... možná by se lépe hodil název "Chodyho syndrom", má být synonymem nepoznání piva?
Myslím si, že většina z nás pokud neví, co pije, tak nepozná (vyjímkám čest). Vím to nejen v souvislosti s Jirkovo vtípkem, ale i z anonymních degustací, které pořádá p. Pavlas v Klatovech. Kdysi jsem doma zkoušel taky takové malé degustace lahvových desítek a odhalení vzorků bylo vždy velmi překvapující.
Takže obal a sklenice dělá opravdu moc. Stejně jako na někoho působí kladně na někoho zase záporně. Ale myslím si, že my všichni včetně Martina Borského, dáváme nám "nesympatickým" značkám a produktům větší šanci a vždy hledáme, jestli v tom produktu není přece jen něco, co by nás zaujalo. Pohled z druhé strany je téměř vždy více neústupný.
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Myslím si, že většina z nás pokud neví, co pije, tak nepozná (vyjímkám čest). Vím to nejen v souvislosti s Jirkovo vtípkem, ale i z anonymních degustací, které pořádá p. Pavlas v Klatovech. Kdysi jsem doma zkoušel taky takové malé degustace lahvových desítek a odhalení vzorků bylo vždy velmi překvapující.
Takže obal a sklenice dělá opravdu moc. Stejně jako na někoho působí kladně na někoho zase záporně. Ale myslím si, že my všichni včetně Martina Borského, dáváme nám "nesympatickým" značkám a produktům větší šanci a vždy hledáme, jestli v tom produktu není přece jen něco, co by nás zaujalo. Pohled z druhé strany je téměř vždy více neústupný.