Ale má to i vady.
Kritika jedné značky upozorňuje jen na jednu oblast republiky. Konzument neznalý věci bude spíše než Kozla za europivo považovat Prazdroj, ten je přeci také z Plzně jako G.
Ještě nešťastnější je nacionalistický tón. "Jiní" si podle sloganu nezaslouží nic jiného než europivo, ale MY JSME ČEŠI !!! Bavoráci, Belgičané, Litevci a další barbaři ať si chlastají ty svoje eurobiery.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Kritika jedné značky upozorňuje jen na jednu oblast republiky. Konzument neznalý věci bude spíše než Kozla za europivo považovat Prazdroj, ten je přeci také z Plzně jako G.
Ještě nešťastnější je nacionalistický tón. "Jiní" si podle sloganu nezaslouží nic jiného než europivo, ale MY JSME ČEŠI !!! Bavoráci, Belgičané, Litevci a další barbaři ať si chlastají ty svoje eurobiery.