úvod
homepage

Komentáře

článku: Plechovkáři nás chtějí předělat k obrazu svému

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Pivni special, (Honza Kočka, 02.09.2008 08:42) celé vlákno | reagovat
Jenze treba v USA spousta malych pivovaru staci pivo do plechu, vcetne svych specialu, jako jsou piva kategorie Imperial Stout. Co z njsou piva az s 10% alkoholu. Diky tomu se dostaly do prodeje nekdy i po celych Statech a utesene jim roste vystav.

Je ale take pravda, ze v USA je cena plechu jen o neco malo vyssi nez u skla. Kdyz se u nas kouknete v obchodu na ceny, uvidite markantni rozdil v cene. JEdina vyjimka je PU a jeho pivovary, kde staci ohromne mnozstvi piva do plechu a cenovy rozdil neni tak velky. Vsichni ostatni maji pivo v plechu radove o desitky procent drazsi nez u skla...
Re: Pivni special, (Martin Charvát, 03.09.2008 21:59) celé vlákno | reagovat
Nemám nic proti plechovkám jako takovým, to je každého věc. Poukazuji pouze na nesmyslný a zastaralý přístup k marketingu a reklamě. Jestliže nám výrobce/poskytovatel služby nemůže nic nabídnout, nemá šanci. A utrácí peníze zbytečně.
Plechovkáři, (Milan, 02.09.2008 08:35) celé vlákno | reagovat
Příznivci plechovek argumentují tím, že pivo v plechu je okamžitě k dispozici a nemusíte se tahat s obalem. Já se s obalem klidně budu tahat dál, poté co jsem si koupil plechovku, na jejímž víčku se skvěl myší trus. Pak se zkuste napít přímo z plechovky a nedotknout se ústy plechu. O skladovacích prostorech si nedělám žádné iluze.
Plechovkáři, (Fero Novak, 28.08.2008 11:11) celé vlákno | reagovat
Souhlasím plně s Martinem Charvátem, pivo v plechovce slouží k cílenému použití a proto se pohybuje na 5% celkové spotřeby, větší rozšiřování bude ovlivňovat i fakt, že s každou vypitou plechovkou spotřebitel vyhodí 3-4Kč, při 25% obsazení českého trhu jsou to příznivá čísla pro výrobce plechovek ale ne pro spotřebitele piva.
Vyhledávání