úvod
homepage

Komentáře

článku: Plzeňská chuťová halucinace

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Re: Diletanství nebo reklama?, (Petr, 10.04.2009 16:01) celé vlákno | reagovat
Nejsem z žádného oddělení, ani v žádném pivovaru ani restauraci nepracuji. Jsem student VŠE v Praze, bez stálého zaměstnání, se zálibou v pivovarnictví. Ve vašem příspěvku je jedna desinformace za druhou.
1, HGB zařízení vlastní spousta pivovarů, třeba Svijany, tedy K-Brewery 2, Ty granule z chmele nejsou nic jiného než dobře stlačený chmel, který si tak udrží lépe svojí kvalitu. To, že např. Budvar používá hlávkový je sice hezké, ale to že ho síří, aby ho tak zakonzervoval, to už možná nevíte. Objektivně jsou právě granule lepší a taková forma nejlépe zachovává kvalitu chmele. 3, Slad - V Plzni do sladovny přijíždí denně náklaďáky nasmlouvaných dodavatelů, okamžitě se dělá chemická analýza a pak se teprve ječmen přebere na sladovnu nebo ne. Je to bohatý pivovar a prodává pivo draho a má tak výhodnou pozici v přeplácení dodavatelů kvalitního výtěžného ječmene, což si většina pivovarů nemůže dovolit. 4, Varny mají měděné dno a přímý ohřev plamenem. Produkty, které vznikají při várce díky mědi, jsou pro chuť piva důležité. Co se týká hořkosti, nevím odkud máte informaci o 20 IBU. Objektivně je stále PU hořké pivo a přitom vyvážené. 5, PU samozřejmě Reinheitsgebot splňuje, takže nevím, co jste tím "navíc" myslel. 6, Omlouvám se za to uvedení EPM při HGB, přesnou hodnotu neznám. To byl příklad, že je rozdíl v tom, jak se HGB používá při výrobě G a při výrobě PU.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání