Myslím si, že je velice dobře, že se tu objevil názor pana Kvapila. Když jsem před časem studoval Marketing velice se mi líbil výrok v jedné z knih, kde bylo řečeno toto: "zákazník je v podstatě tupec kterému je třeba vysvětlit, co si má koupit". Tím se v žádném případě nechci pana Kvapila dotknout, protože sám také někdy podléhám reklamním lákadlům, ale v případě piva dávám přednost skutečné kvalitě, která je díky tradičnímu vaření piva dodržována právě v malých pivovarech. Plzeňský pivovar byl sice založen v roce 1869, ale od té doby se v pivovaru změnilo téměř vše. Protože malé pivovary nemají takové prostředky k plošnému masírování kupujících jako nadnárodní společnosti, je tedy na nás aby jsme se jich zastávali a trpělivě přesvědčovali takové lidi, jako je právě pan Karel.
Uvedu svoji zkušenost s názory na značky piva: Pokud je někdy možnost dodat na nějakou párty sud piva, vždy se snažím dodat nějakou regionální značku. Samozřejmě sleduji, jak pivo chutná a kolik se ho vypije. Pokud je někde G., zpravidla se pivo pije méně a v podstatě pivo nikdo nechválí. V případě piva z regionálního pivovaru naopak většina pivo velice chválí a také se ho vypije mnohem více. Pravdou ovšem je, že přesvědčit účastníky nějaké akce dá někdy zabrat:-)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Uvedu svoji zkušenost s názory na značky piva: Pokud je někdy možnost dodat na nějakou párty sud piva, vždy se snažím dodat nějakou regionální značku. Samozřejmě sleduji, jak pivo chutná a kolik se ho vypije. Pokud je někde G., zpravidla se pivo pije méně a v podstatě pivo nikdo nechválí. V případě piva z regionálního pivovaru naopak většina pivo velice chválí a také se ho vypije mnohem více. Pravdou ovšem je, že přesvědčit účastníky nějaké akce dá někdy zabrat:-)