Při prvním shlédnutí krušovické reklamy "o chmelu, sladu, vodě" jsem myslel, že jde o spot Budějovického Budvaru, který si pamatuji jako "To nejcennější, co máme". Ta inspirace totiž, zdá se mi, nejde přehlédnout.
Bohulibé řeči o kvalitě mi ale u Krušovic (narozdíl právě třeba od Budvaru) nějak neladí. Hlavně proto, že v pivovarském svazu, když se tam jednalo o specifikaci zeměpisného označení České pivo, byly Krušovice pověstné snahou snížit podíl českého sladu a českého chmele v Českém pivu.
Zřejmě ale jako typický představitel eurolageru, který měl jednoznačně německý charakter, což je hodně světlé a velmi suché, drsné, svírající pivo, najednou zjistily, že k pivu by měl patřit také hlávkový žatecký chmel a český slad a v jejich případě i křivoklátská voda. Tohle prozření je fakt kouzelné.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Bohulibé řeči o kvalitě mi ale u Krušovic (narozdíl právě třeba od Budvaru) nějak neladí. Hlavně proto, že v pivovarském svazu, když se tam jednalo o specifikaci zeměpisného označení České pivo, byly Krušovice pověstné snahou snížit podíl českého sladu a českého chmele v Českém pivu.
Zřejmě ale jako typický představitel eurolageru, který měl jednoznačně německý charakter, což je hodně světlé a velmi suché, drsné, svírající pivo, najednou zjistily, že k pivu by měl patřit také hlávkový žatecký chmel a český slad a v jejich případě i křivoklátská voda. Tohle prozření je fakt kouzelné.