úvod
homepage

Komentáře

článku: Plechovkáři nás chtějí předělat k obrazu svému

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Pivni special, (Honza Kočka, 02.09.2008 08:42) celé vlákno | reagovat
Jenze treba v USA spousta malych pivovaru staci pivo do plechu, vcetne svych specialu, jako jsou piva kategorie Imperial Stout. Co z njsou piva az s 10% alkoholu. Diky tomu se dostaly do prodeje nekdy i po celych Statech a utesene jim roste vystav.

Je ale take pravda, ze v USA je cena plechu jen o neco malo vyssi nez u skla. Kdyz se u nas kouknete v obchodu na ceny, uvidite markantni rozdil v cene. JEdina vyjimka je PU a jeho pivovary, kde staci ohromne mnozstvi piva do plechu a cenovy rozdil neni tak velky. Vsichni ostatni maji pivo v plechu radove o desitky procent drazsi nez u skla...
Re: Pivni special, (Martin Charvát, 03.09.2008 21:59) celé vlákno | reagovat
Nemám nic proti plechovkám jako takovým, to je každého věc. Poukazuji pouze na nesmyslný a zastaralý přístup k marketingu a reklamě. Jestliže nám výrobce/poskytovatel služby nemůže nic nabídnout, nemá šanci. A utrácí peníze zbytečně.
Vyhledávání