Tak nějak nevím. Na jedné straně opustit trh na 10 měsíců je dlouho, ale na druhé straně... no přidám svou úvahu, která podotýkám není založena na žádných "tajných" informacích, ale pouze na tom, co je i v článku.
Majitel o pivovar ztratil zájem, nevydělává, a tak už nechce, aby se tam vařilo pivo. Na druhou stranu, nemá pro něj využití. A tak by ho asi nejraději prodal někomu jinému, kdo by tam třeba také vařil pivo. Aby byl pivovar dobře prodejný, vypustil do světa takovou zprávu, která by měla usnadnit případné dobývání trhů zpět. Teď bude hledat někoho, kdo by do toho zkusil jít, pivovar koupit a začít zase vařit pivo.
V regionu je "problém" relativního dostatku regionálních značek. Takže není zde hlad po NE-G pivu, jaký pomohl na nohy v Koutu a částečně asi i Rakovníku. Na Boleslavsku mají alternativu v podobě Kláštera či Svijan. Ovšem relativní blízkost Prahy (velký trh) i naplněných kapacit Kláštera či Svijan dávají naději, že by mohli najít své příznivce. Je to o lidech. Schopné vedení, jež bude mít na začátku nějaké prostředky na investice do marketingu, by určitě bylo schopné oživit Podkováně. My příznivci pivní rozmanitosti můžeme jen doufat, že se někdo takový najde a touhled dobou za rok už bude Podkováň zase vařit.
A když ne, nechť je mu lehká zem... :-((
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Majitel o pivovar ztratil zájem, nevydělává, a tak už nechce, aby se tam vařilo pivo. Na druhou stranu, nemá pro něj využití. A tak by ho asi nejraději prodal někomu jinému, kdo by tam třeba také vařil pivo. Aby byl pivovar dobře prodejný, vypustil do světa takovou zprávu, která by měla usnadnit případné dobývání trhů zpět. Teď bude hledat někoho, kdo by do toho zkusil jít, pivovar koupit a začít zase vařit pivo.
V regionu je "problém" relativního dostatku regionálních značek. Takže není zde hlad po NE-G pivu, jaký pomohl na nohy v Koutu a částečně asi i Rakovníku. Na Boleslavsku mají alternativu v podobě Kláštera či Svijan. Ovšem relativní blízkost Prahy (velký trh) i naplněných kapacit Kláštera či Svijan dávají naději, že by mohli najít své příznivce. Je to o lidech. Schopné vedení, jež bude mít na začátku nějaké prostředky na investice do marketingu, by určitě bylo schopné oživit Podkováně. My příznivci pivní rozmanitosti můžeme jen doufat, že se někdo takový najde a touhled dobou za rok už bude Podkováň zase vařit.
A když ne, nechť je mu lehká zem... :-((