Komentáře
článku: Kam kráčíš, české pivní sběratelství? (aneb nejen o neduzích, které tento obor trápí) – část I.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času
http://www.aukce.estranky.cz/item416819818_etiketa_na_petku_kocour_varnsdorf_o_decin_.html#photo
a čo tým chceš povedať?
keď si Marek prihodí na etiketu 4 Kč tak je to úplne v pohode. Tu sa bavíme o zvyšovaní cien v rádoch niekoľko 100% a o klamaní v snahe niekoho ošklbať....
takže etiketa za 14 Kč ma vôbec -(pardon za výraz) "nesere"
ešte jedna drobnosť: znova otvorený Rýmařov - v pivovare majú sklo v cene 99 Kč
a na Aukre a burze bol predávaný aj za 400 a bol označený ako rarita.... pritom v pivovare je bežne k zohnatiu.....
takže etiketa za 14 Kč ma vôbec -(pardon za výraz) "nesere"
ešte jedna drobnosť: znova otvorený Rýmařov - v pivovare majú sklo v cene 99 Kč
a na Aukre a burze bol predávaný aj za 400 a bol označený ako rarita.... pritom v pivovare je bežne k zohnatiu.....
Jeste bych doplnil Liborova slova - at si to kritik zkusi prodavat za tuto cenu sam, kdyz si mysli, ze mit dve koruny na etikete je nejak moc. Kupujici koupi jednu etiketu, napise vam dva maily - v jednom se pta, kolik penez ma poslat a kam, v druhem treba zase oznamuje, ze penize prevedl - na ktere mu samozrejme musite odpovedet. Pak tu jednu etiketu musite zabalit a zanest na postu.
Ne vzdy to nastesti vsichni chteji posilat postou. 99 % sberatelu, kteri me znaji, si to ode me radi prevezmou na nejake sberatelske burze. Usetri mi praci s balenim, sobe zase naklady na postovne.
Sbirani je dnes hodne o aukcich, ale kdo premysli, novinky kupuje mimo. Vetsina obchodu se tak mezi znamymi resi domluvou po mailu. Proc platit Aukru ci nekomu jinemu poplatky, ktere si treba ani nezaslouzi.
Ne vzdy to nastesti vsichni chteji posilat postou. 99 % sberatelu, kteri me znaji, si to ode me radi prevezmou na nejake sberatelske burze. Usetri mi praci s balenim, sobe zase naklady na postovne.
Sbirani je dnes hodne o aukcich, ale kdo premysli, novinky kupuje mimo. Vetsina obchodu se tak mezi znamymi resi domluvou po mailu. Proc platit Aukru ci nekomu jinemu poplatky, ktere si treba ani nezaslouzi.
Ad nová sklenice z Rýmařova:
Kouknete sem:
http://www.aukro.cz/search.php?string=r%C3%BDma%C5%99ov&search_type=1&closed=1&selected_country=56&category_radio=1&order=t&st=gtext&category=19545&category=19546
Cca 10x tataz sklenice za ruzne ceny, pouze jeden jediny prodejce se odvazil napsat, ze se jedna o novinku, tj. sehnatelnou v pivovaru. Ostatni radeji toto zamlceli a tvarili se, ze je to sklenice zanikleho pivovaru, prip. starsi zalezitost znovuotevreneho pivovaru.
Problem kseftovani se ale skutecne neda resit vysokymi cenami primo v pivovarech. Tim pivovary jedine "naserou" 99 % tech slusnych sberatelu, ktere by nejake to obchodovani s novinkami vubec nenapadlo. Reseni vidim v nasyceni trhu, o coz se snazim napr. ve spolupraci s Honzou ja. Je-li neceho nedostatek, rostou ceny, zaplavíte-li trh, zajem opadne.
Vezte, ze cena zminene etikety by byla mnohem vyssi, kdyby s tim Honza delal nejake cavyky. Limitovane edice ale vedou nejen k rustu ceny, ale tez k tvorbe padelku. Nejeden pivovar se s tim jiz setkal. Napr. Bohus Novak z Velichova - mezi sberateli koluje pivni tacek, ktery byl vyroben v nemecku bez jeho vedomi. Tacek je evidovan v katalogu jako katalogove cislo 1 (http://www.pivnikuriozity.com/cz/index.php?stranka=nove&pivovar=Velichov). tato neblaha zkusenost nastesti pana Novaka donutila k tomu, aby nechal udelat vlastni tacky.
Je jasne, ze bez vzajemne spoluprace sberatelu a minipivovaru, pujde sberatelstvi od 10 k 5. Minipivovary budou prichazet o zisky z prodeje suvenyru a trh bude zaplaven "raritnimi" padelky. Vazne je vam, pivovarsti, pivni sberatelstvi uplne ukradene?
Kouknete sem:
http://www.aukro.cz/search.php?string=r%C3%BDma%C5%99ov&search_type=1&closed=1&selected_country=56&category_radio=1&order=t&st=gtext&category=19545&category=19546
Cca 10x tataz sklenice za ruzne ceny, pouze jeden jediny prodejce se odvazil napsat, ze se jedna o novinku, tj. sehnatelnou v pivovaru. Ostatni radeji toto zamlceli a tvarili se, ze je to sklenice zanikleho pivovaru, prip. starsi zalezitost znovuotevreneho pivovaru.
Problem kseftovani se ale skutecne neda resit vysokymi cenami primo v pivovarech. Tim pivovary jedine "naserou" 99 % tech slusnych sberatelu, ktere by nejake to obchodovani s novinkami vubec nenapadlo. Reseni vidim v nasyceni trhu, o coz se snazim napr. ve spolupraci s Honzou ja. Je-li neceho nedostatek, rostou ceny, zaplavíte-li trh, zajem opadne.
Vezte, ze cena zminene etikety by byla mnohem vyssi, kdyby s tim Honza delal nejake cavyky. Limitovane edice ale vedou nejen k rustu ceny, ale tez k tvorbe padelku. Nejeden pivovar se s tim jiz setkal. Napr. Bohus Novak z Velichova - mezi sberateli koluje pivni tacek, ktery byl vyroben v nemecku bez jeho vedomi. Tacek je evidovan v katalogu jako katalogove cislo 1 (http://www.pivnikuriozity.com/cz/index.php?stranka=nove&pivovar=Velichov). tato neblaha zkusenost nastesti pana Novaka donutila k tomu, aby nechal udelat vlastni tacky.
Je jasne, ze bez vzajemne spoluprace sberatelu a minipivovaru, pujde sberatelstvi od 10 k 5. Minipivovary budou prichazet o zisky z prodeje suvenyru a trh bude zaplaven "raritnimi" padelky. Vazne je vam, pivovarsti, pivni sberatelstvi uplne ukradene?
Ano, záležitost s velichovským táckem není bohužel jediná. Před pár lety, když byl otevřen pivovar v Medlešicích, se objevila série tuším šesti kulatých tácků. Sám majitel mi však sdělil, že se jedná o padělky a že pivovar takovou zakázku nikdy neměl.
A toto nikomu nevadi? Jak prekvapujici.
http://www.aukro.cz/search.php?string=kocour&us_id=9754728&country=56
http://www.aukro.cz/search.php?string=kocour&us_id=9754728&country=56
Vyhledávání