Komentáře
článku: Kam kráčíš, české pivovarnictví? II.
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Svět médií tedy i internetu je dnes takový, že se v něm používá nadsázka, pro profesionály, kteří se snaží věci definovat podle exaktních měření to může znamenat vstup do jiné reality, než je realita laboratoří. Tisk nedávno tento problém řešil v souvislosti s označením grosstapo. Historici byli zděšeni. Jde o krutou nadsázku, ale voliči tento jednoduchý vzkaz ODS přijali. Jestli by byli vůbec ochotni studovat vědecky přesnou analýzu poměrů na jednom ministerstvu pochybuji. To není nic proti vědeckým analýzám pro vaření piva jsou jistě potřeba a je škoda, že nemohu podotkout, že to myslím upřímně, neboť tomuto slovu se bohužel budeme raději vyhýbat. Mně jako konzumenta europivo odpuzuje a mám-li stručně definovat proč, tak právě emoce spojené s odpudivost vkládám i do nadsázky. Toto hanlivé označení je svým způsobem jedna z posledních obran, která zbývá. Pro europiva prostě nemám lepší nadsázku než bezpohlavní a protože bezpohlavnost začala být rysem i výše uvedených českých piv řadím je jako konzument do stejné kategorie i přes vaše upozornění, že se liší barvou i hořkostí. Nemyslím, že si nedokážete představit, co se skrývá za pojmem bezpohlavní, když budeme hovořit o eurobeeru.
Vyhledávání