úvod
homepage

Komentáře

článku: Pivní zarputilec. Tož tak...

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Ad BON - každou akci jsme vymetli, (Marek Kamlar, 26.05.2009 17:56) celé vlákno | reagovat
S tímto souhlasím, neb BONa bylo za Romanova úřadování skutečně vidět. Tedy alespoň na cca dvou ročnících olomouckého pivního festivalu - jednou s Romanem, podruhé už myslím bez něj - ano. Už proto mi však nejde na rozum, proč je Romanovi lidmi z BONu vytýkána jeho neschopnost, kvůli níž prý musel z BONa nakonec odejít. Že prý nedokázal za celou dobu svého působení sehnat BONu jediného zajímavého odběratele či hospodu. To mi vážně nějak nejde do hlavy. Nechtěl byste nám to, Romane, nějak vysvětlit? Pokud jste vázán ke svým zaměstnavatelům stále nějakou mlčenlivostí, tak to samozřejmě pochopím, ale jste-li pomlouván tak nějak na "každém" kroku, asi by to bylo vážně žádoucí.
Re: Ad BON - každou akci jsme vymetli, (Roman Holoubek, 27.05.2009 09:10) celé vlákno | reagovat
Jak jen ve stručnosti odpovědět na mé působení v BONu a na současné pomluvy od sládka?

1) Když jsem začal spolupracovat s BONem, tak se v té době stahoval z BONVER heren a zbývalo mu cca 6-7 odběratelů. Když jsem odcházel tak měl (a na stránkách www.pivobon.cz, které od doby mého odchodu nikdo neaktualizoval, je doposud vidět stav z konce léta 2007) 15 míst s odběrem. Navrhl jsem koncept vlastních pivnic a našel první místo v Olomouci. K dalšímu růstu značkových pivnic nedošlo vlivem investic jiným směrem. Dlouho jsem hledal cestu do Prahy, v době mého odchodu jsem takové místo zajistil a úspěšně byl na Vinohradech BON nabízen. Mimo pravidelné odběratele jsem také začal s distribucí na „čtvrté pípy“.

2) Když jsem začínal, tak BON nechtěl téměř nikdo pít díky negativní zkušenosti, kdy se občas zákazníkům nabízelo zkyslé pivo, či pivo s vadou. Bylo to tak do doby, než zaučil sládka renomovaný odborník z Plzně a od té doby majitel dbal přísně na to, aby sládek ani píď neuhnul od nastaveného mechanizmu. Což sebou zase přinášelo jiné problémy.

3) Abych přesvědčil zákazníky, že BON už je jiné pivo (v Ostravě kvůli tomu požadoval hostinský změnu názvu, protože BON byl pro tehdejší zákazníky synonymem pro samos…r), začal jsem s už kvalitním pivem jezdit na degustační soutěže. Výsledek? Za dva roky 7 medailí z 5-ti soutěží.

4) Začali jsme na můj podnět jezdit nejen na olomoucký pivní festival, ale i do Trutnova, Budějic, Žatce, … Vybudoval jsem webové stránky, udělal veškerý marketing a začal s aktivní propagací. Nic takového doposud v BONu nebylo.

5) Když jsem začal, vyráběl BON jen světlou 10 a 12. Nastínil jsem charakter nového piva a přesvědčil jsem majitele, abychom rozšířili sortiment. Vznikl tak tmavý speciál se 14,2% EPM. Postupně jsme začali sezónně dělat polotmavé speciály. Na závěr jsem požádal Frantu Richtera, aby pro nás připravil pšenici, kterou také u nás navařil. Mimochodem s Frantou se znám už od doby jeho novodobých počátků v ČR a seznámil jej s majitelem BONu. Výsledek spolupráce, která z toho vzešla, uvidíte
pravděpodobně na podzim tohoto roku.

6) Můj odchod byl mým odchodem. Tehdy jsem prohlašoval, buď já, nebo sládek. Nakonec jsem podal majiteli výpověď. Podotýkám, že majitel byl z mé výpovědi překvapen, ale nechci zde ventilovat všechny důvody, proč jsem se rozhodl odejít.

Na závěr podotýkám, že BON je pořád mou srdeční záležitostí a mám-li příležitost, rád si pivo ze Zašové vychutnám.
Re: Re: Ad BON - každou akci jsme vymetli, (Marek Kamlar, 27.05.2009 15:26) celé vlákno | reagovat
Díky za vysvětlení, Romane. Až vás bude sládek z BONa zase někde pomlouvat, budu aspoň vědět, co mu na to mám říct. :-)

Jinak na produkt spolupráce Richtera s BONem -tedy Jihoměšťana - se taky moc těším. Konečně bude mít jižní město svoje pivo a nejen pouhou značku.
Vyhledávání