úvod
homepage

Komentáře

článku: Nové městské jedenáctky na trhu

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Nápady mají i jinde. Naštěstí, (Zubr, 13.02.2009 17:00) celé vlákno | reagovat
V Bernardu mají marketing zmáknutý. Ale že by byli ve všem o krok napřed? To si nemyslím. Jsou jen trochu jiní - menší, a proto pružnější. Prostě sví. Což je vidět i na jejich některých reklamách nebo firemním magazínu. Nicméně podobně vizionářsky se předloni zachoval Budvar, když s pivaři vymyslel svou další značku Pardál, která mu loni pomohla k 10ti procentnímu vylepšení domácího prodeje v době, kdy zdejší pivní trh oslaboval. Letos na to konto přišel Ostravar s fotbalovým Bazalem.
Prostě, jak řekl zakladatel Microsoftu Bill Gates: lepší než předvídat budoucnost, je vytvořit ji. A tohle umějí nejen v česko - belgickém Bernardu, státním Budvaru, ale i v některých dalších českých pivovarech. Naštěstí.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Vyhledávání