Re: Re: Diletanství nebo reklama?,
(Petr Ž., 11.04.2009 11:05)
celé vlákno | reagovat
S hrůzou se dívám na mladou generaci, tzv. "lidí co se zajímají o pivovarnictví".
Jestli jste jedním z nich, tak je mi líto všech, co v budoucnu budou muset pít pivo. Zatímco v EU a USA se mladá generace pivovarníků, homebrewářů a pivních nadšenců, snaží vařit tradičním způsobem, za použití těch nejšpičkovějších surovin, všechny možné druhy piva a navíc i nové vymýšlet (např Dog Fish začal vařit vynikající nový styl India Brownn Ale - extra chmelené Brown Ale,mix IPA/Brown Ale), tak u nás nová generace propaguje patoky z nadnárodních chemiček. Nedovedu si představit, že by například mladí pivní nadšenci z USA propagovali Budweiser, Miller, Coors mladí belgičani Stellu Artois frantíci Kronenburg či Holanďani Heineken. Zní to velmi kuriózně :))
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jestli jste jedním z nich, tak je mi líto všech, co v budoucnu budou muset pít pivo. Zatímco v EU a USA se mladá generace pivovarníků, homebrewářů a pivních nadšenců, snaží vařit tradičním způsobem, za použití těch nejšpičkovějších surovin, všechny možné druhy piva a navíc i nové vymýšlet (např Dog Fish začal vařit vynikající nový styl India Brownn Ale - extra chmelené Brown Ale,mix IPA/Brown Ale), tak u nás nová generace propaguje patoky z nadnárodních chemiček. Nedovedu si představit, že by například mladí pivní nadšenci z USA propagovali Budweiser, Miller, Coors mladí belgičani Stellu Artois frantíci Kronenburg či Holanďani Heineken. Zní to velmi kuriózně :))