Vezmu poporade navrzena temata.
1) Chlazeni - teple pivo jsem nedostal uz dlouho, bohuzel se rozmaha cepovani podchlazenych piv. Je to chybou obsluhy? Nebo je to pozadavek restaurace, aby se nedobre pivo dalo pozrit?
2) Cisteni trubek. Jak casto cistit, aby zakaznik nepoznal zhorsenou kvalitu? Kolik procent hospod to dodrzuje? Zavisi frekvence cisteni na druhu a vyrobci piva? Predpokladam spravne, ze plzensky certifikat "za ciste trubky" vubec s cistotou trubek nesouvisi a dostane jej kazda hospoda?
3) Evidence piva. Nechava majitel obsluze v okradani zakazniku volnou ruku (do urcite miry)? Nebo jsou tak caste podmiraky dany neochotou cekat na natoceni spravne miry? Jak casto se prumerne hospody zavazeji pivem?
4) Stava se casto, ze hostinsky zakaznikum podava jine pivo nez uvadi? Jak casto je to v neprospech zakaznika a jak casto naopak?
5) Samoobsluzne stojany. Da se nejak naznacit cenova relace? V cem jsou nejvetsi problemy, ze si to mohou dovolit jen nejvetsi hraci na trhu?
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
1) Chlazeni - teple pivo jsem nedostal uz dlouho, bohuzel se rozmaha cepovani podchlazenych piv. Je to chybou obsluhy? Nebo je to pozadavek restaurace, aby se nedobre pivo dalo pozrit?
2) Cisteni trubek. Jak casto cistit, aby zakaznik nepoznal zhorsenou kvalitu? Kolik procent hospod to dodrzuje? Zavisi frekvence cisteni na druhu a vyrobci piva? Predpokladam spravne, ze plzensky certifikat "za ciste trubky" vubec s cistotou trubek nesouvisi a dostane jej kazda hospoda?
3) Evidence piva. Nechava majitel obsluze v okradani zakazniku volnou ruku (do urcite miry)? Nebo jsou tak caste podmiraky dany neochotou cekat na natoceni spravne miry? Jak casto se prumerne hospody zavazeji pivem?
4) Stava se casto, ze hostinsky zakaznikum podava jine pivo nez uvadi? Jak casto je to v neprospech zakaznika a jak casto naopak?
5) Samoobsluzne stojany. Da se nejak naznacit cenova relace? V cem jsou nejvetsi problemy, ze si to mohou dovolit jen nejvetsi hraci na trhu?