Komentáře
článku: Bernard a ti druzí
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Jasně, Bernardovi nelze reklamní originalitu upřít. Nápaditou pivní reklamu ale umí třeba i Budějovický Budvar, který si teď odnesl za spot na pivo Pardál (v kategorii Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje) „stříbrnou “ z mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple v Moskvě. Mimochodem v konkurenci 1500 reklamních spotů ze třiceti zemí. Oceněná „pardálí“ reklama je k vidění na webu Pardal.cz. Je to ta, jak se pijáci jednoho dne sjeli do Budějc, aby tam ladili pivo - a manželky na ně doma čekají :) Musím říct, že nezkrácená verze, která je tady k vidění, se mi líbí ještě víc než kratší varianta známá z českých televizí.
to: Albi: Ty jsi misionářem Budějovického pivovaru? To že ta reklama dostala ocenění, ještě neznamená, že je také tak vnímána veřejností. Ta reklama byla bez diskuse nejubožejší reklama za posledních dvacet let.
U mně osobně si to Budvar touto reklamou a novým "pivem" definitivně rozházel.
Reklama pro tupce, cílená na skupinu chlemtačů vodového piva. Jejím konkurentem je reklama na G s přihlouplými zoufalci, chladícími si pivo v telém moři...
Co se týká reklam od Bernarda, tak jednoznačně jsou dobré, viditelné, vtipné a díky tomu osloví.
U mně osobně si to Budvar touto reklamou a novým "pivem" definitivně rozházel.
Reklama pro tupce, cílená na skupinu chlemtačů vodového piva. Jejím konkurentem je reklama na G s přihlouplými zoufalci, chladícími si pivo v telém moři...
Co se týká reklam od Bernarda, tak jednoznačně jsou dobré, viditelné, vtipné a díky tomu osloví.
Vyhledávání