U Holby si troufám tvrdit, že většinu výstavu stále tvoří velice kvalitní piva, tj. vlajkový Šerák a Premium, i když ti "light" pravda dosahují nemalé úrovně. Na druhou stranu, ale superlevný Ambrosius, který většina pivařů-fajnšmekrů (i na našem webu) považuje pouze a jen za super levné pivo, musí být přeci extra kvalitní, když v Táboře obdržel zlatou pivní pečeť v kategorii ležáků, a to už je co říct...:-).
Jinak souhlas s tím, že měřit úspěšnost pivovaru velikostí výstavu není úplně objektivní. Důležitý je zisk, marže, poněvadž kolik toho pivovaru zbyde, může dál do sebe a to buď do technologií či marketingu pak investovat. Je ale také pravda, že je pořád pro pivovar lepší, když zařízení vyrábí, i když super laciné pivo, než aby technologie byla mimo provoz, poněvadž pojem "odpisy" je pro něj také dost důležitý. Alespoň z ekonomického hlediska. A jsme zas u těch peněz.
Co se ještě týká zmíněného Platanu, výroba jeho originálního piva je sice oproti produkci piv pro Prazdroj a diskonty v menšině, ale jedná se o velmi kvalitní pivo. Právě díky kooperací s Prazdrojem, se Platan stal "bohatým pivovarem". To není má domněnka, to mám ze zasvěcených kruhů, a jsme zas u peněz...
Ad "chlemtání". I když v Belgii se podílí na spotřebě ležáky 70%, pořád je potřeba se ptát o jaké ležáky se jedná. Ono není ležák jako Ležák.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jinak souhlas s tím, že měřit úspěšnost pivovaru velikostí výstavu není úplně objektivní. Důležitý je zisk, marže, poněvadž kolik toho pivovaru zbyde, může dál do sebe a to buď do technologií či marketingu pak investovat. Je ale také pravda, že je pořád pro pivovar lepší, když zařízení vyrábí, i když super laciné pivo, než aby technologie byla mimo provoz, poněvadž pojem "odpisy" je pro něj také dost důležitý. Alespoň z ekonomického hlediska. A jsme zas u těch peněz.
Co se ještě týká zmíněného Platanu, výroba jeho originálního piva je sice oproti produkci piv pro Prazdroj a diskonty v menšině, ale jedná se o velmi kvalitní pivo. Právě díky kooperací s Prazdrojem, se Platan stal "bohatým pivovarem". To není má domněnka, to mám ze zasvěcených kruhů, a jsme zas u peněz...
Ad "chlemtání". I když v Belgii se podílí na spotřebě ležáky 70%, pořád je potřeba se ptát o jaké ležáky se jedná. Ono není ležák jako Ležák.