úvod
homepage

Komentáře

článku: Svěží vítr z Krušovic

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Marketing Heinekenu se činí , (Petr Vácha, 26.04.2010 16:22) celé vlákno | reagovat
hm....zdá se, že se zúčastnění pánové i "pánové" stali spolupracovníky marketingového oddělení společnosti Heineken ČR.

A tak mi při vzpomínce na pivovar ve Znojmě, sladovnu ve Velkém Březně, sladovnu v Lounech, pivovar v Kutné Hoře a pivovar v Lounech dovolte, pánové, otázku: čím je taková spolupráce motivovaná? a pak vy "pánové": jak je taková spolupráce honorovaná?
Re: Marketing Heinekenu se činí , (Honza Kočka, 26.04.2010 18:35) celé vlákno | reagovat
Ted nevim, ke kterym panum se mam priradit:)

Motivace? Byli jsme pozvani, jak je z fotek patrne, z pivnich webu, sberatelu, SPP na ochutnavku nove desitky do Krusovic. Clanek vychazi ze dojmu one degustace.

Honorovana? Svoz z Prahy ci bydliste, vecere, degustace, prohlidka, multipack domu. Hotovost jsme neobdrzeli, za svetpiva.cz muzu rict, ze ani prislib reklamy.
Re: Marketing Heinekenu se činí , (Jiří Kaňa, 26.04.2010 19:24) celé vlákno | reagovat
Jaký má být rozdíl mezi pánem a pánem v uvozovkách? Já jen, abych věděl, kam se mám řadit a proč :-)

Já jakožto novopečený spolupracovník marketingového oddělní Heinekenu slibuji, že již brzy napíšu další článek, ve kterém bude pozitivní zmínka o krušovickém pivu.

Ale vážně. To se nesmí psát o tom, že se z téměř nepitelných Krušovic jejich nový majitel pokusil docela úspěšně udělat něco pitelnějšího a českým chuťovým buňkám bližšího? Nebo to máme brát čistě ideologicky aneb o heinekenu jen špatně?

Hele, Petře, až bude Svět piva fungovat čistě profesionálně, Martin Jarošek bude vedoucím rubriky minipivovarů a já vedoucím rubriky chujovin a Honza nás bude honorovat řekněme lehce nadprůměrnou mzdou, pak předpokládám, že se budeme řídit nějakým profesním kodexem a od Krušovic nebo od Opata si pod hrozbou ztráty důvěryhodnosti nevezmeme ani ologovanou propisku. Zatím se ale řídíme jenom svědomím a to já mám čistý.
Re: Re: Marketing Heinekenu se činí , (Petr Vácha, 27.04.2010 14:56) celé vlákno | reagovat
Vy jste mě pánové (ve Vašem případě nikoliv "pánové") zřejmě správně nepochopili. Měl jsem na mysli, že Vás marketingové oddělení Heinekenu prostě využilo (a snad i zneužilo) ke zlepšení mediálního obrazu společnosti logicky hodně pošramoceného nedávnými "optimalizacemi výroby". A Vy jste se - bohužel - nechali......

V případě natolik zavrženíhodný party, jakou je Heineken ČR platí podle mého názoru totéž co v politice o komouších. Nemluví se s nima! (A už vůbec by se o nich neměl psát tak oslavnej článek, kterého se dopustil "pan" autor).
Re: Re: Re: Marketing Heinekenu se činí , (felčar, 27.04.2010 23:55) celé vlákno | reagovat
Po pravdě řečeno jsem tak trochu překvapen, že se neobjevila alespoň tisková zpráva, že jsme si pochutnávali na dobrých Krušovicích.
Petře, ale ještě trochu vážněji. S kým vším se ještě nemluví? S Plzní určitě ne, se Staropramenem taky zřejmě ne a se zbytkem už ano?
Článek poukazoval na to, že většina nových produktů z Krušovic, které se snad na pultech objeví v květnu, chutnají diametrálně odlišně než to, co Krušovice předvádějí doteď. To, co jsme chutnali, je dosti podobné tomu, na co si vzpomínám z první poloviny 90. let. Využitý či zneužitý Heinekenem si vůbec nepřipadám. Tečka.
A zavírání pivovarů u nás ti tři, co se nám věnovali (Daněk, Kosmák, Koucký), vůbec neovlivňují. A nápad provést tuhle akci to byl evidentně z jejich hlav, nikoliv z marketingu apod.
Re: Re: Re: Marketing Heinekenu se činí , (Honza Kočka, 28.04.2010 09:38) celé vlákno | reagovat
jo jo,s komunistama se nemluvi. Ale kdyby chteli rict, ze to driv delali blbe, mozna by je lidi aspon poslouchali.

Heineken.cz/Krusovice to sice rekl jen nam, ze driv, vlastne to teprve ted konci, delali spatne, navic se odkazovali na predchozi firmu, ktera s nima nemo nic co do cineni, ale aspon neco. Jestlije to novy zacatek, netusim.

A ano, na primou otazku kdy a ktery ustecky pivovar zavrou, neodpovedeli...
Re: Re: Re: Marketing Heinekenu se činí , (Martin Jarošek, 28.04.2010 13:02) celé vlákno | reagovat
Článek jsem napsal ve snaze o objektivnější popis současného dění v Krušovicích, které se geograficky stále rozkládají na území ČR a vaří poměrně dost piva. Žádný úplatek jsme neobdrželi a se žádným holandským velkopodnikatelem jsme se nesetkali (Houd je bek, klotzak!)Stejně jsem byl v minulosti pozván i do jiných, malých a středních pivovarů. Když mi pivo nechutná, tak ho nechválím, přestože mne 2 hodiny iniciativně přesvědčuje generální ředitel, že se mýlím a že Radegast či PU je naprosto stejně kvalitní jako před 25 lety. S komunisty se rovněž nebavím a z osobní zkušenosti vím, že to byli dogmatici a demagogové. I dnes by díky svým postojům do jejich řad mohl vstoupit kdejaký, prozatím nezařazený soudruh.
Vyhledávání