bude trvat extra týmu týden s obrovský castingem. Já Bernardímu postupu marketingu plně fandím, pro jejich příjemnou kombinaci reklamy a budování jména stálou kvalitou, a novátorským přístupům (nebo se vracením do minulosti-patentní uzávěrm dřevěné bedny).