Komentáře
článku: A co takhle dát si radler, čeští pivaři?
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
Jsem velmi rád za reakce, konečně zase probíhá nějaká bouřlivější diskuse. Ale mám tak trochu pocit, že se jedná o nepochopení smyslu textu. Smyslem článku na téma radler nebyla propagace tohoto nápoje a jemu podobných na úkor klasického českého piva a českých pivařů. Spíše mně šlo o to, že na našem pivním trhu existuje určitý nevyplněný prostor, místečko, které by mohly vyplnit tyto typy nápojů. A je určitě škoda, že se nicmoc takového u nás nevyrábí...Cílovou skupinou pro radler nejsou a nikdy nebudou klasičtí čeští pivaři, ale třeba ženská část populace a mladí co rádi experimentují a zkoušejí. Pro takové typy zákazníků je radler určen především. V tomto úhlu pohledu je to potřeba vidět. A určitě není nápoj zvaný radler určen k celovečernímu posezení "u piva". Ten se hodí k úplně jiným příležitostem a místům a ne do klasické hospody či "na bečku"...Myšlenka na napsání tohoto článku vznikla na základě mojí osobní a velmi kladné zkušenosti s tímto pivním mixem. A vězte, že v restauraci, která je součástí aquaparku v Laa, kde jsem tento nápoj zkusil a v níž jsem seděl cca hodinku, si dalo radler velké množství mladých lidí. A většina jich byla z Česka. Takže až tak špatné s radlerem ze strany českých konzumentů to asi nebude. Některé reakce na můj text (např. ze strany sládek CZ) ve mně vyvolávají pocit, že dotyčný či dotyční porovnávají a srovnávají radler s klasickým pivem a to prostě nejde....Je to přece úplně něco jiného. I já jsem velkým příznivcem klasického piva, ale proč nezkusit i něco jiného. Třeba pro získání zkušenosti a pak už závisí na nápoji XY zda to ještě někdy zkusím nebo holt už nikdy více. A co se týká výroby radleru ze strany českých pivovarů, pak si myslím že to není vůbec od věci vzhledem k popularitě těchto typu nápojů v zahraničí a možnému rozšíření obchodních aktivit a tudíž z toho vyplývajícího zisku a vyplnění výrobních kapacit. S pozdravem a ať žije poctivě vařené české pivo!
Vyhledávání