Názor hodně levné pivo - špatné pivo má svoji logiku. Jen bůh a sládek vědí z čeho se ony "klasici" vyrábějí. I já "lahváče" (není to tak dávno, co jsme měli na trhu ještě větší hrůzu - AHOJ) automaticky přehlížím. Ovšem na druhou stranu znám české malé pivovary a jejich piva.
Věřím, že může tak levná 12 u jisté skupiny konzumentů piva vyvolat jisté pochybnosti. Otázkou je u které skupiny. Je to možná odvážlivé tvrzení, ale já si myslím, že u malé. A proč?
Začnu u těch alkoholiků. Ti po tak levné 12 určitě sáhnou. Teda pokud těm chytřejším nedojde, že padnou pod stůl o něco dříve.
Další skupinou, a bohužel malou, jsou konzumenti piva, kteří rádi zkoumají nové. A pokud ještě neznají Malý Rohozec sáhnou po něm. Pokud ho znají jsou dvě možnosti. Chutná - koupí, nechutná - nekoupí, ale cena toto rozhodnutí rozhodně neovlivní (jednoznačně patřím k té co chutná - a hodně).
Pak je tu skupina, co dělá z gigantů giganty. Konzumenti piva co se rádi nechávají vodit od nikam nikam. Co si v pondělí nechají naservírovat NEMOCNICI a ... a v reklamním bloku naše nej europivo (a také ho tahají z lednic) a poté při stejném europivu dalších 6 dnů v hospodě pomlouvají Blažeje a schvalují jak je Machovec vyčůraný. No a tato početně velká skupina z naprosto nepochopitelného principu si při pohledu na onu 12 pomyslí něco o s...
Další skupinou, a nejspíš také ne malou, jsou konzumenti piva, co jim prostě značky našich gigantů chutnají. Nakonec, špatné pivo to není. Sice je nechápu, ale uznávám.
A teď je otázka, kdo zbývá. Snad konzumenti piva co z nějakých důvodů pivo pijí, ale jinak se o něj moc nezajímají. Znají ty giganty, vědí z novin, že máme okolo 50 pivovarů (průmyslových), chvíli si pamatují, že v Ústí hořelo v pivovaru (naštěstí málo) a při pohledu na naší 12 se některým vybaví malá zpráva o konkurzu nějakého pivovaru v Malém Rohozci. Ti co si vzpomenou po 12 sáhnou. Přece než to zkrachuje, ochutnám to.
A ti co si nevzpomenou jdou dál! Kolik jich asi bude?
Druhá otázka je, proč se pivovar Malý Rohozec pouští do prodeje 12 za takovou cenu. I já si myslím, že tak výborná, i když ne moc známá, 12 si zasluhuje lepší cenu. Snad je možným důvodem snaha co nejvíce vystavit, aby se aspoň vrátily náklady. Těžko odhadovat, nejsem žádný ekonom.
Jeden z dalších nemoderních pivařů Petr Sitař
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Věřím, že může tak levná 12 u jisté skupiny konzumentů piva vyvolat jisté pochybnosti. Otázkou je u které skupiny. Je to možná odvážlivé tvrzení, ale já si myslím, že u malé. A proč?
Začnu u těch alkoholiků. Ti po tak levné 12 určitě sáhnou. Teda pokud těm chytřejším nedojde, že padnou pod stůl o něco dříve.
Další skupinou, a bohužel malou, jsou konzumenti piva, kteří rádi zkoumají nové. A pokud ještě neznají Malý Rohozec sáhnou po něm. Pokud ho znají jsou dvě možnosti. Chutná - koupí, nechutná - nekoupí, ale cena toto rozhodnutí rozhodně neovlivní (jednoznačně patřím k té co chutná - a hodně).
Pak je tu skupina, co dělá z gigantů giganty. Konzumenti piva co se rádi nechávají vodit od nikam nikam. Co si v pondělí nechají naservírovat NEMOCNICI a ... a v reklamním bloku naše nej europivo (a také ho tahají z lednic) a poté při stejném europivu dalších 6 dnů v hospodě pomlouvají Blažeje a schvalují jak je Machovec vyčůraný. No a tato početně velká skupina z naprosto nepochopitelného principu si při pohledu na onu 12 pomyslí něco o s...
Další skupinou, a nejspíš také ne malou, jsou konzumenti piva, co jim prostě značky našich gigantů chutnají. Nakonec, špatné pivo to není. Sice je nechápu, ale uznávám.
A teď je otázka, kdo zbývá. Snad konzumenti piva co z nějakých důvodů pivo pijí, ale jinak se o něj moc nezajímají. Znají ty giganty, vědí z novin, že máme okolo 50 pivovarů (průmyslových), chvíli si pamatují, že v Ústí hořelo v pivovaru (naštěstí málo) a při pohledu na naší 12 se některým vybaví malá zpráva o konkurzu nějakého pivovaru v Malém Rohozci. Ti co si vzpomenou po 12 sáhnou. Přece než to zkrachuje, ochutnám to.
A ti co si nevzpomenou jdou dál! Kolik jich asi bude?
Druhá otázka je, proč se pivovar Malý Rohozec pouští do prodeje 12 za takovou cenu. I já si myslím, že tak výborná, i když ne moc známá, 12 si zasluhuje lepší cenu. Snad je možným důvodem snaha co nejvíce vystavit, aby se aspoň vrátily náklady. Těžko odhadovat, nejsem žádný ekonom.
Jeden z dalších nemoderních pivařů Petr Sitař