úvod
homepage

Komentáře

článku: Svěží vítr z Krušovic

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Re: Marketing Heinekenu se činí , (Jiří Kaňa, 26.04.2010 19:24) celé vlákno | reagovat
Jaký má být rozdíl mezi pánem a pánem v uvozovkách? Já jen, abych věděl, kam se mám řadit a proč :-)

Já jakožto novopečený spolupracovník marketingového oddělní Heinekenu slibuji, že již brzy napíšu další článek, ve kterém bude pozitivní zmínka o krušovickém pivu.

Ale vážně. To se nesmí psát o tom, že se z téměř nepitelných Krušovic jejich nový majitel pokusil docela úspěšně udělat něco pitelnějšího a českým chuťovým buňkám bližšího? Nebo to máme brát čistě ideologicky aneb o heinekenu jen špatně?

Hele, Petře, až bude Svět piva fungovat čistě profesionálně, Martin Jarošek bude vedoucím rubriky minipivovarů a já vedoucím rubriky chujovin a Honza nás bude honorovat řekněme lehce nadprůměrnou mzdou, pak předpokládám, že se budeme řídit nějakým profesním kodexem a od Krušovic nebo od Opata si pod hrozbou ztráty důvěryhodnosti nevezmeme ani ologovanou propisku. Zatím se ale řídíme jenom svědomím a to já mám čistý.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání